Petrkiller

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 333
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Popularita

88 Výborná

O uživateli Petrkiller

  • Hodnost
    Veterán
  • Datum narození 12.8.1991

Návštěvy profilu

3 169 zobrazení profilu
  1. Já byh ti poradil co radím všem, když se mě zeptají jaké žárovky dát. Jedině Phillips x-treme vision. Lehounce lepší svítivost než osramy, ale hlavně dvojnásobná životnost. A to se vyplatí, když výměna žárovky u fábie je horor.. A k těm denním. Osobně mám v denních klasické žluté žárovky a jsou snad nesmrtelné, takže jediná výhoda LEDek, že vydrží déle padá. A navíc bych si tam LEDky nedával, protože ve dne s nimi auto není v podstatě vidět. Ty klasické žárovky v denních světlech jsou mnohem lépe viditelné i na dálku.
  2. Nevím proč všichni kritizujete HTP. Každé auto kupováno ojeté má nějaké mouchy. Každý motor má své a neznamená to, že slavná 1,4 16V bude v pořádku. Já s HTP 40kw začínal jak jsem měl čerstvý řp. Vydržel jsem s ní lehce přes rok pokud si vzpomínám dobře a za tu dobu jsem s ní nějakých 20 000km určitě najel. Potom jsem měl MPI 44kw a s tou jsem najel 100 000km. A musím říct, že na začátek HTP bohatě stačilo. Obě jezdí dodnes. HTP mají rodiče a občas s ní jezdím i já. Jenže já s ní nedokážu ani delší trasu jezdit do 6L .. Poslední propočet na trase 100km tam a 100km zpět byl 7,5L - 7,8 /100km a výkonově mě už prostě nestačí.. Ale na začátek dobrý motor na naučení. Do města super. Nemá výkonu aby nezkušený řidič brázdil 200km/h dálnice a ani tolik, aby mohl řidič riskovat.. A takové auto by podle mě právě začátečník měl mít. F1 1,4 MPI 44kw byla má první vlastní fábie i první mé auto. Spotřeba po městě někdy blízko 10L. Na dálnici si vedla lépe jak HTP. Průměr jsem měl 7L, ale s tím, že jsem dodržoval předpisy. 150 po dálnici vyhouplo krutě spotřebu. HTP mělo jednou při 56 000km podpálené ventily. Škoda zaplatila téměř vše. MPI jsem zase dělal generálku podvozku a nové rozvody na motoru. Prodal jsem jí se špatným těsněním pod hlavou a netěsnými výfukovými svody, rozsypaným a vyřezaným katalyzátorem a údajně i spojkou před smrti Můj názor abych to shrnul. Šel bych do mladší Fábie 2. generace a ohlížel bych se po benzínovém motoru bez turba, obyčejných světlech bez čoček a aby měla ve výbavě klimatizaci Klima je dnes ve výbavě jakéhokoliv auta nutností i za cenu vyšší investice popřípadě opravy. A takové prcky jako Ford Ka, Hyundai i10 , Peugeot 206 a další bych ani nešel obhlížet. V i10 jsem měl možnost se několikrát svézt a je to mnohem menší autíčko jak fábie alespoň prostorem uvnitř a nechtěl bych se ani s jedním z nich nabourat. To je jistá smrt. Raději starou fábii .. To jest můj názor.
  3. Zajímavé, že mě hláška vyskočila ale eset nic nehlásí od začátku. Ikdyž počítač těžil. Mám eset smart security 7.0 takže je to starší verze.
  4. Na mě nic nevyskočilo, jsem přihlášený uživatel a stejně můj PC skodahome využívá. Přijdu na forum a využití procesoru skokově naroste až na 90%. Stačí zadat nějakou jinou stránku a hned klesne. Já s ničím nesouhlasil a až dnes odpoledne jsem se o tom dozvěděl.. edit: Vyřešeno. Asi to dělal prohlížeč. Už to nedělá
  5. Prosím o radu. Pořád mě lupe něco v předni nápravě a už si nevím rady. Dělá to z prostředka ale někdy se mě zda že i z levého a pravého kola. Jako by něco chodilo do stran. Když jsem zatocil kola do leva a prudčeji se chtěl rozjet tak v tom zakrupalo i 3x za sebou. Ale jinak to krupe i za jízdy když jedu do zatáček. Vyměněn levý homokinetak, čepy řízení, silentbloky ramen, gumičky stabilizátoru, horní uložení tlumičů, lozisko. Pružiny jsou dobré. A vše je tuhé. Nemám na to už sil. Asi to dám do šrotu, nebo prodám. Křupne to klidně každý kilometr nebo 5km nic. Křuplo to jednou i když jsem zatáhl za prave kolo ven z auta za vrchní část pneumatiky a kruplo v tom taky. Kruplo to asi 5x když jsem zajíždel do garáže. To znamená když jsem otáčel kolama a couval na spojku bez plynu. Vše je tuhé. Už jsem to tu řešil ale už si nevím rady tak chci další rady. DĚKUJI. A POLOOSA ma jediná vůli asi 2mm dopředu a dozadu. EDIT: OPRAVENO!!!! Odvezl jsem to takovému garážníckému mechanikovi a ten první den rozebral celou nápravu, vyměnil pravý vnitřní i vnější kloub (vnitřní kloub byl přidřený, vnější chycený taky) a potom co to pořád dělalo tak už chtěl zkoumat řízení a převodovku. Nakonec druhý den si byl 100% jist, že to dělá 3 měsíce staré ložisko pravého kola. Mělo axiální vůli a tím cvakalo. Málo kdo tomu chtěl věřit a většina kolegů v práci se shodla, že to je blbost, ale mechanik měl pravdu a je to opraveno. Pan mechanik byl velice vstřícný, ochotný a snažil se nalézt závadu. Nakonec oprava stála 7200kč, ale mám klid a chudák nad tím trávil 2 dny projížděním a rozebíráním až to opravil. A mohu ho všem, kdo jsou z okolí ostravy doporučit. Jmenuje se pan Petr Vrtal a je ze Staříče.
  6. No ono to dělá jen někdy. Teď to par dni nedělalo a včera zase. Dnes už zase ne. A odskakuje to při vypnutí motoru.
  7. Ahoj zdá se mě, že jsem kdysi sem zakládal téma.Ale nemohu to najít. Chci se zeptat. Opět mě něco křupe v přední nápravě. Křupe to při natočení kol do strany na místě i 2x za sebou. Při rozjíždění bez plynu s natočenými koly, při jízdě i při brždění do zatáčky ikdyž je spojka sešláplá. Křupe taky při otáčení volantem a pomalém rozjíždění. Nekřupe to při rozjezdu na plný plyn. Křupání se nám zdá, že se ozývá z prostředka a z levého kola. Rány jdou cítit i v podlaze. Mechanik mě vyměnil silentbloky ramen, čepy řízení a za 2 dny vymění horní uložení tlumičů. Ikdyž to podle něj nepomůže. Myslí si, že to může dělat silentblok převodovky. je to možné? Všechno je tuhé. Na místě se nic neprojevuje a můžu vše zkoumat. Pružiny jsou dobré. Další čepy na ramenech prý byly vpohodě. Poraďtě už jsem z toho zoufaly. :/
  8. Zdravím mám problém. Začalo být zima a mě se samovolně občas odemkne q odskoci kufr. Zatím to udělalo pri vytazeni klíče ze zapalování a pri vypnutí motoru asi 3x během dvou dnů. Mám nakodovano automatické zamykání za jízdy. Má to nějak souvislost? nechce se mě chodit zavírat kufr. A mám měsíc namontovano tazne.
  9. Není origo. Je to svc Náchod. Nevím jestli něco kódoval. Jde to nakodovat i přes caristu?
  10. Ahoj potřebuji poradit co to je za chyby. Objevily se až po montáži tažného zařízení s ridici jednotkou. Vše funguje až na kontrolu žárovek na vozíku. Podle mechanika mají být kontrolovány jestli svítí i žárovky na připojeném voziku. Bohužel nějak mě to neukazuje když je praskla žárovka. Chyby nactene přes caristu: Instrument cluster 1416448 Parking/steering assist 1458176 Radio 01327 (control modul for parking aId) J446 Can network gateway 03075 parallel parking asistance control modul J791 Chyby jsem vymazal a jediná která se stále drží je parking/steering assist 1458176.. Na netu jsem nic nenašel. Předpokládám že to má spojitost s odpojovanim senzoru při zapojení voziku. A kdyby někomu fungovala i kontrola žárovek na vozíku a poradil, budu rád
  11. Ahoj jedu si pro přívěsný vozíček starší konstrukce Agados. Konstrukční rychlost má téměř určitě 80km/h. Ale co když se neuhlídám a policajti mě stopnou? :/ Jedu přes půl republiky pro něj. Takže bych jel spíš do 100km/h s ním. Má navíc víko které je tvarované jako přítlačné křídlo takže vozík bude držet přibitý i při vyšší rychlosti. Majitel s ním prý jezdil 140 Co hrozí za sankci? Mohu přijít i o ŘP? Kdysi jsem jel s vozíkem na 80km/h 150 po dálnici když jsem spěchal a přežilo to auto i vozík. Ale co za to hrozí Bude to můj první vozíček.
  12. Já osobně bych do chemického čištění nešel. Nikdo to nedoporučuje. Navíc dnes stojí nový dpf třetinu dřívější ceny a je to oreginal, který opět 250 000 bez potíží najezdí to ti žádné čištění nezaručí.
  13. Ahoj bavil jsem se s kolegou v práci a ten mě hodně postrašil, že nějakému jeho známému diagnostika z Číny odpálila ŘJ auta. :/ stalo se to už nějakému známému od vás? :/ já jsem zatím bez problémů ale bojím se teda. Prý se mu uvolnily uvnitř kontakty a spojily k sobě a odpálily ŘJ ihned po připojení.
  14. Máš tam i další funkce. Vše jde zapnout v menu maxidotu. Stačí podržet šipku dolů a přejít do nastavení. Pokud někdo aktivoval diagnostikou teplotu oleje, tak jde i ta zobrazit.
  15. Není co řešit. Tvůj nájezd 10-15 tisíc ročně z toho 4x 1000 v kuse za rok, mluví jasně. O naftě neuvažuj. Ještě v kombinaci s PD DPF. DPF by jsi takovým stylem rychle zapral i u common rail nafty. U PD to bude tvůj věčný problém. Raději mladší a méně jetou v benzínu. A třeba o CNG jsi neuvažoval? Slyším na ně samou chválu všude a náklady na palivo nejsou zlé. Pokud teda máš možnost plnit někde u baráku.