Jump to content

_Denis_

Člen ŠKODA Klubu
  • Content Count

    8,526
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    56

Seller statistics

  • 1
  • 0
  • 0

_Denis_ last won the day on December 20 2019

_Denis_ had the most liked content!

Community Reputation

2,402 Excellent

About _Denis_

Contact Methods

  • Website URL
    www.ddproject.cz

Recent Profile Visitors

5,417 profile views
  1. Zvláštní paskvil. Je k tomu někde více fotek?
  2. Pokud se nemýlím, 1.5 TSI měla, stejně jako 1.8, odtrhovou hranu vždy ve standardu.
  3. No jo, ale zase na druhou stranu.. Třeba Passat v základu vyjíždí na 16" a to už je na tak velké auto skutečná zoufalost. Každý kdo ho u nás ve firmě má si může v rámci budgetu (či ze svého nad něj) připlatit za větší kola podle svého výběru. A v ČR & SK jsem jediný, kdo to udělal (19"). Každému jinému je to úplně někde a nechápe proč by to dělal. Kdyby škodovka dala základ třeba 18", pro lidi jako já, nebo ty by to bylo sice fajn, ale většina ostatních by zase prskala, že jsou na to hrozně drahé pneumatiky, je to nepohodlné a tak dále.. Nikdy se nezavděčíš všem. [emoji846]
  4. Taky mám dojem, že nás jen hezky namlsali fotkami povedených detailů interiéru, které pocitově dodaly autu hodnotný výraz, no v reálu každou další fotkou a poznatkem nabývám většího a většího přesvědčení, že půjde zase jen o drahou naleštěnou bídu.. [emoji20]
  5. Pokud mohu soudit z fotek: Zadek sice moc škodovku nepřipomíná, ale docela se mi, až na ten nárazník, líbí, působí elegantně a jednoduše. Předek se mi líbí čím dál méně, nesmyslně protažený, divně ohnutý, nízko posazený, maska ošklivá, světla divná.. Kola na fotkách děs - designově i velikostně. Paradoxně jediná slušná barva vypadá bílá a to jejím favoritem nejsem. Černá aspoň čistě na fotce dost zklamala.. Jsem zvědav na reálný dojem, no souhlasím s tvrzením, že nadšení opadá.
  6. Asi jsem divný, ale pořád nedám dopustit na řešení BMW u řady E9X s integrovaným displejem v samostatné kapličce v zorném poli vedle budíků, ačkoli už s tímto řešením přišli někdy před 15 lety, takže vývojově nejméně před 20.. Je to v zorném poli, slunce to oslní jen výjimečně, esteticky nic palubku neruší a funguje to.. Na středovém panelu je to moc nízko, tablet zase trčí jako penis..
  7. Z těchto úhlů zvláštní, na některých fotkách vypadá předek jako vysavač.. Jsem zvědav na osobní zkušenost [emoji4]
  8. Každý den ne a naštěstí nesedím v Octávce, ale v Passatu, nebo BMW. Princip je ale s drobnými odlišnostmi v ovládání, či chování vesměs všude shodný.
  9. Jo tak skupina lidí, kteří používají klimatizaci, ji nechápe, aha. Protože ony ty ovladače jsou tam pro parádu. Další zábavný výlev. [emoji23] Až budeš v autě sedět někdy i 8 hodin a za rok najedeš 60tkm +, třeba se tu klimatizaci naučíš používat a pochopíš proč ji někteří z nás používají pořád. Automat udržuje určitou přednastavenou teplotu v interiéru. Ta by měla být kontinuální, no bohužel u koncernu pravda ukazuje, že po delší jízdě (X hodin) je teplota vyšší než na začátku při ohřátém autě. V případě BMW například zase pocitovou teplotu zvyšuje ohřev středového tunelu pro pohon 4x4, aj. Taktéž hraje roli to, jestli svítí slunce, nebo ne, což stále senzory nedokáží plně kompenzovat hlavně ve chvíli, kdy na něj třeba v létě svítí slunce, ale člověk sedí ve stínu. Pak jsou tady další vlivy jako je hlad (menší energie = větší sklony k chladu), nebo najezení (více energie, nastartovaný metabolismus = větší sklony k teplu), atd., atd.. A ty další, pro tebe zjevně zbytečná tlačítka pak slouží k proudění vzduchu. Třeba když se ti mlží okno, dáš ofuk okna. Když potřebuješ výhřev zadního okna, taky na to saháš. Když máš třeba mokré boty, nebo je ti zkrátka jen zima na nohy, ale jinak teplo, můžeš si zapnout ofuk nohou a nahoru třeba ventilaci pro čerstvý vzduch tak, aby sis na nohy mohl pustit co nejvyšší teplotu. A tak dále, a tak dále.. Takže bych si odpustil výlevy typu že naše skupina lidí "neví" a "neumí" a raději bych se zamyslel nad tím, proč tam ta tlačítka jsou a co umí. Pokud jezdíš kolem komína, stačí ti i manuál.
  10. Není to zlé, prémiový pocit z toho aspoň podle videa nemám. Proti O3 nebe a dudy, vadí mi ovládání klimatizace a ten laciný stříbrný dekor, který má být asi (?) imitací hliníku.. Uvidíme v reálu [emoji846]
  11. Rozdíl ceny jednoznačný a po FL jsou oba modely minimálně po stránce designu mnohem horší než dříve. No stejně bych sáhl po VW pro kvalitu a design interiéru, podvozek a tlumící materiály.
  12. Myslím, že si to po těch 3 letech už tazatel vyřešil sám [emoji2]
  13. Tady je krásně vidět rozdíl mezi novodobou sračkou SUV ve vzhledu tereňáka a pro někoho možná ošklivou krabicí, která projede všude..
×
×
  • Create New...