Zdravim všechny,
měl jsem podobný problém, občasný pád do nouzáku, pak ale auto postupně ztrácelo výkon, táhlo jen 2300otáček a pak už jenom táhlo na 1. a 2. rychlostní stupeň. Nejdřív jsem vyměnil všechny hadičky na podtlaku, žádná změna. Na diagnostice mám akorát chybu
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
P1654 - 35-00 - -ta nevím co znamená tu tam mám pořád a nejde smazat
Tak sem se pustil do čištění,ale před tím jsem vyměnil olej a filtr, když sem sundal EGR a parohy, tak sem se zděsil jak je to zasraný,mám nalítáno 160tis km,
když sem vyndal turbo, tak lopatky zatuhlý, regulátor schnilej, ale co navíc turbína škrtala o strany turba, takže ložisko v háji, dost ztuha se tím dalo otáčet.
Tak sem koupil repas, pro jistotu jsem zkontroloval olejovou trubku co vede k turbu jestli není ucpaná, vyčistil celý sání, nejdýl trvalo EGR a parohy, dal nová těsnění a dal vše zpět.
Jo vyměnil jsem ještě tu plastovou hadici co vede od chladiče vzduchu k EGR, měl sem tam dirku, kudy utíkal tlak.
A výsledek, Stejnej. Auto sice líp táhne kolem těch 2000 tisíc, líp se mu dejchá, když je vše čistý, ale jede jen na 1.a 2. rychlost na 3 to trochu zabírá, ale pak nic,netáhne. Plyn můžu zarazit až do podlahy a nic spíš to ještě ubere trochu výkonu, takže vyloudit 130 na dálnici trvá strašně dlouho, předjíždějí mě i nákladáky.
Ale zajímavý je že když lehce uberu plyn, tak auto trochu povyrazí, ožije, takže když chci rychle zrychlit, tak musím jemně ale rychle pumpovat plynem a pak táhne i na 4.a5..
Tohle se dělo i před tím, než sem začal s čištěním. A jedinou chybu na VagCom mám tu výše uvedenou.
Ještě mě napadá jestli to jeden z těch dvou ventilů na podtlakovechj hadičkách pod předním oknem.
Neměl někdo podobnej problém?