Přejít na obsah

Marek Loki

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Marek Loki

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak problém je vyřešen. Bylo to zkratující rádio a následné podbíjení baterie pod přípustnou mez. To mělo za následek vyhození některých pojistek a nešlo se spojit s VAGem.
  2. No byl sem s tím v servisu a zkoušeli 2 diagnostiky a ani jedna se nespojila.
  3. Zdravím všechny, nemáte někdo zkušenosti s tím, když VAG vůbec nemůže navázat komunikaci ani s jednotkou ani s palubkou?? Mám Fabii 1.4 MPi r.v. 2001. Rozsvítila se mi kontrolka motoru a nevím co s tím.
  4. Zdravím všechny, můj problém spočívá v klepání motoru, když je řidčí olej. Byl sem ve dvou servisech a řekli mi, že hydrostavy to nejsou. Poradili mi ať koupim ztužovač do oleje a uvidim. Tak jsem to tam nalil a stále to dělá. Ale jakmile se zvýší tlak v motoru při přidání plynu, tak to přestane dělat. Fabie má najeto 123t km. Další problém je, že má spotřebu 10l/100km. A to mám před chladičem karton a motor se rychle ohřeje. Když tam karton nebyl, tak 14l/100 nebyl problém. A to jezdím s hodně lehkou nohou. Nemáte s tím někdo zkušenosti?? Jinak vzduchový filtr, svíčky, provozní náplně jsou nový. Olej taky a byl čistěnej motor proplachovací směsí. Už sem celkem bezradnej. Předem díky
×
×
  • Vytvořit nový...