Jump to content

    392 topics in this forum

    1. Baterie

      • 145 replies
      • 31,236 views
    2. XENONY - problémy, závady

      • 99 replies
      • 24,164 views
      • 341 replies
      • 85,087 views
      • 433 replies
      • 66,124 views
      • 116 replies
      • 37,614 views
      • 159 replies
      • 39,213 views
      • 35 replies
      • 19,025 views
      • 0 replies
      • 42 views
      • 0 replies
      • 190 views
      • 8 replies
      • 3,799 views
      • 0 replies
      • 241 views
      • 0 replies
      • 257 views
      • 23 replies
      • 7,863 views
      • 0 replies
      • 403 views
    3. Problém s elektrikou

      • 2 replies
      • 589 views
      • 1 reply
      • 463 views
      • 49 replies
      • 30,677 views
    4. Pamet sedacky

      • 59 replies
      • 27,805 views
      • 1 reply
      • 499 views
      • 37 replies
      • 25,042 views
      • 287 replies
      • 107,022 views
    5. Rádio a MF volant

      • 0 replies
      • 698 views
      • 0 replies
      • 572 views
      • 2 replies
      • 1,095 views
      • 4 replies
      • 870 views


    • Aktuální příspěvky

      • Ano, máš pravdu v tom, že to měří protejkající proud a i teplotu baterie, ale otázka má znít, proč to měří ... Měří to právě jen proto, aby mohlo být vyhodnoceno, jak vysoko může regulace nabíjení akumulátoru jít při proměnlivém "inteligentním" režimu, což při starší "hloupé" konstantní regulaci není třeba ... Až někdo bude umět změnit zapsané podmínky např. té teploty aku, nebudete muset odpojovat konektor, ale jinak je to to nejrychlejší řešení a řeší to SSS a REKU najednou...   Tohle jsem sem už taky postoval  
      • Ahojte riešili ste už niekto splitter ? 
      • Nejhorší tvar karoserie z pohledu aerodynamiky je hatchback. Vzduch proudící za vozidlem se tam různě mele, vrací a vytváří víry. Za autem je také podtlak, takže auto jakoby "vcucává" zpět. Proto má na vrchu plastový střešní spoiler a finlety , které zónu podtlaku odsouvaji co nejdál za auto.  Dokonale to využívá golf GTI
      • Uff, tedy auto jede na baterii a trvale ji vybíjí a pouze při brzdění ji skokově alternátor dobíjí vyšším napětím? Hmm, tak takové zacházení opravdu baterie moc dlouho vydržet nemůže.
      • Obě varianty jsou více méně stejně účinné 
    ×