-
problemy so startom
OPRAVDU UŽ VYŘEŠENO :-) Takže už definitivně vyřešeno, bylo to opravdu to čerpadlo, jak jsem psal naposled, že jsme ho vyměnily a pak to po nějaké době zase nestartovalo. Koupil jsme totiž čerpadlo z vrakáče a asi jim tam někde dlouho leželo či co, každopádně jsme to čerpadlo rozebrali, vyčistili a přetěsnili a vše normálně funguje. Škoda že sem musel vyměnit díly za 20,000 kč aby jsme na to přišli, protože jsme to vzali od předku do zadu. :-/ Jinka čerpadlo z vrakáče kompletní za 2,500 kč Takže hoši, čerpadlo. čerpadlo .....
-
problemy so startom
NE NE NE Takže mi ted Superb 2 dny stál do kopce a opet ty samé přiznaky. Zajimave je, že po 1.dni nastartuju v pohode, před tím jsem ráno už nenastartoval a i po vymene toho cerpadla je lepší ten dlouhy start, ale stejně, zpátky na stromy...... Nějaký další tipy ?
-
Točím 2300 otáček přídám plyn a auto cuká jako když se dusí
Já měl kdysi ten samý problém, VAG ukazal špatný vstřik na 3 hrnku, repase s vyměnou vyšla na 4,500kč, repasoval jsem jeden vstřik pouze. Jen sem chtěl taky přidat zkušenost ze Supa 1.9tdi 77kw, 2006
-
problemy so startom
To jo :-)))) ted můžu klidně spát :-) Jako už sem byl zoufalej, stálo to dost peněz všechno, ale jsem rád že už je to vyřešený......ted vim že od sekce ,,palivová soustava,, už budu mít chvilku pokoj možná i budoucí majitel :-D
-
problemy so startom
VYŘEŠENO Konečně :-) Vyměnili jsme palivové naftové čerpadlo (to v nádrži, přístup pod koberečkem v kufru za pravou zadní sedačkou) postavili jsme to na nájezdy, aby to bylo do kopce a ráno na první brnknutí, dnes to samé, stálo do kopce, a taky na první otočení. Člen MILANOSC měl pravdu..... Takže po přetesnění vstříku, vyměne palivoveho filtru, přetesnení pumpy, nové baterky a ja nevim co jeste, tak to bylo to poslední čerapdlo :-D
-
problemy so startom
Takže aktuálně, v pondělí jdu na výměnu palivového čerpadla, tak uvidíme. taky jsem se dočetl na různých forech, že je nejaky přepadový ventil u palivoveho filtru a spoustu lidí menilo O kroužky na trase hadičky vstřiky-čerpadlo. fakt sem zvědavej co to bude, ale každopádně dám vedět, aby to pomohlo dalším....
-
problemy so startom
JanSuperb: Ahoj, děkuji za info, ale ja to mám opačně právě, z kopce nastartuju, do kopce mam problemy. Vstříky zkontrolovaný asi 3.měsíce zpět, když jsem dělal repas vstřiku na 3.hrnku.... a vstříky jsou OK. Je to prostě v prde*i, fakt nevím co s tím, chtěl bych zkusit tu variantu vymeny cerpadla, ale zase dalsích 7.000kč jenom že to zkusim.... :-/
-
problemy so startom
Já bych byl taky rád, kdybych to mohl stavet na rovince Nemyslel jsem kopec jako kopec samozřejmě , ale mírnej sklon, tak aby auto nestálo rovně (myslím tím třeba 5cm na delku auta) alespon tak je to u mě. No já jsem pro vyměnu toho el.čerpadla a u delam to, ale furt sem se nedozvedel, co je na něm v háji, mě by to zajímalo čistě do budoucna nebo pro ostatní
-
problemy so startom
Zkus to taky postavit ze zvedavosti ,, z kopce,, páč já mam pretesneny vstřiky, pumpu, postelovany predvstrik, nový zhavicky, filtr taky novej a stejne kdyz stojim na rovince, chytnu na potreti, kdyz stojim do kopce, chytnu na po 20 pokus a 10 minut a kdyz stojim z kopce, chytnu na brnknutí.....
-
problemy so startom
Koukal jsem, že to el.palivové čerpadlo stojí od 1.700kč + práce, což je v pohodě. Ale mám ještě jeden dotaz co bych chtěl vysvetlit, co je na tom čerpadle v prdeli? čerpadlo tlačí, auto neškube při jízdě, prostě nic než to že první ranní start při stání z kopce je dlouhej než nasaje naftu.... Děkuji za objasnění :-)
-
problemy so startom
Čerpadlo tlačí dobře, nastavení myslím dělal. Netěsnost potrubí dejme tomu, ale jak to najít??? Spíš mě ještě napadla varianta, nevím, vubec se v tom nevyznám, ale neni mezi čerpadlem v nádrži a pumpou nějaká zpětná klapka? jako že kdybych stal z kopce, že se mi to z pumpy vratí zpět do nadrže?
-
problemy so startom
Zdravím po krátké pauze, pánové takže baterka nová, přetěsněná palivová pumpa, přetěsněný vstřiky, nový žhavičky a furt na první start nestartuje. Ovšem sem zjistil zásadní věc, auto nechce startovat když stojím z kopce..... Když přijedu večer domu a týden to nechám stát do kopce, nastartuju na první brnknutí, když přijedu večer domu a za 8h odjiždím, ale stojí to z kopce, je to 10.minut dlouhého točení motoru a startovaní než to nasaje naftu...pak kdykoliv za cely den stojim rovne nebo z kopecka, nastaruju hned....Takže padá nafta....asi... Nějaké tipy??? Už jsem celkem zoufalej co s tím....
-
Jak poznám špatný vstřik?
Mě auto na neutral vibrovalo (houpali občas otačky a auto se pohupovalo) když jsem stál třeba na červené. Servisák mi to proměřil (hodnoty chybné bohužel nevím) a zjistil vadu na třetím vstřiku. Nechal jsem repasovat pouze jeden vstřik, cena 4.000kč a nemám s tím od té doby problém.
-
problemy so startom
Takže vyřešeno nemám :-( Přetěsnila se palivová pumpa, protože prolínala a vypadalo že se to vyřešilo a nakonec to začlo zase dělat. Takže jsem koupil podle rad baterku, mam ji tam první den, dneska rano jsem nastartoval, tak uvidime zítra....doufám že to tou baterkou bude :-)
-
problemy so startom
Dobře dobře, díky za tip, já to určitě zkusím. Baterka je tam 7 let, takže je to pravděpodobné :-) ale točí furt dobře. Spíše mně zaráží, že to dělá jen někdy :-/ vždycky, když to má svůj den, tak to první točení je jako kdyby to chtělo chytnout na poprve, ale jakoby tesne nez to nastartuje se tam neco stane a zkolabuje to a pak točim a točim. Vyzkoušíme a uvidíme :-)