Zdravím. Mám uplně stejné problémy se šíbrem, jen nemám L&K, ale podle těch fotek ten šíbr vypadá stejně.
Vyzkoušim to co radí lk52000 a pak sem napíšu, jestli to pomohlo.
Potřeboval bych to taky nějak pořešit, protože v těch mrazíkách už je cítit jak do auta fouká a hlavně už mi začíná vadit i ten hluk svištění vzduchu.
Tak jsem to zkusil podle popisu a po chvíli otáčení a mačkání kolečka se mi šíbr podařilo zavřít úplně, jen nevím jak jsem to udělal.
Nedalo mi to a stáhnul jsem si manuál na O1 co je zde na fóru a téma šíbr jsem tam našel.
Šíbr začne blbnout po odpojení baterky nebo jeho nouzovém zavření a musí se uvedeným způsobem nastavit ZP jak píše lk52000.
Jen bych upřesnil, že otočný ovladač musí být v poloze zavřeno a zmáčknout ho a držet blíže u symbolu min.10 sek.