Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.

1 180 topics v tomto fóru

  1. Xenony

    • 85 odpovědí
    • 38 679 zobrazení
    • 421 odpovědí
    • 139 605 zobrazení
  2. Miss Alu ?

    • 1 325 odpovědí
    • 218 264 zobrazení
    • 239 odpovědí
    • 61 481 zobrazení
  3. Miss zadní křídlo

    • 199 odpovědí
    • 56 144 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 188 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 541 zobrazení
    • 12 odpovědí
    • 5 334 zobrazení
  4. Xenony - problém

    • 9 odpovědí
    • 2 879 zobrazení
  5. Sklopeni praveho zrcatka

    • 19 odpovědí
    • 2 488 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 340 zobrazení
  6. Plynové vzpěry kapoty

    • 409 odpovědí
    • 119 461 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 355 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 5 364 zobrazení
  7. Demontáž klik

    • 10 odpovědí
    • 12 481 zobrazení
  8. Oprava karoserie

    • 10 odpovědí
    • 743 zobrazení
  9. Zpětné zrcátko pravé

    • 0 odpovědí
    • 296 zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2 697 zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 21 145 zobrazení
    • 63 odpovědí
    • 26 814 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 590 zobrazení
    • 59 odpovědí
    • 9 032 zobrazení
  10. Zadní skla

    • 1 odpověď
    • 589 zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 9 899 zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 574 zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • ELM327 + DPF VAG náhodou nemáš, aby ses kouknul jak to vypadá s filtrem?
    • Je fakt, ze by to teoreticky asi mohly zpusobovat i gumy. Pokud ma na kolech ty merici zarizeni, pocitac ukazuje spravne serizeni a volant je pri tom rovne, tak je to serizene spravne. U me byl problem v tom, ze na zacatku serizovani geometrie si mechanik zaaretoval volant ve stredove poloze, ale behem serizovani geometrie se mu pohnul. Nebo ho rovnou spatne zaaretoval, tezko rict. Kdyz to delal podruhe, tak zase zaaretoval volant, zeptal se me, jestli je takto volant OK, rekl jsem mu ze ano. Dal merici zarizeni na kola a pocitac hned ukazal, ze je spatne serizena sbihavost (jedno kolo kladna sbihavost, druhe kolo zaporna, proste pootoceny volant). Tak to behem chvile posteloval a od te doby je to dokonale rovne.
    • mám to samé, rovněž volant mírně nakřivo a to je auto po seřízení geometrie přímo ve škodovce podle vodováhy. Reklamoval jsem to, dělal to maník podruhé přímo přede mnou podle dílenský příručky a stejně tak zůstal. Říkal mi, ať přijedu až koupím nový gumy, tak nevím, co je na tom pravdy. Jezdím s tím, ale vadí mě to
    • Dneska je bohužel možný všechno. U nějaké série SIII měli tlumiče od výrobce v sobě špatné pružinky a měnili je na záruku.   Jeden Rus si upravoval uchycení krytky tlumiče, že mu to prý klepalo https://www.drive2.ru/l/499882792159543458/ , ale moc bych na tuto variantu nesázel.   A teď mě napadlo, že jsem kdysi jsem na OCTI měnil tlumiče vzadu vč. horního uložení. Tlumiče aftermarket jsem měnil po pár km za origo (cc-autodíly mi vadné tlumiče naštěstí bez řečí vyměnili), kdy v nich neskutečně mlaskalo při propružení. A po asi 1000 km jsem dával zpět origo horní uložení, protože guma v aftermarketovém měla axiální vůli asi tak 0,2 mm a byly slyšet rázy právě z oblasti zadních podběhů. Takže možná se fakt zaměřit na tuhle oblast?