Petrkiller

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 329
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Popularita

88 Výborná

O uživateli Petrkiller

  • Hodnost
    Veterán
  • Datum narození 12.8.1991

Návštěvy profilu

3 025 zobrazení profilu
  1. Prosím o radu. Pořád mě lupe něco v předni nápravě a už si nevím rady. Dělá to z prostředka ale někdy se mě zda že i z levého a pravého kola. Jako by něco chodilo do stran. Když jsem zatocil kola do leva a prudčeji se chtěl rozjet tak v tom zakrupalo i 3x za sebou. Ale jinak to krupe i za jízdy když jedu do zatáček. Vyměněn levý homokinetak, čepy řízení, silentbloky ramen, gumičky stabilizátoru, horní uložení tlumičů, lozisko. Pružiny jsou dobré. A vše je tuhé. Nemám na to už sil. Asi to dám do šrotu, nebo prodám. Křupne to klidně každý kilometr nebo 5km nic. Křuplo to jednou i když jsem zatáhl za prave kolo ven z auta za vrchní část pneumatiky a kruplo v tom taky. Kruplo to asi 5x když jsem zajíždel do garáže. To znamená když jsem otáčel kolama a couval na spojku bez plynu. Vše je tuhé. Už jsem to tu řešil ale už si nevím rady tak chci další rady. DĚKUJI. A POLOOSA ma jediná vůli asi 2mm dopředu a dozadu.
  2. No ono to dělá jen někdy. Teď to par dni nedělalo a včera zase. Dnes už zase ne. A odskakuje to při vypnutí motoru.
  3. Ahoj zdá se mě, že jsem kdysi sem zakládal téma.Ale nemohu to najít. Chci se zeptat. Opět mě něco křupe v přední nápravě. Křupe to při natočení kol do strany na místě i 2x za sebou. Při rozjíždění bez plynu s natočenými koly, při jízdě i při brždění do zatáčky ikdyž je spojka sešláplá. Křupe taky při otáčení volantem a pomalém rozjíždění. Nekřupe to při rozjezdu na plný plyn. Křupání se nám zdá, že se ozývá z prostředka a z levého kola. Rány jdou cítit i v podlaze. Mechanik mě vyměnil silentbloky ramen, čepy řízení a za 2 dny vymění horní uložení tlumičů. Ikdyž to podle něj nepomůže. Myslí si, že to může dělat silentblok převodovky. je to možné? Všechno je tuhé. Na místě se nic neprojevuje a můžu vše zkoumat. Pružiny jsou dobré. Další čepy na ramenech prý byly vpohodě. Poraďtě už jsem z toho zoufaly. :/
  4. Zdravím mám problém. Začalo být zima a mě se samovolně občas odemkne q odskoci kufr. Zatím to udělalo pri vytazeni klíče ze zapalování a pri vypnutí motoru asi 3x během dvou dnů. Mám nakodovano automatické zamykání za jízdy. Má to nějak souvislost? nechce se mě chodit zavírat kufr. A mám měsíc namontovano tazne.
  5. Není origo. Je to svc Náchod. Nevím jestli něco kódoval. Jde to nakodovat i přes caristu?
  6. Ahoj potřebuji poradit co to je za chyby. Objevily se až po montáži tažného zařízení s ridici jednotkou. Vše funguje až na kontrolu žárovek na vozíku. Podle mechanika mají být kontrolovány jestli svítí i žárovky na připojeném voziku. Bohužel nějak mě to neukazuje když je praskla žárovka. Chyby nactene přes caristu: Instrument cluster 1416448 Parking/steering assist 1458176 Radio 01327 (control modul for parking aId) J446 Can network gateway 03075 parallel parking asistance control modul J791 Chyby jsem vymazal a jediná která se stále drží je parking/steering assist 1458176.. Na netu jsem nic nenašel. Předpokládám že to má spojitost s odpojovanim senzoru při zapojení voziku. A kdyby někomu fungovala i kontrola žárovek na vozíku a poradil, budu rád
  7. Ahoj jedu si pro přívěsný vozíček starší konstrukce Agados. Konstrukční rychlost má téměř určitě 80km/h. Ale co když se neuhlídám a policajti mě stopnou? :/ Jedu přes půl republiky pro něj. Takže bych jel spíš do 100km/h s ním. Má navíc víko které je tvarované jako přítlačné křídlo takže vozík bude držet přibitý i při vyšší rychlosti. Majitel s ním prý jezdil 140 Co hrozí za sankci? Mohu přijít i o ŘP? Kdysi jsem jel s vozíkem na 80km/h 150 po dálnici když jsem spěchal a přežilo to auto i vozík. Ale co za to hrozí Bude to můj první vozíček.
  8. Já osobně bych do chemického čištění nešel. Nikdo to nedoporučuje. Navíc dnes stojí nový dpf třetinu dřívější ceny a je to oreginal, který opět 250 000 bez potíží najezdí to ti žádné čištění nezaručí.
  9. Ahoj bavil jsem se s kolegou v práci a ten mě hodně postrašil, že nějakému jeho známému diagnostika z Číny odpálila ŘJ auta. :/ stalo se to už nějakému známému od vás? :/ já jsem zatím bez problémů ale bojím se teda. Prý se mu uvolnily uvnitř kontakty a spojily k sobě a odpálily ŘJ ihned po připojení.
  10. Máš tam i další funkce. Vše jde zapnout v menu maxidotu. Stačí podržet šipku dolů a přejít do nastavení. Pokud někdo aktivoval diagnostikou teplotu oleje, tak jde i ta zobrazit.
  11. Není co řešit. Tvůj nájezd 10-15 tisíc ročně z toho 4x 1000 v kuse za rok, mluví jasně. O naftě neuvažuj. Ještě v kombinaci s PD DPF. DPF by jsi takovým stylem rychle zapral i u common rail nafty. U PD to bude tvůj věčný problém. Raději mladší a méně jetou v benzínu. A třeba o CNG jsi neuvažoval? Slyším na ně samou chválu všude a náklady na palivo nejsou zlé. Pokud teda máš možnost plnit někde u baráku.
  12. Já se ti divím, že chceš krátkou Combi má skoro 2x větší kufr a při jízdě to ani není poznat. Navíc dost jich má parkovací senzory v zadu, které jsou dnes minimálně hodně potřebný prvek Ta krátká z F-M je fajn i s malým nájezdem. A přijatelná cena. Když si vezmu tu předraženou z AAA za 140, která byla sice pěkná ale drahá no.. Jenže inzerát je už přes měsíc starý. A výbavá to zdaleka není maximální. Je to nejvyšší výbavový stupeň elegance. Ale řekl bych s klidným svědomím, že víc nepotřebuješ ani v létě ani v zimě A k bazarům.. Všichni to jsou sttejní podvodníci. Ale to samé může být i soukromník. Všichni chcou prodat a co nejdráže a nejlépe aby jsi o tom autě věděl co nejmíň a na co nejmíň vad jsi přišel
  13. No mě se líbí Dobrý výběr Má vše co normální člověk potřebuje na pohodovou jízdu. Taky mám auto z operativního leasingu a nemohu si stěžovat
  14. Já bych být tebou šel do 1,2 tsi, ale 77kw (má kotoučové brzdy v zadu) a co nejnovější. Ty první měly problémy s rozvody. U posledních už bych to jako nějaký problém neviděl a turba bych se taky nebál. Stačí umět jezdit s turbomotorem a NEDUSIT ho pod záběr turba, jak jsem si stihl všimnout by si nejraději jezdil a vydrží ti bez potíží.. Navíc ho snadněji seženeš a jak jsi si všimnul i novější kusy po faceliftu. Jediný problém bude při následném prodeji. 1,2 TSI byly plné bazary už před 3 lety když jsem sháněl já náhradu za F1 a nebude tomu podle mě jinak ani dále. Ale aspoň máš z čeho vybírat. A pocitově pojede 1,2 TSI daleko lépe i se zapnutou klimatizací jak 1,4 16V. Golf je o třídu výše, takže bude dražší, starší, s vyšším nájezdem, více opotřebený a častěji stočený, nebo zamaskovaný vrak. Přitom třeba kufr v krátké verzi není žádná sláva. Jen o malinko větší jak krátká fabča. :/ Ale na druhou stranu bude o třídu výše v bezpečnosti. A nedá mě to, ale musím se vyjádřit k tvému stylu jízdy.. Protože hrozně miluji jak potkám řidiče jako jsi ty. V obci 50 a ani o kilák více, hned za značkou obce plný plyn nejlépe plyn zarazit pod podlahu a zase přesně 90 ani o kilák více. A jak je cedule začátek obce tak ještě jsou oblíbenou disciplínou brzdy do ruda! Hned na úrovni cedule. Skvělé za takovým jet, nebo ho začít předjíždět, když se rozhodne zrovna přidat na svou 90km/h +-0,1km/h Ještě bych ti doporučil hledat fábii po faceliftu. Má mnoho výhod oproti fábii před faceliftem. Lépe svítící hlavní světla, denní svícení z výroby, hezčí grafiku PP, climatroniku a celkově palubní desky, mladší kusy a jedinou nevýhodu, žádná 1,4 16V není po faceliftu vyrobená..
  15. Těžko najdeš 1,9 TDI, která nebude stočená z půl milionu Bohužel..