Jump to content

Jikra

Uživatel
  • Content Count

    345
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Jikra last won the day on November 1 2011

Jikra had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

3 Followers

About Jikra

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

767 profile views
  1. nazdar, docital som sa na fore ze si si domontoval tempomat , chcem sa spytat mam fabiu 2 2014 po FL a chcem si domontovat tempomat, vsetko mam len nemam schemu zapojenia kabelaze nemohol by si mi s tym pomoct? nemas schemu?

  2. No ... akorát to stojí asi 2x tolik co origo díl ze škodovky
  3. Můžeš použít starýho Amundsena ale s převodníkem CAN BUS protokolu . Pak ještě do předface existuje černobílá navigace ale ta je DOST tropická...
  4. To Ti asi dost dobře nepůjde, pokud ho máš spárovaný s HF i jako A2DP profil tak se Ti veškeré zvuky z telefonu ženou přes BT do rádia, které si však můžeš poslechnout pouze když přepneš rádio do režimu BT AUDIO ale pak máš v autě ticho a uslyšíš pouze hlášení navigace. Alternativou je pustit na pozadí přehrávání muziky z telefonu, a když přijde hláška z navi , tak muzika ztlumí a proběhne hláška..... Alespoň mě to takhle funguje u HTC HD2 ve spojení s navigačním SW TomTom
  5. Po stisknutí tlačítka se rozsvítí tři bílé led v přední části, dalším stiskem se rozsvítí s menší intenzitou a dalším stiskem zhasne.... a tak pořád dokola pokud nesvítí, není nabitá, nebo rozbitá, nabijí se automaticky po zacvaknutí do doku v kufru... pokud je v záruce , důvod k reklamaci
  6. Milane buď v klidu nejsi první ani poslední komu se na 1.2TSI měnila po druhé sada rozvodů u nás vím minimálně o třech případech, zdá se že jim ta kvalita opět kamsi ulítla....
  7. Snímač náklonu a hlídání vnitřního prostoru je umístěn u schránky na brýle, origo alarm nejde spustit nějakým vnějším vlivem vyjma naklonění vozu třeba při odtahu, je třeba se podívat diagnostikou do bloku naměřených hodnot na poslední důvody poplachu.
  8. Mam s tímto motorem najeto přes 16 000 km k absolutní spokojenosti, podle toho co píšeš to vypadá, že motor zhasíná v režimu na volnoběh, s tím sem se nikdy nesetkal... Tyhle CR motory mají takovou ochranu že pokud při zátěži mají snahu klesnout otáčky pod hodnotu volnoběhu (např. při rozjezdu na 2 rychlostní stupeň) tak řidíci jednotka motor zastaví. mě se to párkrát podařilo ze začátku, neb před tím jsem měl motor neřízenej , kterému to bylo jedno... Zkus prolézt téma 1.6CR na Octávkovém foru, je tam toho podstatně víc než zde
  9. Můžeš použít sílu , většinou to povolí , můžeš i tu starou udělat vyndavací , dyž ji vytrhneš a obrousíš tu kuličku na konci za kterou to drží, ale pak se hůř strefuješ do toho závitu , neb se uvnitř všelijak hýbe , spíš bych to vyměnil za tu faceliftovou
  10. Pokud máš FII s loketní opěrkou , máš docela peška.... musíš demontovat držák opěrky, jinak stačí povolit zadní část tunelu ...tj šroubek pod kulatou gumovou krytkou v zadní části zatáhnout ruční brzdu zadní část jde přizvednout a př i troše šikovnosti se trefíš.. pokud bybylo málo místa pomůžeš si povolením dvou šroubků v přední části pod gumovou krytkou před řadičkou. Držák opěrky pokud se nemýlím, musíš rozloupnout plastový kryt pod opěrkou, vykoukne na Tebe šroub M8 s hlavou TORX , ten povolíš sundáš pěrku a držák drží čtyřmi šrouby přišroubovaný do tunelu.... Hodně štěstí
  11. Nepíšeš co je to za gumy , jestli jsi nedával z zimních letní....atd.... vím že je problém u OII kvůli rozdílnosti geometrií přední a zadní nápravy, když se přehodí kola na nápravách přední za zadní tak pak taky hučí, než se ohoblujou a sednou...
  12. Ano na to ze stualarmu jsem si právě brousil zuby, momentálně není , ale v sobotu jsem měl v ruce nějaký čínsky 120W a při -16 z něj lezlo tak -5 naprosto nepoužitelný.......
  13. Jak píše Ekkar, když narazíš na pitomce, tak Ti může dělat pakárnu, zatím jsem žádný s paticí Ba15 homologovaný neviděl, ale na druhou stranu , si můžeš závadu opravit na místě, ty žárovky jsou vyměněný do minuty..... a za rohem si je dáš z5
  14. Jasan to už v autě mám.... ale jakoby to tam v těhle mrazech nebylo ( to že to funguje poznám podle toho že když to začne topit v ten moment pohasnou světla... žere to jak tank ale efekt minimální.ono je to o tom že než se dostane pracně ohřátý vzduch k tomu oknu tak ho spousta věcí po cestě ochladí, takže se nejdřív musí ohřát alespoň trochu to vedení vyduchu...to mi připomíná legendární tunel z Š100... to byl teprv masakr to než se ohřálo....to bylo jaro. No nic tak se na topítko vykašlu a budu dál ráno skřípat zubama a škrabkou po skle
×
×
  • Create New...