Přejít na obsah

atoma

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení atoma

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Díky za upozornění s tím EGR ... jsem běžný uživatel a autum moc nerozumím (jen to co mám vyčtený z fóra ) a proto bych požádal o vysvětlení k tomu chlazení zpětného vedení výfukových plynů = jak to funguje u motorů BKC a BXE (BLS má DPF o tom neuvažuju) oproti BJB, který chlazení nemá ...? Má to nějakou souvislost s tím, že BKC a BXE plní Euro IV a BJB pouze BJB EURO III ... ? Pokud mají všechny EGR, tak asi raději půjdu do těch s EURO IV, abych neměl v budoucnu v ČR problém se zajížděním do center měst jak to mají někde v Německu ... EDIT: Ještě bych měl jeden dotaz = v čem je rozdíl mezi BKC (vyráběný do 3/2006) a BXE (vyráběný od 2/2006) ... co Škodovka modernizovala nebo změnila, že začala vyrábět motor s jiným označením?
  2. Už jsem našel ty jednotlivé kódy motorů u O2 1,9 TDi 77kW, tak ji dávám do přílohy pro případ, že by to někdo hledal jako já ... :-) DPF má pouze typ BLS, ostatní jsou bez DPF. Jinak v tabulce není rozdíl kromě nejstaršího BJB, který nemá chlazení zpětného vedení výfukových plynů = to znamená, že je BJB bez EGR ventilu ...? Pak by asi u mě vedl právě tento motor v duchu hesla = čím jednoduší tím míň věcí co se může pokazit ... :-)
  3. Díky za odpovědi. Snad se ještě někdo ozve co se týká těch motorů, ojnice a ložisek ... ať mám jasno v tom co budu poptávat za ojeté auto ikdyž u dieslů je to vždy tak trochu loterie ... snad nepřeberu .. :-)
  4. Díky za prověření ... Fóra jsem prohledával a nic (zkoušel jsem jak prohledávačem tak ručně ... tak buď jsem to přehlídl nebo to nikde není :-) ... vždy jen kusé informace o záměně 2 motorů apod. BJB,BKC,BXE,BLS tyto vidím v Etce. DPF snad jen u BLS,ale za tuto informaci neručím. Podívej se také do sekce motor,třeba tam najdeš,co potřebuješ: http://forum.skodahome.cz/forum/60-motor/ Dá se z nějakého typového označení poznat, že auto má/nemá DPF? Na některém fóru jsem našel, že v papírovém štítku co je v servisce mají auta s DPF uvedený kód 7GG ... ? Taky jsem u Octavia II 1.9 TDI PD četl ( http://www.auto.cz/skoda-octavia-tdi-bazar-vs-aneb-dve-generace-srovnani-ojetin-64675 ), že některé mají z výroby nekvalitní ložiska - má s tím někdo zkušenosti ... dá se identifikovat, kterých aut se to týká = zda se dodávali s nějaký kódem motoru nebo se to dá nějak vyčíst ze servisky?Co ty uvedené kódy motoru BJB,BKC,BXE,BLS ... jaké jsou v nich rozdíly, který je lepší a který spíš nebrat? Předem děkuji za všechny názory ... :-)
  5. Ahoj, chtěl bych koupit rodinné auto = Oktávii 2 1,9TDi s výkonem 77kW (ročně najezdím cca 20.000km, z čehož cca 10.000km na dálnicích, 5.000km mimo město a 5.000km ve městě). S jakými motory (kód označení) se tato Oktávie 2 vyráběla (nikde to nemůžu najít)? Které z nich mají/nemají DPF filtr? Jsou některé motory, kterým se u 77 kW verze vyhnout, protož "mají mouchy"? Dost mě vyděsilo vlákno k tomu, že u Oktávie 2 1,9TDI praskají ojnice: http://forum.skodahome.cz/topic/84877-zlomena-ojnica-19-tdi/ Díky moc za názory ... :-)
×
×
  • Vytvořit nový...