Když pročítám žalostné skušenosti ostatních tak jsem asi dítě štěstěny. Mám Tsi 63Kw trofam si tipovat jedno z prvních 17týden ( květen) 2010, jezdí 80000 km jak " pila" a nemám žádné negativní skušenosti s řetězy, turby včetně požírání kunami. A když jsem u těch kun, na jinem místě fóra i v některých časopisech se píše že Tsi chutná kuná obzvláště, mám také jinou zkušenost. Fabii I mě také žraly kuny a stejně i dalším známým ale u Tsi možná bohudík tuto skušenost nemám. To jsem odběhl, ale chci řici že před Tsi jsem vlastníl Htp na které se také čpí sira a nebyly problémy a zkušenosti jsou i od ostatních cr. 8 kolegů kteři maji najeto hodně nad 100tis. a krom výše zmíněného ohryzání hlodavci neměli zásadnich problému.
Je správne že se na tomto fóru sděluji negativní informace na Tsi, k tomu fórum je ale náhodný čtenář může nabyt dojmu že nové motory jsou na houby a skutečnost je jiná. Jistě se vynoři oponenti, ale problémy s Tsi jsou ve skutečnosti v 0,1 max jednotlivých procentech.
Je to už ohraná písnička nejvíce se kradou Škodovky, jsou nejporuchovější atd. ale už málo se přihlíží jaké procento tvoří.
A neodpustím si ještě jednu poznámku, nevim jestli je to v tomhle vláknu nebo na jiném místě fóra, někde se objevil názor borce který měnil během 1000Km tři turba. To je velký smolař nebo z promonutím a namyslím to vulgárně nebo posměšně trouba. Ono i když je dnes snaha vyrábět věci "blbu vzdorné" tak s novými motory a nemyslim jen Škodu se jezdí jinak, podtáči se ,je třeba dát jim vydechnout po výkonu(skutečně stačí 30s) a netýrat studené.
Těšim se na oponenty co mě zašlapou do zemně ale vše není tak černé jak to na fórech vypadá.