Kup si FMIC, taky ti to něco hodí a nebude to tolik hulit - jenom se tryskama, chipem a katem se mi zadá 120KW hooodně (kdyby 110KW tak to beru, ale 120KW?)
Taky mě zarazilo co psal - říkám si že snad svoje auto znám :-) - Vyměním ten nasávací trakt a uvidíme co bude (pravděpodobně až se intercooler zahřeje tak nedokáže efektivně chladit - protože mu chybí vzduch, který utíká tou dírou) - odkládal jsem to abych nemusel kuchat jednu věc dvakrát :-(
To se asi nechápeme... Co má společného intercooler co je před pravým předním kolem a intercooler pro chlazení okruhu vody a klimatizace (ve předu s dvouma vrtulema)? Intercooler pro chlazení natlačeného vzduchu turbem nijak nechladí motor (nebo možná naprosto minimálně - do válců jde chladnější vzduch).
Chlazení motoru mám myslím dobré. Měl jsem zaseklý termostat (měsíc zpět) a regulační bimetal byl permanentně otevřený. Na volnoběh se mi to zahřálo a když jsem auto spustil na volnoběh z mírného kopce cca. 2.5-3km tak teplota spadla na 60 stupňů - tehdy se zavírá velký okruh -> takže chlazení snad OK (po opravě termostatu vše v pořádku - 90pořád). Chladič vzduchu a vody pravidelně čistím při umývání auta vapkou.
Auto má najeto necelých 230tis
Díra není ve vedení vzduchu do motoru (tlak mi neutíká), ale v přírubě na které je intercoooler uchycen -> tím pádem bude špatně chlazen. Opravu jsem odkládal protože celý nárazník budu kuchat a lakovat - chtěl jsem to udělat najednou.
Turbo a intecooler sem měnil před rokem cca.30tis. kilometry. Chlapík, který mi to měnil pročistil celé vedení (vše by mělo být čisté - EGR-off). Jak je intercooler tak v plastovém přívodu (před intercoolerem) mám díru - vyzkouším to zaslepit a uvidíme.
přsněji řečeno toto: http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/1j0121467a-vedeni-vzduchu-pro-intercooler-octavia.html
Díky, no řeším, že auto líp táhne jak je studené a tak po chvíli hledání jsem narazil na to, že by tento problém mohlo způsobovat čidlo teploty nafty (takže jej mám v pořádku).
Hoj,
taky by mě zajímala teplota nafty u motoru s rotačním čerpadlem. Dneska jsem ji měřil a max. 42 stupňů po 40 minutové jízdě (a to sem tomu chvíli dával pěkné čočky). Při chladném motoru teplota v bloku hodnot 7 seděla s teplotou chladící kapaliny a vzduchu (odchylky tam byly ale nic zvláštního).
Díky za odpovědi.