Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

incik

Facebook Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. SpeederBB: U většiny normálních motorů kvůli tomu nemusíš půlit blok motoru ;-) Jinak jo, ten motor se chová, jako by měl nalítáno 250 tisíc a víc. Jsem podle techničáku už třetí majitel, takže čert ví, co s tim kdo dělal. Malta: Díky za info, myslel jsem si to.
  2. Zdravím pánové, moje Fábinka (1.2 HTP 47 kW, r.v. 2003) má najeto 190 000 km a dost nehezky žere olej (cca litr na 500 km). Jednak to trochu prosakuje dole kolem vany a druhak když jedu z kopce se zařazeným kvaltem, tak mi to po chvíli začne dost nehezky kouřit - a když pak přidám plyn, tak to je vůbec jak když vodník Kebule vařil mlhu. Tudíž by to asi chtělo minimálně nové pístní kroužky, což se ovšem u HTP rovná rozebrání celého motoru. Krom toho, že mě štve to věčné dolívání oleje, tak se bojím, že bych s tím už nemusel projít emisema, takže ... vzhledem k tomu, že případná generálka by vyšla tak na 10 tyček, tak zvažuji kompletní výměnu motoru. Našel několik nabídek na motory v celkem slušném stavu (do 120 000 km) za obdobné peníze jako by vyšla ta generálka, takže se říkám, že by to mohla být cesta. O co mi ale jde: Mezi těmi nabídkami se mi objevil i jeden velice výhodný motor, který je nicméně z roku 2006. Vzhledem k tomu, že typ AZQ se přestal do Fabie montovat v listopadu 2004, tak to asi bude BMEčko. To tedy kromě toho, že nemá ERG ventil, má jiné rozteče ventilů atd., ale to vzal čert. Chci se zeptat: Je taková výměna legální? Tzn.: když přijdu na technickou a potažmo na dopravní inspektorát, přepíšou mi ten typ motoru v techničáku? Být to AZQ, tak to nikdo řešit nebude, číslo motoru v techničáku není, takže si toho nikdo ani nevšimne. Ale tohle by mohl být problém ... i kdyby to teda prolezlo technickou přes nějakého známého, tak pak by mohl být problém pokud by to někde bouralo nebo při prodeji. Co myslíte?
  3. incik odpověděl na TiGeRZ's téma v Motor
    Tak jen pro info pro budoucí generace: Spojkové ložisko bylo úplně na s*ačku, přítlačňák byl odrbaný. Takže jsem nechal vyměnit kompletně celou spojku (4000,- i s prací) a teď to jezdí nádherně Dokonce už ani nemusím řadit kladivem, šaltpáka jde krásně lehoučce - spojka se totiž evidentně nerozepínala úplně. Taky to znamená, že už mi to nechcípá když zastavím v křižovatce
  4. incik odpověděl na TiGeRZ's téma v Motor
    Nene, je to slyšet i vevnitř a to dost hlasitě.
  5. incik odpověděl na TiGeRZ's téma v Motor
    Právě jsem koupil Fabii 1.2 HTP 47 kW (2003). Má to najeto 180 tisíc. Ujel jsem 400 km a začalo mi to dělat přesně tohle - při vyšlápnutí spojky se ozývá skřípání, škvrčení ... nehezký zvuk. Snad to bude "jen" tím ložiskem nebo kulovým čepem. Dám pak vědět, jak jsem dopadnul. Máte někdo představu, jak dlouho se s tím dá cca jezdit? Potřebuju s tím ujet ještě aspoň 200km. Říkám si, že když nebudu moc řadit, tak by to mohlo vyjít

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.