Přejít na obsah

Travnikar

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Travnikar

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak sem dneska vyměnil N75 a celkově se to zlepšilo, už je cejtit tah i na čtyřku, ale stále je to líný. Jen tak sem změřil zrychlení 0 na 100 přibližně za 25 sekund, což je docela peklo. Ve stodeseti na pětku do mírného kopce to prakticky nezrychovalo,dal sem čtyřku a pomalu to zrychlovalo. O vejkendu jestli se k tomu dostanu, tak zkusim udělat diagnostiku na vagcom co háže váha(to už bude snad to poslední, co budu asi muset měnit), zkusim odpojit EGR jestli náhodou není vadnej i N18,že by to otvíralo EGR a pouštělo spaliny i do vysokých otáček a tím pádem dusilo výkon. Tak pak dám zas vědět jak sem dopad.
  2. Jo kouknu na konektor a kabel, jestli to čidlo je vadný, tak ho měnit budu až při příštím oleji.Stejně měním olej v pravidelném intervalu
  3. Zdravim všechny, měl jsem podobný problém, občasný pád do nouzáku, pak ale auto postupně ztrácelo výkon, táhlo jen 2300otáček a pak už jenom táhlo na 1. a 2. rychlostní stupeň. Nejdřív jsem vyměnil všechny hadičky na podtlaku, žádná změna. Na diagnostice mám akorát chybu 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - -ta nevím co znamená tu tam mám pořád a nejde smazat Tak sem se pustil do čištění,ale před tím jsem vyměnil olej a filtr, když sem sundal EGR a parohy, tak sem se zděsil jak je to zasraný,mám nalítáno 160tis km, když sem vyndal turbo, tak lopatky zatuhlý, regulátor schnilej, ale co navíc turbína škrtala o strany turba, takže ložisko v háji, dost ztuha se tím dalo otáčet. Tak sem koupil repas, pro jistotu jsem zkontroloval olejovou trubku co vede k turbu jestli není ucpaná, vyčistil celý sání, nejdýl trvalo EGR a parohy, dal nová těsnění a dal vše zpět. Jo vyměnil jsem ještě tu plastovou hadici co vede od chladiče vzduchu k EGR, měl sem tam dirku, kudy utíkal tlak. A výsledek, Stejnej. Auto sice líp táhne kolem těch 2000 tisíc, líp se mu dejchá, když je vše čistý, ale jede jen na 1.a 2. rychlost na 3 to trochu zabírá, ale pak nic,netáhne. Plyn můžu zarazit až do podlahy a nic spíš to ještě ubere trochu výkonu, takže vyloudit 130 na dálnici trvá strašně dlouho, předjíždějí mě i nákladáky. Ale zajímavý je že když lehce uberu plyn, tak auto trochu povyrazí, ožije, takže když chci rychle zrychlit, tak musím jemně ale rychle pumpovat plynem a pak táhne i na 4.a5.. Tohle se dělo i před tím, než sem začal s čištěním. A jedinou chybu na VagCom mám tu výše uvedenou. Ještě mě napadá jestli to jeden z těch dvou ventilů na podtlakovechj hadičkách pod předním oknem. Neměl někdo podobnej problém?
×
×
  • Vytvořit nový...