Měl jsem podobný problém. auto občas ztrácelo výkon, jako kdyby jelo na tři válce. vag hlásil chybu zapalování na 1. válci. tak jsem změřil nejprve tlaky motoru, vše ok. došlo na výměnu vstřiku na 1.válci, nepomohlo. nové svíčky(měli dost nalítáno), taky nepomohlo. před tím jsem měnil všechny filtry a taky nic. nakonec jsem sehnal jinou zapalovací lištu a auto jede jako nový. konečně
tak tlaky jsem změřil.
1.válec 13
2.válec 12.5
3.válec 12.5
4.válec 12.5
tak já nevím. teď to může být buď vstřik a nebo ta cívka. chtělo by to vyzkoušet. kolik stojí starší cívka??
tak čím to může bejt, že auto jede chvilku normálně a někdy, většinou na 5stupeň cca 2200 otáček, a asi tak 80-90km/h, se začne jako dusit a ztratí výkon. při tom se rozsvítí kontrolka motoru a ve vagu vyběhne chyba 16686 válec 1 zjištěno zapalování vynechává
dneska jsem změřil tlaky ve válcích.
1.válec 13
2.válec 12,5
3.válec 12,5
4.válec 12,5
jsou tyto hodnoty v pořádku?
Auto se projevuje tím, že během jízdy občas ztratí výkon, jako by se dusil. jinak svíčky jsou nový, filtry jsou taky nový.
dneska jsem napojil fabii 1.4 MPi 44Kw 2001 na počítač a vyběhly mi dvě chyby
17549- Zjištění zatížení. Nesmyslná hodnota
P1141-35-00-- Sporadicky
16685- Válec 1 Zjištěno zapalování vynechává
P0301-35-10-- Sporadicky
Auto se projevuje přijízdě tím, že jede normálně a občas ztratí výkon, jako kdyby se dusilo. Prosím o radu. Díky
dneska jsem napojil fabii 1.4 MPi 44Kw 2001 na počítač a vyběhly mi dvě chyby
17549- Zjištění zatížení. Nesmyslná hodnota
P1141-35-00-- Sporadicky
16685- Válec 1 Zjištěno zapalování vynechává
P0301-35-10-- Sporadicky
Auto se projevuje přijízdě tím, že jede normálně a občas ztratí výkon, jako kdyby se dusilo. Prosím o radu. Díky
čau pánové.
možná se budu opakovat, mam takový menší problém s diagnostikou. mam vag com 304 a kabel OBD II kabel HEX-CAN USBa po připojení do mojí Fábie (2001) mi při vyhledávání řídící jednotky napíše, že řídící jednotka neodpovídá. Test com portu proběhl v pořádku. nevím co s tím. Poraďte mi prosím.