To já vím,že si můžu řadit sám, ale jak už jsem psal výše,tak řadit si pákou mĕ prostĕ přijde postavený na hlavu,když jsem si pořídil AT a proto bych si právĕ rád dodĕlal ty pádla. Asi nejvíc mĕ právĕ rozčilují výjezdy ze zatáček,kdy DSG neví a ani nemůže vĕdĕt,že budeme potřebovat výkon. Tipická situace je: blížim se po předchozí rovince např. 60i kilometrovou rychlostí na 5.stupeň k zatáčce, před zatáčkou uberu plyn,protože zatáčka je ostřejší,ale dsg zařadí 6.,protože si možná myslí,že jedeme z kopce.,v polovinĕ zatáčky začnu potřebovat výkon a svižný výjezd ze zatáčky mi kazí dlouhá prodleva podřazení na 4. Nevím,jak u jiných motorizací,ale chtĕl-li bych dávkovat plyn tak,aby dsg vĕdĕla,že se má podřadit,tak ale při 125kw u rsa se začne auto chovat moc divoce,i když bych to tak nechtĕl a pak na mnĕ moje drahá polovička začne řvát,proč jedu jak prase. Mám to auto teprve dva mĕsíce a nejezdil jsem s ním sotva dva tisíce kilometrů,tak se to třeba časem podá,ale doufám, že lépe se mi bude sžívat s tĕma pádlama, když se nĕkdo všimne mojí předchozí otázky a poradí mi co vše je k tomu zapotřebí a na kolik to asi tak vyjde.