Jump to content

Petrkiller

Uživatel
  • Content Count

    2,472
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Petrkiller last won the day on September 27 2014

Petrkiller had the most liked content!

Community Reputation

91 Excellent

About Petrkiller

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 08/12/1991

Recent Profile Visitors

4,752 profile views
  1. Zdravím řešil někdo podruhé podpalene ventily? 1. Při 60 000km opravu platila škoda, oprava opravnou sadou. Nyní 153 000km, opět podpalene ventily. Jezdí s tím většinou krátké trasy 5km rodiče, občas si to vezmu já na pár dní a proženu pavouky. Roční nájezd je zhruba 5000km. Tata to ale hrozně podtáčí. Může to být příčinou? Nedokážu jej přesvědčit, že to je tím jeho stylem jízdy. Jezdí mnohdy na 1500ot., občas se rozjíždí na 2. RS :/ hrůza.
  2. Může to být klínový řemen, jakákoliv kladka, rozvody či cokoliv jiného, co se otáčí v motoru.
  3. Acylpyrin pokud jsi olej již nevyměnil, tak to ani už nedělej. Nemůžeš přehazovat 10w40 a 5w40 jak se ti chce co pár tisíc km. Obvykle když se jezdí na 10w40, nemělo by se přecházet na 5w40. Opačně to lze. Ale každý olej rozpustí jinak a jiné usazeniny a může se stát cokoliv.. 5w 40 je lepší na zimu, nech jej tam a pokud bude vpohodě a nebude jej motor žrát nechej to tak a vyměňuj 5w40. 160 000km na motor nic není. Kdyby měl 300,400 000km rekl bych, ze to bude risk, ale 160 je i na benzín ještě vpohodě. Osobně jsem jezdil na 5w40 s 1.4 MPi která měla na tachometru přes 200 000 a ve skutečnosti bych řekl 300 a více a stejně olej nežrala..
  4. Dle jiných for je vzájemná poloha vačkové a klikové hřídele nepřípustná. Tudíž skočené rozvody. Což by odpovídalo i tvému příběhu. Určitě bych je zkontroloval. Psali taky vytahaný rozvodový řetěz.
  5. Mě houklo při přeřazení a dělala to nakonec přidírající se regulace turba. Nechal jsem ji opravit, k tomu vyčistit i egr a je po houkání. Dle expertů na turba to ale dělá regulace lopatek turba, ne egr.
  6. No hodně pomohlo vyčistit tu regulaci turba a egr. Nejspíše už začal pracovat i vif. Studené starty se zlepšily. Za tepla to trochu zatřepe, ale je to mnohem lepší, než to bylo. Uvidíme jak to bude dále probíhat. Zatím jsem nevyjel ani 1/3 nádrže a i třepání na volnoběh je menší. Za studena zmizelo úplně, za tepla se zlepšilo a někdy úplně vymizí. Teď nemohu měřit vstriky, nemám u sebe diagnostiku. Ale bylo vše v normě před čištěním 1 vstrik +0.5 a 2 do mínusu a jeden kolem 0. Ten. Co byl do plusu měl i nejhorší cas vstriku +30-50ms a ostatní kolem 2ms do plusu. Po vyjetí té nádrže s vifem uvidíme. Zkouknu korekce.
  7. Od srpna jsem asi vyměnil pouze palivové čerpadlo v nádrži, čidlo teploty chladící kapaliny a teď nechal vyčistit zatuhlou regulaci turba a egr ventil. Starty lepší, zatím. Ale za studena se tomu sem tam nechce chytit. Asi jsou načnuté vstřiky, ikdyž dle diagnostiky, ok. Nalil jsem teď plnou láhev 500ml vifu na 55L nafty. Další tam hodím znovu a místo tank ono nafty, natankuji vervu a budu brát chvíli jen vervu a uvidíme.
  8. Z toho grafu mě vyplývá, že řj by ráda přivádela zpět spaliny, ale egr je zavřený, ikdyž má být otevřený. A tak pořád dokola. Je v rozmezí 1500-2500 ot. Věčně zavřený, přitom právě v těch otáčkách má nejvíce fungovat a nad 2500 má být zavřený. Jako by do toho někdo rýpal a egr začal fungovat přesně opačně jak má. Chová se nějak divně. Nerypal někdo do softwaru? :/ myslím si, že na toto ti ani nový egr nepomůže. Vypadá jako by byl opačně nastavený. Doporučil bych poslat graf do autorizaku s žádostí o pomoc a třeba i nějakému ciptunerovi. Mě často poradili. Nemáš příliš často regenerace? V autorizaku ti ale nejspíš budou chtít vyměnit egr.
  9. LiveBomb nechápeš to špatně, kdysi to tak lehce fungovalo. Nyní to už nepomáhá. Třeba dnes večer jsem měl studený motor, netrepal se až do rozmezí 70-90° vody. Pak dokud se neprohřál olej na provozní teplotu se třepal. Po prohřátí přestal. Pak jsem jel po dálnici, sjel asi 3km po sjetí z dálnice jsem zastavil na křižovatce a myslel jsem, že motor chhce vyskočit z auta. Otáčkoměr pevně ukazoval otáčky, spotřeba 0.5L /h. Rozjel jsem se, vše ok, po 5km jsem znovu zastavil a už se netřepal zase vůbec. Při dalším startu zase jemné třepání, po pár stovkách metrů už úplně zase ustalo. Podle mě to mají na víně vstriky. Ale obávám se, že než se dostanu na repas vstriku, odejde dvouhmota. :/ ikdyž na to nemá vyšlápnutí spojky vliv. Třepání jde vidět i na motoru v tu chvili jen telefon to neumí natočit :/ dám šanci tomu vifu a verve diesel. Uvidíme. Ikdyz tomu moc naději nedávám.
  10. Ahoj problém se starty se nevyřešil. Nyní jsem nechal vyčistit a opravit regulaci turba a egr. Turbo mělo zatuhlou regulaci a začalo házet chybu, tak jsem to zjistil. Při tom jsem nechal rovnou vyčistit i klapku egr. Auto nyní jede jako z praku a starty jsou už poměrně vpohodě taky. Ale to pokaždé bylo pár dní zlepšení. Tak uvidíme později. Každopádně dnes jsem na rady odborného mechanika, který mě radí se vším a nikdy nezklamal, nalil 500ml vifu do nádrže a dotankoval do plna vervu. Jinak mám natankovano tank ono aditivovanou naftu. Teď budu brát jen vervu aspon 5 nádrži. Třepání se mírně zlepšilo. Taky pomáhá, že otáčky při jízdě nepadnou pod 2000. Více to ženu a zda se to lepší. Uvidime.
  11. Řekl bych, že egr chyba je odchylka od požadovaného průtoku spalin zpět do motoru vyžadového řj. Dělá ti to nějaké problémy? Dle grafu to vypadá dost šíleně.
  12. Komprese jsem neměřil. Předpokládám, že když za tepla je vše ok a dělá to opravdu jen start studeného motoru, tak bude ok. Martin.sv čerpadlo v nádrži ale hodně hodně pomohlo. Blblo to i při jakékoliv jiné teplotě, kromě max zahřátého motoru. Teď po výměně to tak neochotně startuje jen při opravdu studeném motoru, po dlouhém stání a už nepadá nafta zatím. Dnes ráno jsem sice 2x natočil klíček, kvůli opravě prasklé žárovky, ale start byl potom bez problémů. Zajímavé, že ti to zlobí jen jednou za čas kolem 22:00 😂 jako by už byl motor unavený a chtěl jít spát. Čidlo teploty mě také napadá. Kde ho prosím najdu? To by nemuselo být ani drahé. Osobně si myslím, že předchozí majitel natankoval benzín, místo nafty. Ve škodě byla rozborka/ sborka motoru, repas vstřiků, pretěsnění motoru a teď jsem vyměnil palivové čerpadlo v nádrži, které bylo oproti novému teda extra hlučné při natlakování. Ale měnil jsem i čidlo vačkové hřídele, protože psalo chybu. A zpětný ventil je myšleno ten na palivovém filtru že? Ten jsem už měnil. :) Edit: já mám na mysli čidlo teploty nasávaného vzduchu g72. Myslíme stejné? Ještě mě bylo poraděno repas startéru. Co myslíte? :/ A napadla mě škrtící klapka. Nevím kde tam ale je. A je dost drahá :/ možná by stačilo vyčistit?
  13. Takže jsem v pátek vyměnil palivové čerpadlo v nádrži. Start ihned po tom na 1*, druhý den taky ráno a celý den taky ok. Jízda skvělá. Ale dnes ráno opět start jako by chtěl chcipnout motor a tak tak se udržel. Nastartoval, zaklepal sebou a už jel. Od té doby klid. Nevím co už hledat. Přetěsnil jsem vstřiky, hodnoty ok, časy kolem - 5 až +12. Za studena lepší jak za tepla. Vyměnil jsem víčko palivového filtru, filtr a nyní palivové čerpadlo. Čeho jsem si všiml, že teplotní čidlo ukázalo o 10°C vyšší teplotu vzduchu při startu, než byla okolo. Ale to jsem zkoumal den předtím, když vše normálně fungovalo a nevím, jestli to už nebyl start za tepla. Již si nepamatuji. A na volnoběh vypadalo, že se zasekl egr. Měl požadované hodnoty 230 a dával 450. Po prošlápnutí plynu se srovnal. Může to dělat i ten egr? Baterie nová, 74Ah 680A, nabitá na plno. Auto se nevybiji, naměřeno 0.01A, nabíjí stabilně 14.25V. Nikde není viditelné poškození, vše drží na svém místě, nikde neprosakuje nic. Já už si nevím rady. Poraďte prosím někdo cokoliv rozumného, co pomůže.
  14. Zdravím takže opět začala padat nafta. Takže jsem vyměnil palivové čerpadlo v nádrži a uvidí se. Ale píši sem hlavně kvůli stále stejnému problémů a to kvůli vibracím na volnoběh. Dělá to už i při prohřátém motoru. Ale novinka, dělá to jen při zapnuté klimatizaci. Alespoň při prohřátém motoru. Když zapnu ECON tak to přestane. Když jej zapnu, tak čím více kompresor bere výkonu, tím více se to klepe. Poradíte mě někdo prosím co by to mohlo být? :( čte to tu vůbec někdo ještě? Děkuji
  15. No mechanik co mě to dělal, tak mě ještě před tím říkal, že vždy všechny plochy zahladí do hladka, aby těsnění vydrželo. Na diagnostice jsou hodnoty i časy vstřiku ok. Jedině, jestli to může mít souvislost, přehodili jsme 2 a 4 vstrik myslím mezi sebou. 4 si přidávala, pak si přidávala dvojka, takže vstřik ikdyž byl přetěsněný, je přicpaný lehce. Ale v normě ještě zdaleka a nedělalo to. Ale zdá se mě, že od té doby to začalo. Hledat problém tam nakonec? Objednal jsem palivové čerpadlo, snad to bude tím. Myslím si, že někdo kdysi natankoval do auta benzín, místo nafty, tak jestli není chycené.
×
×
  • Create New...