Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SuperBob

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. OPRAVDU UŽ VYŘEŠENO :-) Takže už definitivně vyřešeno, bylo to opravdu to čerpadlo, jak jsem psal naposled, že jsme ho vyměnily a pak to po nějaké době zase nestartovalo. Koupil jsme totiž čerpadlo z vrakáče a asi jim tam někde dlouho leželo či co, každopádně jsme to čerpadlo rozebrali, vyčistili a přetěsnili a vše normálně funguje. Škoda že sem musel vyměnit díly za 20,000 kč aby jsme na to přišli, protože jsme to vzali od předku do zadu. :-/ Jinka čerpadlo z vrakáče kompletní za 2,500 kč Takže hoši, čerpadlo. čerpadlo .....
  2. NE NE NE Takže mi ted Superb 2 dny stál do kopce a opet ty samé přiznaky. Zajimave je, že po 1.dni nastartuju v pohode, před tím jsem ráno už nenastartoval a i po vymene toho cerpadla je lepší ten dlouhy start, ale stejně, zpátky na stromy...... Nějaký další tipy ?
  3. Já měl kdysi ten samý problém, VAG ukazal špatný vstřik na 3 hrnku, repase s vyměnou vyšla na 4,500kč, repasoval jsem jeden vstřik pouze. Jen sem chtěl taky přidat zkušenost ze Supa 1.9tdi 77kw, 2006
  4. To jo :-)))) ted můžu klidně spát :-) Jako už sem byl zoufalej, stálo to dost peněz všechno, ale jsem rád že už je to vyřešený......ted vim že od sekce ,,palivová soustava,, už budu mít chvilku pokoj možná i budoucí majitel :-D
  5. VYŘEŠENO Konečně :-) Vyměnili jsme palivové naftové čerpadlo (to v nádrži, přístup pod koberečkem v kufru za pravou zadní sedačkou) postavili jsme to na nájezdy, aby to bylo do kopce a ráno na první brnknutí, dnes to samé, stálo do kopce, a taky na první otočení. Člen MILANOSC měl pravdu..... Takže po přetesnění vstříku, vyměne palivoveho filtru, přetesnení pumpy, nové baterky a ja nevim co jeste, tak to bylo to poslední čerapdlo :-D
  6. Takže aktuálně, v pondělí jdu na výměnu palivového čerpadla, tak uvidíme. taky jsem se dočetl na různých forech, že je nejaky přepadový ventil u palivoveho filtru a spoustu lidí menilo O kroužky na trase hadičky vstřiky-čerpadlo. fakt sem zvědavej co to bude, ale každopádně dám vedět, aby to pomohlo dalším....
  7. JanSuperb: Ahoj, děkuji za info, ale ja to mám opačně právě, z kopce nastartuju, do kopce mam problemy. Vstříky zkontrolovaný asi 3.měsíce zpět, když jsem dělal repas vstřiku na 3.hrnku.... a vstříky jsou OK. Je to prostě v prde*i, fakt nevím co s tím, chtěl bych zkusit tu variantu vymeny cerpadla, ale zase dalsích 7.000kč jenom že to zkusim.... :-/
  8. Já bych byl taky rád, kdybych to mohl stavet na rovince Nemyslel jsem kopec jako kopec samozřejmě , ale mírnej sklon, tak aby auto nestálo rovně (myslím tím třeba 5cm na delku auta) alespon tak je to u mě. No já jsem pro vyměnu toho el.čerpadla a u delam to, ale furt sem se nedozvedel, co je na něm v háji, mě by to zajímalo čistě do budoucna nebo pro ostatní
  9. Zkus to taky postavit ze zvedavosti ,, z kopce,, páč já mam pretesneny vstřiky, pumpu, postelovany predvstrik, nový zhavicky, filtr taky novej a stejne kdyz stojim na rovince, chytnu na potreti, kdyz stojim do kopce, chytnu na po 20 pokus a 10 minut a kdyz stojim z kopce, chytnu na brnknutí.....
  10. Koukal jsem, že to el.palivové čerpadlo stojí od 1.700kč + práce, což je v pohodě. Ale mám ještě jeden dotaz co bych chtěl vysvetlit, co je na tom čerpadle v prdeli? čerpadlo tlačí, auto neškube při jízdě, prostě nic než to že první ranní start při stání z kopce je dlouhej než nasaje naftu.... Děkuji za objasnění :-)
  11. Čerpadlo tlačí dobře, nastavení myslím dělal. Netěsnost potrubí dejme tomu, ale jak to najít??? Spíš mě ještě napadla varianta, nevím, vubec se v tom nevyznám, ale neni mezi čerpadlem v nádrži a pumpou nějaká zpětná klapka? jako že kdybych stal z kopce, že se mi to z pumpy vratí zpět do nadrže?
  12. Zdravím po krátké pauze, pánové takže baterka nová, přetěsněná palivová pumpa, přetěsněný vstřiky, nový žhavičky a furt na první start nestartuje. Ovšem sem zjistil zásadní věc, auto nechce startovat když stojím z kopce..... Když přijedu večer domu a týden to nechám stát do kopce, nastartuju na první brnknutí, když přijedu večer domu a za 8h odjiždím, ale stojí to z kopce, je to 10.minut dlouhého točení motoru a startovaní než to nasaje naftu...pak kdykoliv za cely den stojim rovne nebo z kopecka, nastaruju hned....Takže padá nafta....asi... Nějaké tipy??? Už jsem celkem zoufalej co s tím....
  13. Mě auto na neutral vibrovalo (houpali občas otačky a auto se pohupovalo) když jsem stál třeba na červené. Servisák mi to proměřil (hodnoty chybné bohužel nevím) a zjistil vadu na třetím vstřiku. Nechal jsem repasovat pouze jeden vstřik, cena 4.000kč a nemám s tím od té doby problém.
  14. Takže vyřešeno nemám :-( Přetěsnila se palivová pumpa, protože prolínala a vypadalo že se to vyřešilo a nakonec to začlo zase dělat. Takže jsem koupil podle rad baterku, mam ji tam první den, dneska rano jsem nastartoval, tak uvidime zítra....doufám že to tou baterkou bude :-)
  15. Dobře dobře, díky za tip, já to určitě zkusím. Baterka je tam 7 let, takže je to pravděpodobné :-) ale točí furt dobře. Spíše mně zaráží, že to dělá jen někdy :-/ vždycky, když to má svůj den, tak to první točení je jako kdyby to chtělo chytnout na poprve, ale jakoby tesne nez to nastartuje se tam neco stane a zkolabuje to a pak točim a točim. Vyzkoušíme a uvidíme :-)

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.