Jump to content

Petrkiller

Uživatel
  • Content Count

    2,445
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Petrkiller last won the day on September 27 2014

Petrkiller had the most liked content!

Community Reputation

91 Excellent

About Petrkiller

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 08/12/1991

Recent Profile Visitors

4,282 profile views
  1. Petrkiller

    Měřené hodnoty turbo netáhne

    Pokud neporadí ten, tak ještě tdi fun a nebo nakonec cimbu. Ale myslím si, že budeš muset hledat na fórech a měnit díly pokus omyl. :(
  2. Petrkiller

    Měřené hodnoty turbo netáhne

    Tak to nevím. ☹️ Už mě napadá jedině zavolat do autorizaku. Pokud nemáš žádný tam u sebe, zkusil bych zavolat do nějakého v ČR.
  3. Petrkiller

    Měřené hodnoty turbo netáhne

    Dle tvého screenu to vše bude uvnitř té krabičky, takže bych ji nerozdelaval a prostě přemontoval. Pokud pojede, máš jen pár možností, který z ventilů to bude a nejspíše, to bude opravdu ten N75
  4. Petrkiller

    Měřené hodnoty turbo netáhne

    To vyměň a zkus. Je to trochu větší než popisovali. Ale dle fota to není ono. Vypadá úplně jinak. Jsem ti posílal do zprávy stránku, kde to je i vyfocené.
  5. Petrkiller

    Měřené hodnoty turbo netáhne

    Na netu jsem našel, že je vedle turba někde, krabička 3x3x5cm s konektorem a 3 dírama. Toto jsem našel ještě : ahoj je přímo na te čelní stěně,když otevřeš kapotu,jako by pod sklem,jsou tam dva podobné a vedou k nim podtlakkové hadičky,z toho co hledáš jde podtlaková na banku u turba takk jdi třeba po ni a bezpečně ho najdeš Další citace : je pověšený na přepážce hnedka na vrchu.výměna velice jednoduchá.měl by mít bílou hlavičku.budou tam dva,ten druhý má černou - je pro egr,jak už tu někdo zmínil Ještě ti píšu sz
  6. Petrkiller

    Měřené hodnoty turbo netáhne

    Měřil jsi vše na 1,2,3,4 ale blbě ti to jede akorát na 5. Nemá to ani takový správný zvuk na tu 5. Zkusil bych to změřit i na 5. Proč jsi to vlastně na 5. RS nezměřil hned? :/ je fakt, že plnící tlak turba lítá nahoru dolů, ale nedokážu říci, že to tak je špatně. Podle mě, kdyby to bylo turbo, nejede to ani na ostatní rychlosti. Takže tím bych turbo vyloučil.
  7. Petrkiller

    Měřené hodnoty turbo netáhne

    To pouuu tzv. Ufouknutí mě dělá taky a co jsem četl na netu, dělá to u více 1.9 tdi bxe a dozvěděl jsem se, že to má dělat egr ventil kvůli toho, že je mechanický a nestíhá se zavřít tak rychle, jako elektrický. Ale zase je levný. :) servisak z autorizaku nic špatného na jízdě neshledal, takže bych řekl, že to fakt je normální. Já zatím teda více jak nějakých 170 dle gps ani nejel, takže ti neřeknu, jestli ta má jede rychleji. :/ a na 4 když předjíždíš třeba, tak to bez problémů jede a jde do otáček? A co nafta a její kvalita? Ještě k tomu fouknutí, tvému poouu. Když jen ubereš plyn a nezmáčkneš spojku, tak to neudělá že? Jen se na vteřinu zastaví otáčky na stejné hodnotě a pak začnou klesat. Alespoň tak jsem to vypozoroval u sebe a řekl bych, že to má opravdu spojitost s tím egr a přetlakem. Ale dělá to jen při prudkém přidání plynu a přeřazení. Při normální klidné jízdě by to dělat nemělo. Napadlo mě taky, koukal jsi na korekce vstřikovacích dávek? Není nějaký vstrik chycený, nebo neukapava? Jde to zjistit z rychlosti vstřikovačů. Dle softwaru by to mělo být skupina 019 nebo 020. podfouklý vstřik (čas -110 až -136ms), špatné gumičky (-90 až -110), luxusní vstřik (-40 až -90), dobrý vstřik (+40 až -40), hustá nafta (+40 až +80), drhnoucí vstřik (+80 až +110) a zadřený vstřik (+110 až limit +135) toto mě poradil mechanik z autorizovaného servisu a mě to pomohlo. Já měl - 118ms nechal 2 přetěsnit a motor má úplně jiný výkon. Předtím mě to hodilo i chybu turba a nouzový režim a do kopce zhruba 20% mě to sotva vytahlo 110 na 4.
  8. Petrkiller

    Tažné zařízení na OII

    Nemáš ohlý ten plech co drží zásuvku? Vypadá to tak. Ohni to kdyžtak trochu zpět. A taky to chce pořádně zabrat při tom oddělávání. Pokud už nemáš pružinu, tak to jde hodně ztuha.
  9. Petrkiller

    Koupě ojeté Fabie I - poraďte

    Bohužel 1.2 HTP a 1.4 MPi jsou motory pro socka výbavy. Málo kdo nakoupil výbavu za 100 000kc a motor dal htp. 1.4 16V byla i v lepších výbavách. Koukej po té. Ale 74kw neber. Ikdyz ty první co braly olej po litrech už asi dávno nejezdí..
  10. Petrkiller

    Koupě ojeté Fabie I - poraďte

    Htp není dobré hned zatracovat. Na dálnici je to líný motor, to je jasné už z papírového výkonu. Ale pro někoho kdo pojede 40km okreskama a nebude potřebovat neustále předjíždět, bych řekl, že bude téměř bez investic a rozhodně s levnějším servisem, než utahaná nafta, kterou někdo údajně najezdil 10 000km za rok. 1.4 MPi jedině 16V verzi 55kw. 1.4 MPi 44kw a 50kw žere i trávu okolo. Já s 44kw jezdil po městě za 8 i 9 litrů. To je prostě na 44 kW moc. Htp to ujede leda na dálnici. Tam zase htp požene spotřebu výše. Občas jezdím s htp od rodičů. Když jsem ještě měl 1.4 MPi 44kw, nelíbil se mě zvuk. Ale je to velmi spolehlivé auto. Dodnes když se mě nafta posere, zachraňuje mě právě htp jako náhradní vozidlo. :) ikdyž má přezdívku šicí stroj, nedám na něj dopustit.
  11. Petrkiller

    Koupě Octavie II

    CAYC vstřiky s obtížemi dají 250 000km, pokud vydrží vysokotlaké čerpadlo. Po 250 000 už bude na 90% vyměnný egr, dpf při nejlepším před smrtí. Já sháněl repas vstřiku když jsem měl 1.6 tdi a v ČR co jsem našel, tak 2 firmy, které jsou vlastně 1 firma a vstriky posílají z Polska. Repas dle recenzi stojí za prd. Jedinou možnost jsem měl z německa bez nějaké lehké reklamace za nějakých 6500 za ks. Takže opravdu je to složité. Za to ojniční šrouby a šály ti vymění i v autorizaku a s výměnou oleje se vejdou za 10 000 a máš klid :) soukromnik to udělá i za mnohem méně. Na servis je rozhodně 1.9 tdi lepší. Komfortně horší, ale za tu spotřebu.. Navíc jezdí trošičku hbitěji. Mě už 1.6 tdi cr nesmí přes práh. 😄
  12. Petrkiller

    Koupě Octavie II

    Rozhodně nebrat 1.6 tdi cr 77kw octavie 2. Líný, nespolehlivý a jediná výhoda, poměrně tichý. Do octavie jedine 2.0 tdi cr, nebo 1.9 tdi PD bez DPF filtrů. Repas vstřiku Continental se v podstatě nedá sehnat. Jen velmi obtížně. S lakem není vůbec pravda to, že by před FL vypadal hůře, nebo méně vydržel. Metalíza je stálá a stejná. Základní lak je na tom vždy hůře, ať je to před FL, nebo po. Nejhorší je modrá. Světla stejně jako lak. Více jsem ti popsal v soukromé zprávě, ať to zde nezahlcuji. Hodně štěstí při výběru. Je dobré, že máš takové finanční možnosti. To se dobře vybírá. ☺️
  13. No zjistil jsem, že se nemohu připojit na 76 řj, protože tam jsou neoriginalni parkovaky, ikdyž bych ještě před pár dny dal ruku do ohně za to, že jsou originál. Mýlil jsem se, našel jsem řj parkovacích senzorů a originál nejsou... 😠 Má nějaké 2 volné dráty s piny, tak možná by to nějak šlo zapojit na to tažné :(
  14. A nedokážeš mě říci, kde se ve vagu tam dostanu? Koukal jsem do kódování funkce přívěsu, ale nikde jsem tam nenašel napsáno odpojení senzoru. :( řj parkovacích senzorů jsem nenalezl. Jen asistenta při parkování a to asi nemám, protože mě to nechtělo najít. Jedna se o Octavii 2 2008 před FL.
  15. Zdravím. Poradí někdo prosím? Dříve jsem tady řešil, že nejdou vypnout parkovací senzory na Octavii 2. Originálním tazne zarizeni při připojení vozíku nevypne senzory. Přeměnil jsem nyní zásuvku na 13 pinů i na vozíku, ale je to stále stejné. Navíc mě v zásuvce na autě chybí zapojit 12,11 a 10 pin. Auto dle diagnostiky již ví, že je vozík připojeny, ale senzory nejdou stále vypnout. Nejde nějak propojit nějaké piny? :( děkuji moc za každou radu.
×