Přejít na obsah

Elvíno

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Elvíno

  • Narozeniny 09/19/1980

Oznámení Elvíno

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Elvíno

    Převodovka DSG

    To já vím,že si můžu řadit sám, ale jak už jsem psal výše,tak řadit si pákou mĕ prostĕ přijde postavený na hlavu,když jsem si pořídil AT a proto bych si právĕ rád dodĕlal ty pádla. Asi nejvíc mĕ právĕ rozčilují výjezdy ze zatáček,kdy DSG neví a ani nemůže vĕdĕt,že budeme potřebovat výkon. Tipická situace je: blížim se po předchozí rovince např. 60i kilometrovou rychlostí na 5.stupeň k zatáčce, před zatáčkou uberu plyn,protože zatáčka je ostřejší,ale dsg zařadí 6.,protože si možná myslí,že jedeme z kopce.,v polovinĕ zatáčky začnu potřebovat výkon a svižný výjezd ze zatáčky mi kazí dlouhá prodleva podřazení na 4. Nevím,jak u jiných motorizací,ale chtĕl-li bych dávkovat plyn tak,aby dsg vĕdĕla,že se má podřadit,tak ale při 125kw u rsa se začne auto chovat moc divoce,i když bych to tak nechtĕl a pak na mnĕ moje drahá polovička začne řvát,proč jedu jak prase. Mám to auto teprve dva mĕsíce a nejezdil jsem s ním sotva dva tisíce kilometrů,tak se to třeba časem podá,ale doufám, že lépe se mi bude sžívat s tĕma pádlama, když se nĕkdo všimne mojí předchozí otázky a poradí mi co vše je k tomu zapotřebí a na kolik to asi tak vyjde.
  2. Elvíno

    Převodovka DSG

    Nechci se pouštĕt do žádné konfrontace,to určitĕ ne, ale i když je pravda, že názory píšu a mám možná subjektivní, tak ničím nepodložené určitĕ nejsou. Už jsem psal,že jsem pracoval víc jak pĕt let v jednom velkém autobazaru a tam jsem se setkal s hodnĕ závadami všech možných značek. Autobazar neni jen nákup/prodej ,ale řeší se tam už nákup tĕch vozů s nejrůznĕjšími závadami a následnĕ jejich opravy a posléze i bohužel nĕjaké ty reklamace. Asi bych mĕl zmínit, že od doby co vlastním řj nedĕlám vlastnĕ nic jiného,než že se živím hlavnĕ volantem a myslím,že o autech vím dost. Je to můj koníček. Chtĕl bych to ale shrnout.....kdyby byl ještĕ jeden jízdní režim,který by byl nĕkde mezi D a S, tak bych byl asi nejspokojenĕjší!!! A myslím, že i motor a všechny komponenty s ním spojené. Bohužel by to ale bylo na úkor spotřeby, která už by pak ale nebyla tak příznivá. Každopádnĕ bych rád dostal nĕjaké info k tomu multi.volantu s pádlama, kdyby nĕkdo vĕdĕl? Díky
  3. Elvíno

    Převodovka DSG

    Možná máš pravdu, vše mi ukáže až čas. Píšu jen ze zkušeností a z toho s čím jsem se už nĕkde setkal, nebo z toho co jsem se dočetl i tady! Tady se třeba mnohokrát pár lidí zmiňuje o tom,že dsg je zabiják setrváku a odchází už nĕkde kolem 100tkm. Mám ještĕ služebního superba 2 s 2.0 tdi 103kw,ale v manualu a mám teď najeto 177tkm bez jediného problému. Jediné co se mĕnilo ještĕ na záruku byl agr ventil.Tím naražím na ten setrvák. Služebnĕ najedu ročnĕ okolo 100tkm,takže když se k tomu človĕk umí trošku chovat,tak se dá najezdit relativnĕ hodnĕ bez vĕtších investic, ale s dsg se to moc ovlivnit nedá,když je neustále v nízkých otáčkách. Proto jsem se ptal na ten volant s pádlama a multifunkcí, abych si mohl podřazovat sám, protože přehazovat to pořád pákou je trošku postavený na hlavu,když jsem si pořídil automat. Ale s pádlama myslím může být celkem zábava a v zatáčkách si podřadím minimálnĕ o dva ,,kroky" dřív.
  4. Elvíno

    Převodovka DSG

    Ahoj všichni. Jsem zde úplnĕ nový,ale naštĕstí nemám žádný problém,jen dotaz a možná jedno konstatování. Přečetl jsem celé vlákno a to na co se chci zeptat se tu řešilo jen částečnĕ. Zakoupil jsem O2 RS Tdi CR DSG r.v.08, takže ještĕ před FL. Je to můj první automat,ale mnohokrát jsem už před tím s AT jel.....pracoval jsem pĕt let v jednom z tĕch vĕtších autobazarů. AT jsem pořídil kvůli přitelkyni,která prostĕ s man mĕla pořád nĕjaký problém s rozjiždĕním do kopce. Tak jsem chtĕl spojit příjemné s užitečným. DSG je super....o tom žadná,ale to podtáčení motoru mĕ prostĕ ničí. Není mi to příjemné na uši a ani pro motor,turbo,AGR ventil,dvouhmotu a DPF to není to nejlepší!!! Já vím,je to tak dĕlané kvůli spotřebĕ a emisím,jenže mĕ připadá,že se to koncernu akorát hodí do krámu,protože dnes se nic nedĕlá tak,aby to vydrželo vĕčnĕ a když kvůli vĕčným nízkým otačkám může odejít minimálnĕ 5 dalších vĕcí daleko dřív,než u MAN,tak se zákazníci přeci vrátí do autorizovaného servisu z čehož v dnešní dobĕ mají ty nejvĕtší zisky. Vše samozřejmĕ načasované tak,aby problémy začly až po záruce.Je to trocha teorie,ale s množstvím pravdy....vím o čem mluvím. Takže teď k mé otázce: že se dají dodĕlat pádla jsem si už přečetl,jenže tříramenný volant v rs před FL se ani nedĕlal multifunkční,což bych samozřejmĕ taky chtĕl. Takže tušíte nĕkdo prosím co vše tato výmĕna obnáší a na kolik to vyjde? Jedná se tedy o to,že nemám ani multifunkci a ani pádla,což bych obojí ve svém autĕ rád mĕl. Mockrát vám všem dĕkuji za příspĕvky a všem přeji mnoho bezproblémových kilometrů!!!
×
×
  • Vytvořit nový...