-
pocasi a akcelerace
Nám ráno při 25°C jela v pěti lidech na D1 bez problému 160 km/h a zrychlovala jako blázen. Po výletu a cestě domů při 36°C to sice jelo, ale bylo to líné jako prase - každý rozjezd na plný plyn Pak jsme dvě dospělé osoby vyhodili doma a hned to jelo líp
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Doufám tedy, že naše AZQ nepřeskočí, máme r.v. 2004, nevím jaký měsíc, ale už máme skoro 90 tisíc, takže snad je tam ta delší už...
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Ale zas na dálnici při 130ce je lepší nepodřazovat když zrychluješ. Ze 130 km/h vystřelíme na 160 km/h že se nestačím divit.... Bych spíš tipl nějaký dvoulitr
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Miro neboj, HTPčko vydrží určitě... To naše má jen 88 000 km Na motor jsem nemusel vůbec šáhnout, takže já bych se 12V HTP nebál, jen aby to bylo AZQ
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Když prdnu do HTP turbo, tak je z toho supersport
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Wranic : Tahat nebo trhat??? Ta moje zahrabe i na dvojku na suchu, dneska jsem jel s bratrem jeho Civicu 1.4 iS a když mi ukázal, jak je to líný, tak jsem se jen zasmál... A to má 66 kW Nad 140 to vůbec nejelo
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Tak to máte štěstí, že jste to nezrušili Jinak jsem na něco přišel - Po tom závodění na plný plyn po dálnici a extrémnímu vytáčení kvůli pěti lidem v autě a kopcům snad 30% stoupání nám nějak HTP přestává dunět pod 2 tisíci otáčkami.
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Sorry, to byl překlep :D :D Jede se trasa dlouhá 10 km a průměr ukazuje 4,5 litru na 100 km
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Škodovky jsou odjakživa úsporné Viz naše HTP v zimě - 4,5 litrů a to se jede jen 10 km trasa
-
Vydrz motoru 1,2HTP
A test cen v servisech Jinak to byla cesta kopcema jako pr*se, jelo se v pěti lidech celkem 520 km, přišel kopec, podřadit na dvojáka a plnej kotel do 6000 otáček a pak se řadilo.. Tam u Brna mají kopce, který mají problém vyjet i dvoulitrové limuzíny, jen slyším, jak jim řvou ty jejich mixéry a vůbec jim to nejede.. Takže HaŤaPka se dost slušně zapotila.. Rád to točím do červeného pole, má to takový hezký sportovní zvuk a zvlášť v kopci, kde to leze pomalu nahoru Po té D1 jsem musel jet celkem 220 km, takže mě ještě teď trochu bolí záda, proto jsme taky kvůli tomu testu tlumičů jezdili v levém pruhu - tam je to trochu lepší než v pravém
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Dneska jsme HTP provětrali po D1 na 160 km/h a říkám Vám - hrůza a děs!!!!! Známý tam jel z Bulharska s Hondou CR-V a hned věděl, že je v česku Mívám tam pocit, jako když jedu po kulometu "tatatatatatata" to se třese celá dálnice
-
Vydrz motoru 1,2HTP
To jsme jeli jen chvilku 160 km/h, pak zase těch 130-140 km/h podle předpisů, na dálnici jsme byli asi jen 27 km, takže ta spotřeba moc nestoupla, každopádně je to tříválec, takže nejezdit jako důchodce, nepodtáčet pod 2000 ot./min. Ten motor není moc dobře vyvážen, takže je třeba to točit, říkají to všichni odborníci. My HTP nešetříme, taky proto na tuto stránku zavítám jen pro pobavení a na poradu ostatním, já žádný problém s HTP nikdy neměl a doufám, že dlouho mít nebudu.
-
Vydrz motoru 1,2HTP
To je dobrý, my dneska nahodili HTP a takový skřípnutí se z toho ozvalo že už jsem pomyslel na rozvody... Naštěstí jen "skřípnutí" neznámé věci, ale doufám, že u AZQ rozvody nezlobí. Konečně jsme HTP prohnali po dálnici 160 km/h s klimou, takže spotřeba 6,7
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Ale neshnije, tohle není Felda 1,9 SDi
-
Vydrz motoru 1,2HTP
Tak přeji spolehlivost i na cestách Až najedeš půl mega, tak řekni, že je to spolehlivější než Honda
NeoCZ15
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva