Jump to content

Petrkiller

Uživatel
  • Content Count

    2,459
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Petrkiller last won the day on September 27 2014

Petrkiller had the most liked content!

Community Reputation

91 Excellent

About Petrkiller

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 08/12/1991

Recent Profile Visitors

4,446 profile views
  1. Zdravím takže opět začala padat nafta. Takže jsem vyměnil palivové čerpadlo v nádrži a uvidí se. Ale píši sem hlavně kvůli stále stejnému problémů a to kvůli vibracím na volnoběh. Dělá to už i při prohřátém motoru. Ale novinka, dělá to jen při zapnuté klimatizaci. Alespoň při prohřátém motoru. Když zapnu ECON tak to přestane. Když jej zapnu, tak čím více kompresor bere výkonu, tím více se to klepe. Poradíte mě někdo prosím co by to mohlo být? :( čte to tu vůbec někdo ještě? Děkuji
  2. No mechanik co mě to dělal, tak mě ještě před tím říkal, že vždy všechny plochy zahladí do hladka, aby těsnění vydrželo. Na diagnostice jsou hodnoty i časy vstřiku ok. Jedině, jestli to může mít souvislost, přehodili jsme 2 a 4 vstrik myslím mezi sebou. 4 si přidávala, pak si přidávala dvojka, takže vstřik ikdyž byl přetěsněný, je přicpaný lehce. Ale v normě ještě zdaleka a nedělalo to. Ale zdá se mě, že od té doby to začalo. Hledat problém tam nakonec? Objednal jsem palivové čerpadlo, snad to bude tím. Myslím si, že někdo kdysi natankoval do auta benzín, místo nafty, tak jestli není chycené.
  3. Prosím o pomoc. Stále řeším padající naftu. Sem tam se stává, že ráno startuji, auto chytne a chcipne. Je to velmi sporadicky. Byly přetěsněny vstrikovače, vyměněno víčko palivového filtru po kterém se starty dost zlepšily a přestalo i zatřesení při startu, samozřejmě s tím i palivový filtr. Měsíc, možná 2 bylo vše ok a věřil jsem, že je klid. Nyní opět to samé. Večer jsem dojel, ráno jsem nastartoval, chytlo a ihned chciplo. Ani se nestihla ručička dostat na volnoběh. Pak už to jen točilo na prázdno. Nepomohlo ani 15x otočit klíčkem na žhaveni. Potom jsem asi 30s točil, až to chytlo. Poraďte prosím co ještě. Prý to může dělat šroub na tandemovém čerpadlu, neboli jeho podložka. Je to možné?
  4. Petrkiller

    Bi xenony

    Bojlere jak začala problikávat? Mě se sem tam stane, že se vypne a zase zapne. Dělá to jen levá. To stačí tedy zakoupit novou výbojku? Já se lekl, že trafo odchází. Jinak k dotazu ohledně svítivosti. Fotky dost zkreslují, ale dle fotek se zdá, že svítí dost mizerně. Já bych ale před výměnou doporučil nastavit světla malinko výše. Mě svítily do země, tak jsem je trochu upravil a svítí to akorát :). Mám to na SPZ auta předemnou a nikdo na mě nebliká. A 185 tisíc, pokud jsou origo, je dost. Nové určitě pomohou.
  5. Tak pak mě napadá jedině měřák a nebo speciální přípravek "škoda" 😂 2 kusy drátu napojit na 12V žárovku a zkoušet, kde se rozsviti. To by snad mělo fungovat dle mě. Já ale doporučuji koupit měřák multimetr. Hodí se na všechno možné.
  6. Když koupi na malé pojistky, bude menší a také více zapadne dovnitř a nebude tak vysunutý ven, takže bude méně zavazet. Změřit to jde obyčejným voltmetrem, to nemáš doma voltmetr? 12V zásuvka ti jede při vytahnutem klíčků? Na tu by to šlo případně napojit.
  7. A taky ber v úvahu rozměry toho konce s pojistkami, aby jsi zavřel ten box s pojistkami. A pokud chceš ušetřit, na aliexpresu to dostaneš za 5 dolarů. Já kupoval za necelých 7 s usb nabíječkou na 2 usb. Tyto eshopy jsou jen překupníci z aliexpresu.
  8. Neví někdo jestli jde nakódovat na Octavii 2 před FL, zapnutí mlhovek společně s dálkovými světly a vypnutí při vypnutí dálkových? Jde mě o to, zda to jde překódovat pouze vagem a nemusím tahat dráty. Nikde jsem to nenašel. :/ Mám Ameriku, denni svícení mlhovkami. To se při 140km/h automaticky světla přepnou na xenony? Děkuji
  9. Až nyní jsem zde narazil na toto téma. Tak bych rád přidal svou zkušenost. Na škoda-díly nakupuji díly již na své 3. Auto a také na auto rodičů. S jednáním jsem byl vždy spokojen, jen jednou se vyskytl problém, kdy jsem sháněl specifický originál vypínač vyhřívání sedadel na f2 facelift. Na fotce byl originál jaký jsem měl v autě, objednal jsem tedy originál, přišel jak měl, ale byl úplně jiný vzhledově. Samozřejmě bych si jej tam z nouze i namontoval, ale nedalo mě to a zavolal jsem. Pán mě poslal dopravce pro vypínač, poslal další a ten byl již myslím v pořádku. Jinak byli ochotni i vrátit peníze. Pak jsem měl problém s kompresorem klimy. Koupil jsem hellu, nechal namontovat ve škoda servisu. Po asi 5 000km odešel, takže reklamace, napsal jsem jim dopis s popisem závady a společně s kopií dokladu o montáží ve škoda servisu jsem jim vše poslal. Mezitím jsem si od nich objednal originál kompresor, který sice došel Made in Hungary, ale přežil až do prodeje auta. Reklamace vyřešena do 30 dní vrácením peněz bez potíží. Dnes už vím, že originální díly jsou dvojí kvality: Nejvyšší kvalita - linka při skládání auta, autorizovaný servis Horší kvalita - atestovana a odzkoušená - prodej náhradních dílů prodejcům Pak je druhovýroba. Škoda-díly jako prodejce mě zatím nezklamal a přesto, že na ně nemohu říct křivého slova, doufám, že je dlouho zase potřebovat nebudu, protože mě to vždy stojí peníze a auto nefunguje 😂 a mohli by dávat slevu pro věrné zákazníky ☺️
  10. Petrkiller

    Výběr motoru

    Koupil jsem za 150 000 před 9 měsíci 1.9 tdi liftback v eleganci. Ale je to 2008, chvíli před faceliftem, před 9 měsíci ještě se 145 000km. Nyní mám najeto skoro 180 000km. Opravy na začátku - výměna snímače vačkového hřídele, výměna šál + šroubu, ořech spínací skříňky, výměna termostatu. Do teď přetěsněny všechny vstřiky, vyměněno víčko palivového filtru s ventily a baterie. Díky tomu víčku startuje nyní perfektně. To je jen to, co si vzpomenu. Rozvody byly dělané. A olej v převodovce. Všechny filtry, nové zadní brzdy s destičkami. Nyní ještě mechanik říkal, že má chytlou vačku. Nepřipadá mě to a tak to neřeším zatím. To by bylo zase zhruba 6 000kč. Když to odhadem spočítám, některé díly jsem sehnal hodně levně, tak asi pod 30 000 Kč. Je to dost, ale zatím bych neměnil. Nějaké mouchy bych ale pořád našel. To je pro představu. Nebyla stočená ani bouraná kupodivu. A opravy dělám u mechanika po známosti. V autorizaku, nebo neautorizovanem servisu, by to bylo za dvojnásob. Ale na nájezd 15000km /rok bych o naftě ani neuvažoval. Na krátké trasy jezdí taky za 6-7litru po městě, což zvládne i např. 1.2 tsi, které i líp pojede a nebude mít možná tolik problémů. A když se ve 300 000km rozsype, tak ať. Než se svým nájezdem najedeš ty kilometry, bude mít auto 20 let, pokud jej koupíš např se 150 000km. Ještě bych dodal, že naopak kámoš koupil 1.9 tdi po faceliftu, měl štěstí, že trefil i verzi bez DPF a kombi za 180 000. Dovoz Belgie, ale zatím neřešil nic. Nemá sice nějak extra výbavu, ale nemá ani problémy s motorem, alespoň nic neříkal. Najeto má kolem 200 000km.
  11. Tak aktualizují trochu co jsem vše udělal. Všechny 4 vstřiky přetěsněny, hodnoty v pořádku. Turbo po přetěsnění 2 vstřiku již neudělalo žádný problém. Nyní najeto 178 000km, po dovolené v Německu kde jsme jezdili 180-190km/h i pořádně prohnané. Olej nežere. Na vibrace při startování nakonec pomohlo vyměnit víčko palivového filtru s ventily. Začínala již padat nafta a projevovalo se to tím, že auto nechtělo 2 minuty nastartovat a na prázdno točilo. Po výměně víčka jsou starty na drc a zmizelo jakékoliv zavibrování při startu. Před asi 4 měsíci bylo vyměněno také čidlo otáček vačkového hřídele. Bývalý majitel jej vyměnil za neoriginální, takže začalo blbnout a hodilo chybu. Nyní jízda v pořádku, jen stále na volnoběh dokud není motor zahřátý lehce zavibruje co 5s zhruba. Nejhorší je to při teplotě na palubovce mezi 70-90°C. To jsem zatím nevyřešil. Nemá nikdo radu, tip na to zbavení třepání? Po zahřátí to nedělá. Napadla mě aktualizace softwaru, dočetl jsem se, že to někomu pomohlo. Ale nevím, zda to nejsou vyhozené peníze. Diagnostika bez chyb.
  12. Tak já sebou všude vozím velkou Gola sadu, kterou mám pod sedadlem na podlaze. Jinak navigace v telefonech, alespoň 2, roaming, powerbanky s dostatečnou kapacitou a nabíječku do auta na usb beru jako samozřejmost. Na dovolenou jsem si připojistil asistenci u auto care 2.0. Jeli jsme do západního německa a projeli část Belgie, a část Nizozemska a také část Německa. Dnes jedeme v noci domů. Zatím máme na kontě 3000km a ještě 1200 přibude, tak snad nebudu ani Gola sadu, ani asistenci potřebovat. Jde také o to, mít spolehlivé auto a důvěřovat mu, když jedu na takovou dálku. Důležité také vědět, že je vše v pořádku. Důležitou věc, kterou jsem zapomněl zmínit, mít sebou příruční diagnostiku. Já mám na mobil z aliexpresu za 70 Kč pořád sebou a na dovolenou jsem vzal i klasický kabel a noťas, který využiji i bez toho, kdyby bylo potřeba. Ta příruční se mě již hodila na předešlém autu, kdy na cestě skončilo a musela se volat odtahovka a než dojela, servis už věděl co bude opravovat a já věděl, že se s tím dále nedostanu. Diagnostika mě přijde mnohem důležitější, než klínový řemen a nebo alternator. Na to je asistence. A rezervní kolo beru také jako samozřejmost.
  13. TomPr mě takto drhlo i v zatáčce pod plynem v závislosti na nerovnosti silnice na f2 combi přední ložisko. Bylo po výměně špatně nalisované. Vyměnil jsem půl nápravy a nakonec pomohlo znovu vyměnit ložisko. Pokud jsi jej měnil, může to být ono. A taky mě to dělalo na pravé straně :)
  14. Já teda nikdy neslyšel o dieselu přestavěném na LPG :) ale dá se najít jehla v kupce sena a sehnat 1.9 tdi za 150 000 se skutečnými 140 000km bez DPF z ČR a nebouraná s elegance výbavou. Takovou ti doporučuji. Moderní nafta v octavii 2 je velmi problémová. Ale dle lidí co zde na fóru řeší spotřebu, má docela blízko ke spotřebě nafty 1.2 tsi. Ikdyž tam je třeba sahat až po roce 2012 z důvodu problémů s rozvody. Ale LPG bych do tohoto motoru nedával. Na LPG jedině sehnat 1.6 MPI, ale bude to hůře jezdit s vyšší spotřebou.
  15. Pokud neporadí ten, tak ještě tdi fun a nebo nakonec cimbu. Ale myslím si, že budeš muset hledat na fórech a měnit díly pokus omyl. :(
×
×
  • Create New...