Přejít na obsah

rendavor

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení rendavor

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. originál zadní repro do OII - nejhorší věc co jsem kdy do auta koupil. přímo ve Skoda servisu stály 4000 i s montáží (chtěl jsem origoš, auto bylo v záruce a nechtěl jsem, aby se v tom hrabal někdo jiný), zvuk ještě horší než z předních, po půl roce jsem vyreklamoval horní v pravých dveřích, při určitých tónech skřípal, chrčel (neochotný a nechápavý servisní technik, že prý rádio zesiluju, nakonec to vyměnili....), po dvou letech těsně po záruce dělá to samé ten v levých dveřích. kvalita i cena = hrůza
  2. ok, dej vědět. taky nevím čím to je, jsou to jen úvahy mého servisáka a známých. některé věci jsou ale hodně podobné (kontrolky, pokles výkonu....) pravda ale je, že já pořád jezdím, ikdyž někdy to hodně otravuje....a stále leju olej.....
  3. podívej se na můj příspěvek z 26.1., zní to hodně podobně, jen se nezminuješ o spotřebě oleje. mně se to stalo při 85000, ještě jsem to nevyřešil, ty bys to měl snad na záruku. nemusí to být stejné, ale dej prosím vědět jak to bude pokračovat.
  4. mám 1.6MPI, rok 2007. Při 85000km jsem začal dolívat 0,5l oleje za cca měsíc (1500km). Do té doby ani deci, bez problémů. Zkrátil jsem výměnu z long lifu na pevný interval, zkusil hustší olej, ale časem se zhoršovalo až na nynějších (ted mám 100tis)1l oleje/1000km. Po cca 4měs se jednou rozblikala kontrolka emisí a ASR a auto jelo chvíli na 3 válce. Po chvíli se chytlo a kontrolky po novém nastartování zhasly. Diagnostika ukázala sporadickou závadu - vynechání válce. Casem se opakovalo častěji, až se to podařilo předvést přímo mému servisákovi. Šel válec po válci a u čtvrtého našel totálně černou zanesenou svíčku, kvůli které tedy občas jedu na tři válce. Vyměnil jsem tedy všechny 4 svíčky(ikdyž ostatní byli úplně v pohodě) a od té doby to zaškube na tři jen občas za studena a jen na pár vteřin. Ale přes ten válec to teda hodně papá olej...... Co ted? Servisák říká, že bude možná zapečený stírací kroužek,bude se to muset rozebrat a stejně neví jestli to pomůže - odkádám to (potřebuju jezdit, finance). Ted jsem se někde dočetl (jiné auto), že může být i prasklý - vada materiálu,udělá rýhy do válce a je to na výměnu motoru..... Setkal se s tím někdo u tohoto motoru, jak jste to vyřešili? co to stojí? díky za informace
×
×
  • Vytvořit nový...