Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

Petrkiller

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 408
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

89 Výborná

O uživateli Petrkiller

  • Hodnost
    Veterán
  • Narozeniny 12.8.1991

Návštěvy profilu

3 868 zobrazení profilu
  1. Petrkiller

    Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"

    To jsem praktikoval u Fabie :) asi budu muset pokračovat.
  2. Petrkiller

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Já měl vybranou Toyotu avensis. Podle mě krásné rodinné auto s 1.8 valvematic přes 140 koni. Větší než Fabie, ale taky dražší. Pak je auris, ten je dle mě taky větší jak Fabie, ale bral bych kombi verzi a 1.6 valvematic 130 koní. Sice spotřeba bude 7-8 litrů při klidné jízdě, ale super auto. A pak do města yaris. Velikost krátké Fabie. 1.5 vvte by taky šel. 111koni. Mě štvala vysoká spotřeba, kvůli které bych při svém nájezdu stal každý týden u benzinky. A rozdíl oproti mpi a tsi je ve všem. Ten motor má stejný jen objem. Tsi má přeplňovani turbem, vyšší výkon, spotřebu silně závislou na jízdním stylu. MPI jezdí za větší spotřebu a také pomaleji. Ale nemá tolik toho, co by bylo třeba měnit. A hlavně nemá filtr pevných částic. Ten do města vůbec nebrat.
  3. Petrkiller

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Celkově má 1.0 tsi u všech co znám poruch mraky. Ne kvůli turbu. Ale pořád jim skáče motor do nouzového režimu a spotřeba je extrémní.
  4. Petrkiller

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Taky jsem nedávno uvažoval o novém autu. Od tsi mě všichni odradili z důvodu poruchovosti. Ale když mpi benzín, tak mě lákala toyota. Všichni co jí mají si ji chválí. Ale bohužel s turbem stálý téměř půl mega :( akorát co už je vlastně u tsi a na to jsem zapomněl, je filtr pevných částic. Takže pak už jedině fakt mpi. Ale osobně bych opravdu šel do Toyoty pokud benzín bez turba. Můj osobní názor. Já nakonec koupil ještě starší auto než jsem měl a jsem spokojený. :)
  5. Petrkiller

    Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"

    Mě se to líbí jak to přisvětluje. Já jezdím teda hlavně v temných ulicích a lesních úsecích, nebo po vesnici, kde těch světel moc není, takže mě to vyhovuje. Jen jsem to chtěl využít až do 80 třeba :) no nic, děkuji. Škoda.
  6. Petrkiller

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Ale následný prodej bude těžký u 1.0 mpi. Šel bych raději do turba. Ikdyz se ve firmě strašně kazí, zaplatit prodlouženou záruku a jít do 1.0 tsi. Po prodloužené záruce prodáš, když se bude moc kazit :)
  7. Petrkiller

    Dodělání a kódování mlhovek s funkcí "CORNER"

    Jde prosím Vás nakódovat i různá rychlost zapnutí corner funkce? Rád bych aby se zapinal dříve, ne až od 40km/h :/
  8. Petrkiller

    Koupě FIII - jakou motorizaci, výbavu, doplňky...

    Minimálně dost podobný test je teď ve světě motorů v tom jejich časopisu speciál o ojetinach 4/2018. Je to na titulní straně.
  9. Petrkiller

    VAG-COM/VCDS- kabely, sw, atd.

    Už mám objednany vcds česky i anglicky verzi 17 za 25 dolarů snad pojede dobře. Teď ještě taky opravit auto.
  10. Petrkiller

    Cukanie motora na volnobehu (1.9 TDi 77kw)

    No nechal jsem udělat gumičky a mechanik tvrdí, že je vidět chycena hlava u toho 3. Vstriku. Pomohlo to teď, ale neví na jak dlouho. A 10 000 za repas hlavy dávat nechci. Je jiná možnost ještě? :( že ty gumičky už někdo měnil na tom vstřiku.. Já myslim, že někdo natankoval benzín, protože tam bylo hrozně moc těsnění a rozborka/sborka motoru.
  11. Petrkiller

    Zlomená ojnica 1.9 TDI PD 77 kW

    Zjistím dnes výrobce. Ještě nejsou ve šrotu. Ale autu začal blbnout vstrik. :( takže když jsem podchytil jedno, posralo se druhé. Navíc druhé auto se dnes taky posralo, jede na 2 valce. Super 😭
  12. Nějaký kabel na diagnostiku vcds nemáte? Nejlépe co nejnovější vag aby jel na f1 před FL, f2 před oct 2 před FL a novější auta. Do 2000? Pardon toto je zase na smartphone. :'(
  13. Petrkiller

    VAG-COM/VCDS- kabely, sw, atd.

    Zdravím, sháním kabel na vozy Škoda f1 před FL (2004), f2 před FL(2008), octa 2 před FL(2008) a pak nejlépe i na novější modely f3, oct 3 atd. Aby mě chvíli vydržel. Je to možné nějaký takový sehnat za rozumný peníz dejme tomu do 2 tisíc Kč? Potřebuji aby uměl hlavně výmaz chyb, reset servisu, přepínání servisu, kontrolu hodnot vstriku, atd. Atd. Prostě komplet diagnostiku na základní věci okolo auta. Díky
  14. Petrkiller

    Cukanie motora na volnobehu (1.9 TDi 77kw)

    Tak řeším dále. Měřil jsem vstrikovače a tady jsou poznatky. Je 3 i 4 špatný? Nebo jen 3? A stačí je vyčistit, nebo repas? Dle škody byly repasované před 40 000km ve 110 000km!! To přeci není možné. Ještě dodám, že jsem auto koupil před 2 měsíci v bazaru. Jsem s nimi v kontaktu, ale nevím, zda mě to uznaji jako skrytou vadu. A taky občas vypadne naklápění lopatek turba. Za 2000km už asi 3x. Nepomohlo ani prohnat motor. Nejezdím jako šnek. Lze to taky dát na reklamaci? Popřípadě kolik vyjde repas vstriku a vyčištění zatuhlých lopatek? Díky. VID_20181124_173618.mp4
  15. Petrkiller

    Chyby na VAGu

    Ahoj pořadí mě někdo? Konečně jsem z auta dostal hlášení chyby při třepání na volnoběh. Většinou se třepalo jemně dokud se neohřálo. Teď se třepe sporadicky. Nikdy žádná chyba, až dnes! Oddělal jsem při chodu motoru víčko oleje, co to udělá. Nejen, že jsem celkem logicky měl trochu poprskaný kryt motoru, ale motor konečně napsal chybu dle caristy : Engine: P0303 - Cylinder 3, Misfire Detected Mám změřit vstrikovače kolik dávají? Nebo je něco horší? Vstřiky jsou po repasi před 30 tisíci kilometry přes škoda servis. Auto má najeto 150 000km. Pokud by to bylo něco vážného, drahého, chci to řešit jako skrytou vadu před bazar, protože jsem auto koupil před asi 2 měsíci. Všiml jsem si, že nejhůře to třepe po sjeti z dálnice, kdy motor jede konstantně ve vyšších otáčkách a pak najednou sjedu a zastavím a na volnoběh to vypadá, jako by chtěl chcípnout. Jak se zvýší otáčky, tak je klid. Za jízdy taky. Poraďte prosím.
×