Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Travnikar

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Tak sem dneska vyměnil N75 a celkově se to zlepšilo, už je cejtit tah i na čtyřku, ale stále je to líný. Jen tak sem změřil zrychlení 0 na 100 přibližně za 25 sekund, což je docela peklo. Ve stodeseti na pětku do mírného kopce to prakticky nezrychovalo,dal sem čtyřku a pomalu to zrychlovalo. O vejkendu jestli se k tomu dostanu, tak zkusim udělat diagnostiku na vagcom co háže váha(to už bude snad to poslední, co budu asi muset měnit), zkusim odpojit EGR jestli náhodou není vadnej i N18,že by to otvíralo EGR a pouštělo spaliny i do vysokých otáček a tím pádem dusilo výkon. Tak pak dám zas vědět jak sem dopad.
  2. Jo kouknu na konektor a kabel, jestli to čidlo je vadný, tak ho měnit budu až při příštím oleji.Stejně měním olej v pravidelném intervalu
  3. Díky, myslel sem si to, už je objednanej
  4. Zdravim všechny, měl jsem podobný problém, občasný pád do nouzáku, pak ale auto postupně ztrácelo výkon, táhlo jen 2300otáček a pak už jenom táhlo na 1. a 2. rychlostní stupeň. Nejdřív jsem vyměnil všechny hadičky na podtlaku, žádná změna. Na diagnostice mám akorát chybu 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - -ta nevím co znamená tu tam mám pořád a nejde smazat Tak sem se pustil do čištění,ale před tím jsem vyměnil olej a filtr, když sem sundal EGR a parohy, tak sem se zděsil jak je to zasraný,mám nalítáno 160tis km, když sem vyndal turbo, tak lopatky zatuhlý, regulátor schnilej, ale co navíc turbína škrtala o strany turba, takže ložisko v háji, dost ztuha se tím dalo otáčet. Tak sem koupil repas, pro jistotu jsem zkontroloval olejovou trubku co vede k turbu jestli není ucpaná, vyčistil celý sání, nejdýl trvalo EGR a parohy, dal nová těsnění a dal vše zpět. Jo vyměnil jsem ještě tu plastovou hadici co vede od chladiče vzduchu k EGR, měl sem tam dirku, kudy utíkal tlak. A výsledek, Stejnej. Auto sice líp táhne kolem těch 2000 tisíc, líp se mu dejchá, když je vše čistý, ale jede jen na 1.a 2. rychlost na 3 to trochu zabírá, ale pak nic,netáhne. Plyn můžu zarazit až do podlahy a nic spíš to ještě ubere trochu výkonu, takže vyloudit 130 na dálnici trvá strašně dlouho, předjíždějí mě i nákladáky. Ale zajímavý je že když lehce uberu plyn, tak auto trochu povyrazí, ožije, takže když chci rychle zrychlit, tak musím jemně ale rychle pumpovat plynem a pak táhne i na 4.a5.. Tohle se dělo i před tím, než sem začal s čištěním. A jedinou chybu na VagCom mám tu výše uvedenou. Ještě mě napadá jestli to jeden z těch dvou ventilů na podtlakovechj hadičkách pod předním oknem. Neměl někdo podobnej problém?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.