Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    381 témat v tomto fóru

      • 433 odpovědí
      • 62 326 zobrazení
    1. XENONY - problémy, závady

      • 89 odpovědí
      • 21 011 zobrazení
      • 340 odpovědí
      • 78 924 zobrazení
      • 116 odpovědí
      • 33 489 zobrazení
      • 159 odpovědí
      • 36 430 zobrazení
    2. Baterie

      • 143 odpovědí
      • 28 260 zobrazení
      • 35 odpovědí
      • 17 467 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 417 zobrazení
      • 286 odpovědí
      • 97 716 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 333 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 140 zobrazení
    3. Chyba 00463

      • 0 odpovědí
      • 174 zobrazení
    4. AIRBAG SUPERB

      • 1 odpověď
      • 358 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 455 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 2 913 zobrazení
      • 29 odpovědí
      • 5 607 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 356 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 466 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 394 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 390 zobrazení
      • 3 odpovědi
      • 742 zobrazení
      • 7 odpovědí
      • 2 107 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 583 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 652 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 740 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • ze stale pise homogonizacia,take slovo neexistuje.Prepac,Palces 
      • Zajimalo by me, co je spravne :))) slovnik zna jen slovo “homologacia”, nicmene ono “homologizacia” .... je velmi casto pouzivane :)
      • Pokud ma digitalni display predpokladam, ze jde o procesorovou nabíječku. Tam to je samozrejme trochu o algoritmu nabijeni resp. nabijeci charakteristice, zda pouziva charakteristiku s konstantnim proudem, napetim nebo inverzni charakteristiku (nabíječky si  meri vnitrni odpor baterie a podle toho koriguje nabijeci napeti/proud). Predpokladam, ze v pripade, ze ji nabijis v aute, tak spotrebice které zustanou zapojene ovlivnuji svým vnitřním odporem celkovy odpor soustavy a nabíječka to zrejme spatne vyhodnoti. (ale to je trochu spekulace :)) Kazdopadne, ze se AGM muze nabijet vetsim napetim nez zaplavena baterie je trochu mýtus. Ba naopak. Pokud to clovek 'trochu' prehnal s nabijecim napetim u stare zaplanene baterie, ale neprehral ji (a nezkroutily se desky), tak jen dolil vodu a celkem se nic nestalo. BTW: Jednou se mi ještě na S120 porouchal regulator alternatoru - slepily se kontakty (byl ještě mechanicky). Alternator tak neodbuzoval a daval tzv. co to slo (cca 16-20V). Po 60km se z baterie kouřilo jak z parni lokomotivy. Byla to ještě takova ta klasicka zalita asfaltem se zelenymi vicky. Asfalt se trochu roztekl, vicka zkroutila. Doma jsem ji nechal vychladnout a dolil jsem vodu. Paradoxne ji tento proces ozivil, protože z desek opadal sulfat a baterie pak startovala jako nova. Pokud to by to clovek udelal u AGM, tak ji proste vyvari a konec.
      • I ~100% lze dosáhnout, bez vyvaření, přeci jen saturace, či jak se této fázi říká, trvá několik hodin a je nejdelší nabíjecí fáze. Jinak jde o ukazatel aktuálního napětí, které je vidět na nabíječce , což je předpokládám napětí, které jde z nabíječky do baterie. Když je baterie připojena ve voze, napětí nejde přes 12.8V, přitom AGM se mají nabíjet vyšším... Když zapojená není, končí nabíjení na 14.8V  Jaký je nabíjecí proud, či zda-li se liší, to jsem neověřoval.    Jinak jde o Ultimate Speed ULGD 3.8 A1
    ×