Me se preskoceni projevilo tak, ze to trochu hur startovalo, motor hned po startu sel jakoby na 3 valce, nepravidelny chod a ani zvuk nebyl uplne OK, ale po chvili se to srovnalo ze vpodstate nic moc nebylo poznat. Svitila kontrolka motoru a to byla tak vse. Ani nevim kolik se s tim najelo, protoze s tim jezdila manzelka a ta se jen tak mezi reci zminila, ze ji to 3x neslo napoprve nastartovat a ze tam neco sviti. Ja s tim jel do servisu cca 50km (docela jsem se divil ze mi rekli ze s tim mam prijet i kdyz mam pocit ze nejspis preskocil retez). Na jizde jsem ani nic nepoznal, nakonec jsem mel dojem, ze to ani nepreskocilo a je tam jina zavada, ani sem nepocitoval ze by to min jelo, ale ja vykon toho motoru bezne nevyuzivam a prece jen jsem to trochu setril. Jen se trochu zvedla spotreba (podle PP to ukazalo 6.5 litru - tu trasu jezdim standardne kolem 6, rekord mam 5.2, na trase se klesne asi o 300 vyskovych metru). O preskoceni o zub mi rek servisak pote co to dali na diagnostiku. V zapise o zavade pri prejimani je napsany se sviti kontrolka vyfukovych plynu, takze ta kontrolka motoru asi sviti na zaklade vyfukovych plynu (???).
K cene:
material 593,- dostal jsem 70% kulanci, takze material byl za necelych 2000 kc
prace 3058
ceny bez DPH
servisak tvrdil, ze kulanci mu napoprve zamitli, dali mu ji az napodruhe, takze neni vubec jisty ze clovek nejakou kulanci dostane a to jsem mel zaruku pretazenou jen o 9tis km a casove by to do zaruky spadalo s velkou rezervou
serizeni svetel (xenony) 110kc, geometrie kontrola + serizeni 661kc, ceny bez DPH
Od vcerejska sem s tim najel cca 500km castecne hodne kopcovaty teren, jede to normalne, asi 2x mi pri pomalem ubirani plynu uhvizdlo turbo, ale to mi obcas dela, spis vyjimecne.
jeste k napinaku - asi mam ten nejnovejsi K-ckovej - cislo 06K109467K