Přejít na obsah

Kvako

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kvako

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Je to možno len vec náhody! Keď si písal o tých zadných dverách, že ti "zle skáče čudlík", to môže byť CELÝ problém!! Pretože pokiaľ ti nefunguje poriadne centrál a nezamkne ti do "SAFE-u" (čiže musí ti dvakrát cvaknúť centrál), tak sa ti riadiace jednotky vo dverách a takisto aj BSG !!NEUSPIA!!--to znamená zvýšený odber. Takže, ak si vymenil BSG a klesol ti odber na nulu, čakaj, že sa ti znova zdvihne--keď ti začnú blbnúť tie zadné dvere!! Jednoduchá pomoc, 2 najčastejšie veci: 1. ZÁMKY VO DVERÁCH - sú tam 3 mikrospínače od ktorých dostáva RJ vo dverách signály, ak sa jej HOCIKTORÝ nepozdáva, nezamkne tieto dvere 2-krát (do SAFE-u) a tým pádom sa neuspia RJ-ky - PRÍČINY - vadné mikrospínače (najčastejšie ten na zamykacej vačke) alebo stuďák na plošáku zamykacej jednotky!! 2. KÁBLE V PRECHODKÁCH DVERÍ - "choroba" VW group (tiež aj v iných autách ) - poškodené prípadne pretrhnuté drôty v prechodkách medzi dverami a autom - POMOC - !!!Žiadne spájanie priamo v gumenej prechodke!!! (iba v prípade, že to chcete opravovať za nejakú dobu znova ) treba vymeniť celé drôty a spoje urobiť mimo gumenú prechodku!! A najideálnejšie je použiť autokáble a nie obyčajné (autokáble majú tenšiu izoláciu-sú stavané na napätie do 60V- a tým sú lepšie ohybné ) Mikrospínače na zamykacích vačkách otestujete jednoducho: 1. zapnite zapalovanie, aby zasvietili kontrolky na prístrojovke 2. Prepnite stropné svetielko na "zapínanie dvermi" 3. Zavrite všetky dvere - svetielko musí OKAMŽITE ZHASNÚŤ 4. postupne otvorte a zatvorte jednotlivo všetky dvere - svetielko sa musí VŽDY rozsvietiť a zhasnúť!!!! 5. Ak nie, tak viete ktorý mikrospínač je zlý 5,5. Ak máte možnosť diagnostiky centrálneho zamykania (príp. komfortu alebo centrálnej elektroniky) tak ak vám diagnostika vypíše neveryhodný signál na niektorej zamykacej jednotke, treba ju skontrolovať vizuálne, ale na 85% ju budete musieť opraviť príp. vymeniť!! RIEŠENIE: Na niektorých zamykacích jednotkách sa dali tieto mikrospínače vymeniť (nie je problém ich zohnať) ALE!! vo väčšine prípadov kolík tohto mikrospínača vyryje drážku do zamykacej vačky (vačka je z plastu ) a tým pádom len jedna možnosť---vymeniť CELÚ zamykaciu jednotku!! Čo sa týka tých drôtov v prechodkách napríklad výmena KOMPLET drôtov (asi 18) na Sharane mi trvá cca 3 hoďky aj s rozoberačkou a skladačkou--chce to len trochu praxe Mal som už aj pár prípadov, že bol odhnitý kontakt na RJ vo dverách (iba ak nemáš mlynčeky na dverách ) priamo na konektore RJ. Ešte posledná vec: Keď som si čítal pár vlákien o kľudovom odbere, zaujala ma jedna vec: Asi 50%(možno aj viac) ľudí ktorý meralo odber písalo, že "keď vyberem poistku pre BSG, odber mi klesne, je zlá táto RJ?". Ja som nemohol nič iné robiť len sa smiať a smiať a smiať :kol-98: Viem, že to niesú ľudia od faku, ale k tomu by som im poradil jednu vec : Keď pri meraní kľudového odberu na mínusovom kontakte odpojíte plusový kontakt na batérií, odber klesne takisto na nulu, je teda zlé auto?? Bez urážky!! Veľa zdaru, elektronika je dobrá vec--kým sa nezačne kaziť!
×
×
  • Vytvořit nový...