370 topics v tomto fóru

    • 338 odpovědí
    • 72 275 zobrazení
    • 431 odpovědí
    • 58 420 zobrazení
  1. XENONY - problémy, závady

    • 86 odpovědí
    • 17 986 zobrazení
    • 159 odpovědí
    • 33 516 zobrazení
    • 115 odpovědí
    • 28 393 zobrazení
  2. Baterie

    • 143 odpovědí
    • 25 640 zobrazení
    • 35 odpovědí
    • 15 568 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 194 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 155 zobrazení
    • 64 odpovědí
    • 15 306 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 206 zobrazení
  3. Nelze otvirat kufr

    • 23 odpovědí
    • 3 527 zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 439 zobrazení
  4. KOMFORTNÍ JEDNOTKA

    • 32 odpovědí
    • 6 968 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 1 052 zobrazení
  5. predne svetla

    • 13 odpovědí
    • 4 708 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 409 zobrazení
    • 41 odpovědí
    • 6 138 zobrazení
  6. Osvětlení v zrcátku

    • 18 odpovědí
    • 4 427 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1 026 zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 1 724 zobrazení
  7. rele napajania ECU

    • 0 odpovědí
    • 346 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1 703 zobrazení
  8. Zmane podsvietenia interieru

    • 2 odpovědi
    • 503 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 368 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?