Přejít na obsah

Musil

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Musil

  • Narozeniny 02/06/1985

Oznámení Musil

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Problem vyrešen , zajel jsem k profíkovy a on mi to nakodoval během 30 sekund. Ale novy poznatek je, že bez nakodovaní řid. jednotky motoru nejde spustit klimakompresor.
  2. jj, ale uz nejde uplne vymazat, protoze haze tu chybu kodovani, ale i to jsem obesel vypnutim pojistek klimi, ale i tak to proste nejde.
  3. Mam takový malí problém. Dodělal jsem klimu do fabie 1,4 16V, ale jednotka motoru píše závadu: 18020 - rid. jedn. motoru Chybne kodovani P1612 - 3500 - - Zkoušel jsem podle VIS přes VAG-COM nakodovat jednotku z 00021 na 00061, ale to čislo se nechce vůbec změnit. Vždycky zamněním kód a vypnu na 60 sekund kliček, ale nezmění se. Pomozte? Dik.
  4. Zdravím,mám 1,8T AGU. Chtěl bych všechny seznámit s mými nejnovějšími zkušenostmi z cukáním mezi 2000-3000ot. Zkoušel jsem všechno možné a dospěl jsem k tomu, že mi to dělají svíčky. Původně jsem tam měl dané origo. s nápisem WW,Audi (3 hrote Bosch).Vyměnil jsem je kvůli stáří za BRISK TUNING DOR14LGS. Ze začátku jeli dobře, ale za dva měsíce začaly koktat., tak jsem se vrátil zpět k starým origo a problém se vyřešil. Před čtrnácti dny my už ale vypověděly službu. Hledal jsem nějakou náhradu, tak jsem koupil NGK 3hrote, které ihned po výměně koktaly (takže silně nedoporučuji !!!).Nyní jsem je vyměnil za 1hrote Bosch Super. Doporučovali mě je v mototechně pro tento motor a jedou skutečně dobře. Ještě by stalo za vyzkoušení 4hrote Bosch Super 4, ale zatím jsem spokojený.
×
×
  • Vytvořit nový...