Přejít na obsah

xtr115

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení xtr115

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Tak zavada se chcipajicim motorem byla banalni - vypadla hadice sani a ja sem za blbce - bylo to videt na prvni pohled po otevreni kapoty. Kdyz mi delali preskoceny retez, tak tam nedali svorku a hadice vcera vypadla. Hold lidsky faktor. Servis (jinej nez mi delali retez) se k tomu postavil celem a nic platit nechteli a jeste mi udelali diagnostiku. Manzelka auto vcera odlozila tam kde prestalo jet a ja kdyz k tomu prijel, tak uz bylo po 21 a v motoru pro tmu nebylo nic videt. Na plastove prirube kde se nasazuje hadice je nejaky konektor s cidlem z ktereho vedou draty a cidlo bez nasazene hadice asi vyhodnotilo nejaky problem a motor po nastartovani hned chcipnul. Jeste jsme si vecer delali srandu ze to bude asi nejaka hadice jako v "Jachyme hod ho do stroje" ... Tak doufam ze to je do tretice a uz se zadny problem nevyskytne. Ke kolisajicim otackam jak tu nekdo pise - ja jsem takovy problemy nikdy nepozoroval a to ani pri lonskych -25C ani pri vedrech kolem 40C (zatukavam).
  2. Tak po preskoceni rozvodoveho retezu a oprave v autorizovanem servise auto opet nejede - nejde nastartovat - motor na 1 sec chytne a hned chcipne, takze zitra si ho opet odtahnou do servisu. Uz me to prestava bavit. Interval od posledniho servisu kdy auto prestane jet se zkracuje, tentokrat jen necelych 2tis km a opet jen delsi trasy klidnou jizdou. Priste uz vyhlasim sazku kolik s tim najedu nez se zase neco vyse... Podotykam, ma to najeto neco malo pres 70tis, a tak slusne jako k tomuhle autu sem se k zadnymu jinymu nechoval a takovyhle problemy sem nikdy nemel a to mam najeto kolem 1mil km.. Nejakej tip co tomu je??
  3. Me se preskoceni projevilo tak, ze to trochu hur startovalo, motor hned po startu sel jakoby na 3 valce, nepravidelny chod a ani zvuk nebyl uplne OK, ale po chvili se to srovnalo ze vpodstate nic moc nebylo poznat. Svitila kontrolka motoru a to byla tak vse. Ani nevim kolik se s tim najelo, protoze s tim jezdila manzelka a ta se jen tak mezi reci zminila, ze ji to 3x neslo napoprve nastartovat a ze tam neco sviti. Ja s tim jel do servisu cca 50km (docela jsem se divil ze mi rekli ze s tim mam prijet i kdyz mam pocit ze nejspis preskocil retez). Na jizde jsem ani nic nepoznal, nakonec jsem mel dojem, ze to ani nepreskocilo a je tam jina zavada, ani sem nepocitoval ze by to min jelo, ale ja vykon toho motoru bezne nevyuzivam a prece jen jsem to trochu setril. Jen se trochu zvedla spotreba (podle PP to ukazalo 6.5 litru - tu trasu jezdim standardne kolem 6, rekord mam 5.2, na trase se klesne asi o 300 vyskovych metru). O preskoceni o zub mi rek servisak pote co to dali na diagnostiku. V zapise o zavade pri prejimani je napsany se sviti kontrolka vyfukovych plynu, takze ta kontrolka motoru asi sviti na zaklade vyfukovych plynu (???). K cene: material 593,- dostal jsem 70% kulanci, takze material byl za necelych 2000 kc prace 3058 ceny bez DPH servisak tvrdil, ze kulanci mu napoprve zamitli, dali mu ji az napodruhe, takze neni vubec jisty ze clovek nejakou kulanci dostane a to jsem mel zaruku pretazenou jen o 9tis km a casove by to do zaruky spadalo s velkou rezervou serizeni svetel (xenony) 110kc, geometrie kontrola + serizeni 661kc, ceny bez DPH Od vcerejska sem s tim najel cca 500km castecne hodne kopcovaty teren, jede to normalne, asi 2x mi pri pomalem ubirani plynu uhvizdlo turbo, ale to mi obcas dela, spis vyjimecne. jeste k napinaku - asi mam ten nejnovejsi K-ckovej - cislo 06K109467K
  4. v okamziku kdy se to potka vubec nevis jestli ti neco daj, nebo jestli zaplatis celej motor, tak by z toho jednoho kleplo. Navic pri trochu vetsim najezdu klesa i kulance az nedostanes nic. je sice hezky mit novy motor, ale ve starym aute?? kdyz ho prodas, tak to stejne nikdo nedoceni, spis se na auto bude divat s podezrenim. Ja bych mel platit kolem 4300, ale je v tom jeste geometrie a serizeni svetel, takze za praci spojenou s preskocenim ja tam kolem 3tis. zejtra budu mit v ruce fakturu, tak sem hodim co kolik stalo
  5. Tak patrim k dalsim postizenym, kterym "preskocilo". Najeto 69tkm, zaruka 4roky nebo 60tkm, takze po zaruce. Preskoceno jen o 1 zub, takze se to nepotkalo. Vcera opraveno, dnes sem si pro to jel, ale auto mi nestihli vydat (prijel jsem pul hodiny pred zavirackou - opravdu pul hodiny). Nechapu. Cena neco malo pres 3tis kc. Sem celkem vytocenej jak na servis, tak zejmena na vyrobce. Napinak stoji jen cca 1000kc a i pres to vyrobce riskuje totalni zniceni motoru u znameho problemu. Dostal jsem kulanci 70% na dil, coz mi servisak s velkejma fanfarama oznamil, takze nejakych 700kc slo z kapsy vyrobce, ja platil zbytek + cca 3 tis za praci. Tak to si tu kulanci mohli strcit nekam. Servisak jeste tvrdil ze mam dost najeto, tak co bych chtel??? KUR.. 69tkm je hodne najeto??? S autem jinak celkem spokojenost, ale pristup vyrobce je podle me na zalobu. Retez mozna pred mesicem trochu zachrastil, od te doby najeto pres 4tkm naprostou vetsinu po dalnicich v +- rychlostnich limitech. Pravda je ze poslednich nekolik set km s tim jezdila manzelka, tak ruku do ohne ze to nechrastilo nedam. Kdo mate po zaruce, tak napinak radsi vymente, kdo mate zaruku, tak na to kaslete, treba dostanete novej motor kdyz se to potka a vyrobce se chytne za nos a nebude delat mrtvyho brouka.
×
×
  • Vytvořit nový...