Exteriér

nárazníky, světla, plechařina atd.

    1 172 topics v tomto fóru

    1. Xenony

      • 85 odpovědí
      • 39 068 zobrazení
      • 421 odpovědí
      • 140 683 zobrazení
    2. Miss Alu ?

      • 1 325 odpovědí
      • 219 086 zobrazení
      • 239 odpovědí
      • 61 919 zobrazení
    3. Miss zadní křídlo

      • 199 odpovědí
      • 56 678 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 324 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 211 zobrazení
    4. Kod barvy

      • 18 odpovědí
      • 28 205 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 647 zobrazení
      • 12 odpovědí
      • 5 522 zobrazení
    5. Xenony - problém

      • 9 odpovědí
      • 2 998 zobrazení
    6. Sklopeni praveho zrcatka

      • 19 odpovědí
      • 2 601 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 434 zobrazení
    7. Plynové vzpěry kapoty

      • 409 odpovědí
      • 120 014 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 455 zobrazení
      • 6 odpovědí
      • 5 565 zobrazení
    8. Demontáž klik

      • 10 odpovědí
      • 12 854 zobrazení
    9. Oprava karoserie

      • 10 odpovědí
      • 900 zobrazení
    10. Zpětné zrcátko pravé

      • 0 odpovědí
      • 374 zobrazení
      • 13 odpovědí
      • 2 799 zobrazení
      • 28 odpovědí
      • 21 514 zobrazení
      • 63 odpovědí
      • 27 385 zobrazení
      • 0 odpovědí
      • 699 zobrazení
      • 59 odpovědí
      • 9 366 zobrazení
    11. Zadní skla

      • 1 odpověď
      • 696 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Edit - oprava:   Při hledání jsem narazil na oleje RAVENOL - zaujaly mě zejména dva - oba PAO, oba ACEA A3/B4 (oba splňují VW 50200) a oba mají viskositu při 100°C modifikovanou výše než spodní hranici třídy SAE 40 (12,5-16,3) nýbrž (zejména u VSI 5W-40 téměř "doprostřed": RAVENOL VSI 5W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,1 mm/s  (HTHS - 150°C - 3,6 mPa.s) RAVENOL SSL 0W-40 - Viskozita při 100 ° C 14,0 mm/s (dle ravenol.de ale 13,25 mm/s - počítám, že aktuálnější) (HTHS - 150°C - 3,7 mPa.s) Což může být výhoda právě při mírně zvýšené teplotě oleje na dálnici u 1,0MPI - u řady jiných olejů 0...5W-40 lze najít hodnoty pod 13 mm/s - to se týká i Tridentu 5W-40 (12,79) a třeba Mobilu FS 0W-40 (12,9)   PS: čemu nerozumím - proč výrobce udává nižší nízkoteplotní viskositu (při -35°C a -40°C) u 5W-40 než u 0W-40        
      • tak to máš nějakou závadu na motoru, death line pro regeneraci je 750 km pokud nastane později, tak regenerace nemohla být z nějakého důvod chyby spuštěna.
      • Osobní zkušenost nemam, ale co jsem cetl, tak u TDI zas tak moc velky rozdil není. Lze samozrejme cekat nejake vibrace navíc, ale myslim, ze nic tragického to nebude. Pokud je modul před smrti (a nebo po) tak tento zasah uz situaci nijak zasadne nezmeni. Tak jako tak by byl potřeba jiny (nebo novy).   OnMi
      • Pred kupou vlastnej by som sa u nich informoval, ze za kolko mi ponuknu bateriu z takzvaneho "economy" sortimentu.
      • To jo. Ale co kdyz tam clovek vrati tu starou, nabitou...?   Taky myslim, ze by nemel byt problem prinest vlastni baterku. Ale zaroven verim, ze v nekterych servisech muzou prudit.