-
Čalounění dveřní opěrky
Diky za odpovedi. Zkusim se podivat po nejake nejspis na vrakáči.
-
Čalounění dveřní opěrky
Zdravim, uz tu bylo nekolik temat na calouneni ruznym prvků v interieru. Chtel bych ale zjistit, jestli nema nekdo zkusenost s ocalounenim plastovych madel na dverich ridice nebo spolujezdce? Jsem zvyklej drzet levou rukou volant a zaroven se loktem opirat prave o tuto plastovou "loketni operku na dverich". Ale po case me to tlaci Neresil jste nekdo tenhle problem taky? Jak tu operku zmekcit aby se tam po case neudelal trvalej viditelnej dulek?
-
2006 HTP 47kw start na druhý pokus v HORKU
Nazdar vsichni. Tak jsem o vikendu vymenil cidlo chladici kapaliny a prostriknul skrtici klapku. Cidlo jsem namontoval original (cena kolem 600,-). Po vymene pak auto stalo den venku - z toho tak pul dne na slunci, bylo dost teplo i foukal dost vitr (tyhle veci driv delaly problemy pri startovani). Nastartovani bylo bez problemu. Ale zatim nemuzu stopro rict, ze to pomohlo, chce to vic casu na otestovani. Muzu napsat postup a nejake postrehy pri vymene: Vepredu na spodku auta je potreba sundat plastovy kryt, ktery je po cele sirce auta (asi 6 sroubku). Pak se dostanete k vypoustecimu kohoutu, ktery je potreba povytahnout a otocit a pak uz kapalina vali do pripravene mísy. Jeste je potreba otocit knoflik topeni na cervenou aby voda vytekla odevsud. Pak uz jen staci na boku motoru vytahnout cidlo a vymenit. Mozna pri tom jeste trochu kapaliny vykape. Po vymene nalit zpet kapalinu, promackat hadice, kterymi tece - se to trochu odvzdusni, hladina kapaliny klesne. Samozrejme nastartovat a nechat to odvzdusnovat samo - me to samo zezacatku moc nechtelo klesat, tak sem tomu pomahal mackanim te hadice Pak uz hladina klesla. Jeste sem to par kilometru projel se zapnutym topenim na max (to byla hicna ).
-
2006 HTP 47kw start na druhý pokus v HORKU
Tak o vikendu budu menit cidlo chladici kapaliny a jeste cistit skrtici klapku (zatim sem zvolil cestu nejmensiho odporu pro penezenku ). Takze uvidim, jak se ustálí volnobezne otacky a jestli se vyresi problem se startovanim. Nevim teda za jak dlouho vypozoruju, ze to pomohlo. Kazdopadne sem pak napisu co a jak.
-
2006 HTP 47kw start na druhý pokus v HORKU
no prave tech vstriku se bojim nejvic...hlavne kvuli tomu, ze to je drazsi nez jine banalnejsi veci jako svicka, vycisteni skrtici klapky apod. Ono u tech vstriku muze byt problem treba jen tesneni, ne? To je pak ta lepsi varianta. Otec ma znameho opravare, tak asi to domluvim a sel bych s tim za nim.
-
2006 HTP 47kw start na druhý pokus v HORKU
jo, to planuju udelat tak jak tak. Diky. Akorat kdyz to budu delat, tak prave chci vedet nejake dalsi moznosti, cim by to mohlo byt, na co se jeste "podivat".
-
2006 HTP 47kw start na druhý pokus v HORKU
Ahoj, mam Fabii 1.2 HTP 47 kW kombi rok 2003 najeto 90k. Svicky vymeneny asi pred 5tis km. Na diagnostice zadny informace. Obcas mivam problem se startovanim. Asi podobne jako Honza. Normalne otevru dvere, ozve se palivove cerpadlo, nastartuju, vuz se trochu trepe, ale motor nechce naskocit...jakoby mu nesel benzin. Tak to vypnu, znovu nastartuju a uz se chytne...nekdy teda chytne az napotreti. Pokud dojedu k benzine vzdalene treba jen 500m, startovani potom neni problem. Ale pokud auto necham stat den (nekdy toto pravidlo neplati a muze to byt vic dnu), tak se situace muze opakovat. Nekdy se ale stane, ze i treba po dvou hodinach odstaveneho auta taky startuju az napodruhe. A prijde mi, ze to je za situace, kdyz venku fouka vitr nebo je horko...jakoby mi benzin nekde vyschnul. V zimnim obdobi tyto problemy vesmes nemam. Autobaterie je v poradku, temer nova, dobiji se. Tak nevim kde muze byt problem, jestli by pomohlo jen vycistit skrtici klapku, nekdy volnobezne otacky poskakuji. Ale jestli by to vyresilo problem se startovanim, netusim. Diky za nazory.