Petrkiller

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2 321
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Popularita

89 Výborná

O uživateli Petrkiller

  • Hodnost
    Veterán
  • Datum narození 12.8.1991

Návštěvy profilu

2 780 zobrazení profilu
  1. Taky mě dnes došel dopis. Nechystám se na přehrání softwaru. Věřím, že se to zamete pod koberec.
  2. Já osobně bych do chemického čištění nešel. Nikdo to nedoporučuje. Navíc dnes stojí nový dpf třetinu dřívější ceny a je to oreginal, který opět 250 000 bez potíží najezdí to ti žádné čištění nezaručí.
  3. Ahoj bavil jsem se s kolegou v práci a ten mě hodně postrašil, že nějakému jeho známému diagnostika z Číny odpálila ŘJ auta. :/ stalo se to už nějakému známému od vás? :/ já jsem zatím bez problémů ale bojím se teda. Prý se mu uvolnily uvnitř kontakty a spojily k sobě a odpálily ŘJ ihned po připojení.
  4. Máš tam i další funkce. Vše jde zapnout v menu maxidotu. Stačí podržet šipku dolů a přejít do nastavení. Pokud někdo aktivoval diagnostikou teplotu oleje, tak jde i ta zobrazit.
  5. Není co řešit. Tvůj nájezd 10-15 tisíc ročně z toho 4x 1000 v kuse za rok, mluví jasně. O naftě neuvažuj. Ještě v kombinaci s PD DPF. DPF by jsi takovým stylem rychle zapral i u common rail nafty. U PD to bude tvůj věčný problém. Raději mladší a méně jetou v benzínu. A třeba o CNG jsi neuvažoval? Slyším na ně samou chválu všude a náklady na palivo nejsou zlé. Pokud teda máš možnost plnit někde u baráku.
  6. Já se ti divím, že chceš krátkou Combi má skoro 2x větší kufr a při jízdě to ani není poznat. Navíc dost jich má parkovací senzory v zadu, které jsou dnes minimálně hodně potřebný prvek Ta krátká z F-M je fajn i s malým nájezdem. A přijatelná cena. Když si vezmu tu předraženou z AAA za 140, která byla sice pěkná ale drahá no.. Jenže inzerát je už přes měsíc starý. A výbavá to zdaleka není maximální. Je to nejvyšší výbavový stupeň elegance. Ale řekl bych s klidným svědomím, že víc nepotřebuješ ani v létě ani v zimě A k bazarům.. Všichni to jsou sttejní podvodníci. Ale to samé může být i soukromník. Všichni chcou prodat a co nejdráže a nejlépe aby jsi o tom autě věděl co nejmíň a na co nejmíň vad jsi přišel
  7. No mě se líbí Dobrý výběr Má vše co normální člověk potřebuje na pohodovou jízdu. Taky mám auto z operativního leasingu a nemohu si stěžovat
  8. Já bych být tebou šel do 1,2 tsi, ale 77kw (má kotoučové brzdy v zadu) a co nejnovější. Ty první měly problémy s rozvody. U posledních už bych to jako nějaký problém neviděl a turba bych se taky nebál. Stačí umět jezdit s turbomotorem a NEDUSIT ho pod záběr turba, jak jsem si stihl všimnout by si nejraději jezdil a vydrží ti bez potíží.. Navíc ho snadněji seženeš a jak jsi si všimnul i novější kusy po faceliftu. Jediný problém bude při následném prodeji. 1,2 TSI byly plné bazary už před 3 lety když jsem sháněl já náhradu za F1 a nebude tomu podle mě jinak ani dále. Ale aspoň máš z čeho vybírat. A pocitově pojede 1,2 TSI daleko lépe i se zapnutou klimatizací jak 1,4 16V. Golf je o třídu výše, takže bude dražší, starší, s vyšším nájezdem, více opotřebený a častěji stočený, nebo zamaskovaný vrak. Přitom třeba kufr v krátké verzi není žádná sláva. Jen o malinko větší jak krátká fabča. :/ Ale na druhou stranu bude o třídu výše v bezpečnosti. A nedá mě to, ale musím se vyjádřit k tvému stylu jízdy.. Protože hrozně miluji jak potkám řidiče jako jsi ty. V obci 50 a ani o kilák více, hned za značkou obce plný plyn nejlépe plyn zarazit pod podlahu a zase přesně 90 ani o kilák více. A jak je cedule začátek obce tak ještě jsou oblíbenou disciplínou brzdy do ruda! Hned na úrovni cedule. Skvělé za takovým jet, nebo ho začít předjíždět, když se rozhodne zrovna přidat na svou 90km/h +-0,1km/h Ještě bych ti doporučil hledat fábii po faceliftu. Má mnoho výhod oproti fábii před faceliftem. Lépe svítící hlavní světla, denní svícení z výroby, hezčí grafiku PP, climatroniku a celkově palubní desky, mladší kusy a jedinou nevýhodu, žádná 1,4 16V není po faceliftu vyrobená..
  9. Těžko najdeš 1,9 TDI, která nebude stočená z půl milionu Bohužel..
  10. Jojo idou. Doporučil bych ti nějaké vysoce svítívé. Já používám Phillips x-treme vision A samozřejmě mám světla poladěné nad povolené limity. Ale nikdo na mě nebliká a já nepotřebuji ani dálkové V dálkových je taky H7.
  11. Olej tam samozřejmě mám Mě ta 1,6 tdi vydává vibrace hlavně v zimě pod zrhuba 7°C.. Byl jsem s tím i v servisu, protože se mě to nezdálo. Nic nenašli a nezdálo se jim, že by to nějak vibrovalo. Ale je to rozdíl v zimě a na jaře. Stačí jak je přes den 15°C a večer 7°C ten rozdíl člověk ihned pocítí. Ale to jsou vibrace na volnoběh.. Za jízdy ne. Ale na dunění je fakt 1,4 TDI expert to ano. Ale ty vibrace a ten jeho hrubší zvuk přeci k PD motoru patří. A když by mě vozil na trase 15km za 4,5L tak bych mu to i odpustil A třeba mě jeho projev nějak nevadí. Jen ty kw chybí. A já teda s 1,6 TDI nejezdím pod 1500ot ani po rovině a když se zadaří pod 1500 sjet tak rozhodně dunění není ani vibrace. Samozřejmě výkonem se taky nedá srovnávat s 1,6.. Ale i 1,6 TDI se dávaly ještě do roomu.. Nebylo by zlé koukat i po tom. Bude mladší a bude po fc a z toho vychází mnoho výhod. Jediné mínus je, že bude mít DPF filtr. Ale na 1,6 TDI už dnes oreginál DPF stojí 12 000 economy verze a vymění ho do 3 000. A pokud s ním vyloženě někdo nešoural po městě tak těch 250 000 vydrží bez potíží.. Topí taky okamžitě a když se podaří najít 77kw verzi tak s ní ten Roomster poletí Beru zpět.. letadlo na předjíždění to zrovna nebude. Má o 1s horší zrychlení a o 12km menší maximálku jak fabka, ale na druhou stranu, 160km/h určitě udrží kopec-nekopec bez potřeby podřadit.. A u 1,4 16V si třeba na facebooku u fábii stěžuje někdo pravidelně snad každý týden na špatné starty za studena, nebo naopak chcípání při startu za tepla. Hrubý zvuk jako diesel taky není vyjímkou. A to je i u těch novějších. Připadá mě to, že čím novější verze toho motoru tím více neznámých chyb, které znepříjemní život
  12. No ale 1,4 16V má hodně skrytých much. Každou chvíli slyším jak někdo 3x startuje aby nastartoval a nebo motor chcípá za tepla, poškubává atd. A myslím si, že kolikrát ani nepříjdou na to co to dělá.. A 1,4 TDI mám taky vyzkoušenou v F2 combi. Až na otáčky na dálnici super motor. Má elektrický příhřev takže topí opravdu rychle Kámoš s ním jezdí v F2 combi pořád pod 5L. Většinou 4,5L a to jezdí docela krátké trasy. A vibrace moc rozdílné oproti třeba 1,6 TDI nepozoruji. Projev je tvrdší, ale teba mě v zimě 1,6 TDI třepe stejně s autem jako 1,4 TDI, možná bych řekl i více. Jen je zvláštní, že oproti 1,6 TDI se mu při zapnutí příhřevu nezvýší otáčky.. Asi má lepší altík.
  13. No jo jenže já jsem třeba aktivní a čtu o té kauze nejen tady ve vláknu. Ale je několik tisíc, možná desítek tisíc lidí v čr, kteří mají infikovaný motor, do servisu na prohlídky nejezdí, nebo jim zatím servis ani nic neřekl, kauzu dieselgate neznají a nezajímají se o ni a díky tomu, že ani nedostali žádný dopis, tak nic netuší.. A takoví najednou příjdou v lednu 2018 na STK a ti jim řeknou že jejich auto neexistuje? To by byla největší zhovadilost, která se asi v ČR stala..
  14. Nedostane nikdo nic. Ani majitelé aut, ani lidé .. Kdo si koupil benzín tak stejně vypouští větší hnusy jak diesel s DPF!
  15. Tak a teď babo raď u nás se nic neděje, nikdo nic nemluví. Mě ještě nedošel žádný dopis s tím, že bych se měl oficálně dostavit do servisu.. Nikde jsem nepodepsal, že odmítám jít na tu jejich akci a teď tady čtu, že příjdu o TP.. To jsem zvědavý jak to celé dopadne.. Co by jste doporučovali dělat v Česku?