Zdravím,
vypozoroval jsem na Supíku tento jev. Při studeném ale i ohřátem motoru se při zastavení a běhu volnoběch cca po několika minutách roztočí více turbo. Měl jsem za to, že se roztočí vrtule chladiče, ale ta stojí. I na diagnostice je vidět zvýšení tlaku v sacím potrubí z 95 na 99 kPa. Je to normální chování, nebo předzvěst nějaké chybky? Jinak motor je 74 kW s chipem.
Jinak teď me trochu Supík vystrašil, protože během jízdy přestal reagovat na část plynu, jel tak na čtvrt plynu a více ne. Nejspíše spadl do nouzáku, ale žádné kontrolky se nerozvítily ani diagnostika nic nehlásí. Jen se občas ozve poprdávání EGR zejména po startu. Nicméně po opětovném nastartování jede v pohodě.
Poslední dotaz, při zapnutí klimakopresoru se roztočí i vrtule chladiče. Normální jev?
Dík za reakce