-
Přední ramena
tak jsme jen tak z prdele natocili napravu na Supu 2003 a budou dalsi... http://youtu.be/Zv2P0DBpz0Y
-
Superb 1.8 T rok 2003
jo pred 2 lety me ten ventilek taky potrapil a pamatuji si ze v nem byl takovy plisek, ktery byl vychozeny a delal si co chtel, nakonec jsem si to vymenil sam, bylo to nekde po prave strane od bloku motoru, od te doby excelent....dusledky byly podobne, nepravidelny chod pri volnobehu a motor se choval jako by jel na 3 valce...
-
Přední ramena
Tak dneska nahozeny HD Meyle a zitra geometrie tak jsem zvedav jakej bude rozdil proti rok starym Zinngerum...
-
Přední ramena
myslim, ze bych jezdil jeste dal, ale jak jsem videl ty vule zespod tak prece jen je to jedna z nejzasadnejsich casti auta ovlivnujicich jizdu, ale ted jsem cetl recenzi Mazdy 6 po deseti letech a tam ta cela sranda v originalu stoji 35 000 Kc, to by me asi sralo...
-
Přední ramena
zdravim vsechny, takze zhruba po roce a cca 50 000 km superb na zvedaku u kluku a horni kousky uvolnene a u silenbloku poskozene nebo urvane, jen cituji, Auto pri 180 km/h zacina vibrovat, ale gumy jsou uplne v pohode a volant nevibruje vubec a to vse po jedne geometrii po montazi (kdyz jsem mel petku 2006 tak jsem vyvazoval kola kazde dva mesice). Nicmene musim ramena resit znova a bud pujdu opet do tech zinngeru nebo zkusim zde slusne recenzovane HD Meyle, ktere jsem nasel za cca 8,500 bez DPH. Jakmile ramena zdemontujou, zkusim udelat nejake fotky a hodit je sem at je to videt....Zatim ZDAR
-
Přední ramena
jo diky, taky jsem zvedav, v kazdem pripade ti kluci maji za sebou stovky udelanych ramen tohoto typu, sami maji zkusennosti s rameny moog a ty mi taky doporucovali. Ono vybrat slusny ramena za slusny kacky je celkem veda....Tim bych chtel i tem klukum podekovat za slusne odvedenou praci
-
Přední ramena
tak jsou na aute a zmena je nepopsatelna, delali mi to kluci z frydku-mistku autoservis zakral a ramena hodnotili celkem pozitivne, vymena stala 2 500 bez DPH prej museli nahrivat, tak ted uz jen budu hodnotit po najezdenych kilometrech, prikladam par fotek z montaze..
-
Přední ramena
tak dneska to prislo a pridavam par fotek, vse celkem precizne zabaleno, choulostive casti opatrene plastovymi krytkami, vypada to vse bytelne, vse oznaceno Zinnger i mechanik rikal slusny ramena, prikladam par fotek... http://www.epsystem.cz/images/stories/zinnger/zinnger00.jpg http://www.epsystem.cz/images/stories/zinnger/zinnger01.jpg http://www.epsystem.cz/images/stories/zinnger/zinnger02.jpg http://www.epsystem.cz/images/stories/zinnger/zinnger04.jpg http://www.epsystem.cz/images/stories/zinnger/zinnger05.jpg http://www.epsystem.cz/images/stories/zinnger/zinnger09.jpg http://www.epsystem.cz/images/stories/zinnger/zinnger11.jpg http://www.epsystem.cz/images/stories/zinnger/zinnger12.jpg http://www.epsystem.cz/images/stories/zinnger/zinnger13.jpg dneska jdou na auto tak jsem zvedav.....
-
Přední ramena
TomASS!: tak jsem 16 mm ZINNGER ramena dneska objednal na http://www.skoda-dil...avy-superb.html a pristi tyden pujdou na superba 1.8t (2003) tak jsem zvedav, koketoval jsem s SWAGem od meggyho, ale je to proste pulka ceny, ZINNGER.de vyrabi C.A.R. Deutschland GmbH a je to pry renomovana strojarska firma z Berlina a vse prej original zabaleno a vyrazeno ZINNGER tak snad to bude v poho a nemam sebemensi duvod tomu neverit. Kdyby mel nekdo casovou zkusenost sem s ni.....Fotky dodam jak to dorazi
-
Pro všechny 1,8T - motor-problémy chodu - děravá hadice odvětrání spodku motoru
Mam superba 1.8 t motor AWT 2003 koupenyho pul roku zpet a tak se taky podelim o zkusenosti, protoze jsem z tohoto fora a tematu cerpal a diky nemu i nasel pricinu mych problemu s timto motorem. Klasicke potize s litanim otacek pri volnobehu, chod na tri valce a blikajici zluta kontrolka motor engine, vse pouze pri volnobehu. VAG psal pokles tlaku mezi turbem a klapkou. V prvni rade jsem dal nove svicky, protoze kazda byla jina a postupne zacal proverovat hadice, nasli jsme jednu diru, presvorkovali na dosah dosazitelne hadice a vymenili regulator tlaku, kterej je zde oznacovany jako c.1(06A129101A) ten byl zasranej od oleje a membrana pravdepodobne neplnila svou funkci. Vymeneno a ok a po cca 300 km znovu tento ventil s membranou zasranej a stejne problemy znova. Sel jsem tedy po tom ventilku odvzdusneni klikovky, ale myslel jsem ze se tam shora nedostanu, nicmene nakonec jsem se hecnul a s dobrym naradickem jsem se tam dostal uvolnil svorku a vytahl. Tento venil c. 2(035103245A) propoustel a zcela neplnil svou funkci, proste byl deravej, mel jsem obrovskou radost jak jsem to videl, nahodil jsem novej a regulator tlaku opet novej. Zatim vsechno beha jak ma tak uvidime po case. Musim podotknout ze olej se mi nejak zasadne neztracel. Foto opotrebovaneho ventilku c. 2 shora, kde je uvnitr takovej plisek kterej se asi vychechlal a vykolejil z drahy prikladam zde