Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

P741

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Pár týdnů zpátky mi v servise "seřizovali" ventily z důvodu že auto nechtělo táhnout , motor od té doby po přidání otáček a jízdě dost klepe , auto začlo tahat na 1 a 2 stupen pak je z toho zase lemra + se zvedla spotřeba tak z 6,2l/100 na 12l/100 , nejmín to umí za 8 ale to už jedu krokem... Zeptám se rovnou , co tam mohli zmršit ? :-D
  2. termostat je vyměněný už dávno , dneska sem spotřebu zase dostal na 4,5L průměr.... jediný co se změnilo byla venkovní teplota a trasa , jinak auto sedí na zimákách a když se oteplí tak to tomu asi moc nepomůže... Jinak k motoru , je to 1.4 mpi 50kw AQW 2002 , ale tenhle motor má podle dostupných náhradních dílů škrtící klapku řízenou táhlem a u mě je elektronicky řízená a to mi moc nepasuje. Jinak pořád fouká větrák , ikdyž je na 0 a otevřu průduchy pořád cítím že to topí nebo chladí
  3. Zdravím, po výměně 2. sondy bylo vše vpořádku ,spotřeba na dálku podle dotankování byla +- 4L/100km , takhle vydržela nějakou dobu a začala pomalu narůstat a momentálně je 10,5l/100km . VAG nic nehlásí auto jede pořád stejně , v čem zase může být chyba ? Po výměně sondy přestalo i problikávání palubovky .
  4. Vše vyřešno , auto půjde z domu , spotřeba 13l/100km je prostě moc a auto je k ničemu . Děkuji za poskytnuté rady .
  5. na ten snímač se ted nedostanu , ještě blbne ukazatel paliva , po natankování ukazuje dobře ale jak začne paliva ubývat tak to ukazuje kraviny třeba 30 kilometrů a zmizne 1/4 nádrže , když odpojím baterku na hodinu tak tam ten benzín zas je :-/ už mě to fakt nebaví
  6. zítra se do toho dám , ale co má společnýho čidlo od serva s vypnutím motoru ? Jinak každá takhle anomálie se objeví jenom jednou a příště se objeví jiná . Ale všiml sem si že při nastartování za studena a vyjíždění vlevo v motoru něco syčí chvilku .
  7. Takže škrtící klapka vyčištěná , je elektronicky řízená tak počítám že za 500km se nastaví sama , jediná změna je ta že auto líp reaguje na dojíždění a brzdění motorem , ale když se vytočí tak jede líp . Dál sem zjistil rozsypaný termostat , spotřeba je 8L/100 ale to už dávám za vinu jen termostatu a zimákům ... Začínám řešit problém s elektronikou , při jízdě mi občas zabliká podsvícení bud paloviměr+teploměr , ručičky , nebo budíky . V pátek reagovalo na otáčky 1800-2300 drkotáním a včera mi na dvě vteřiny při jízdě zhasnul motor + se vynulovaly údaje na palubní desce . Jen přidám že auto jede do bodu B normálně a při cestě zpět se vyskytne něco jinýho :/
  8. říkal jsem že měření a kontrola první lambdy už proběhla a všechno je podle DP úplně v pořádku , vag hlásí sondu 2 , škrtící klapka je silně zanesená a dál sem zalepil díru v plastu od sání kousek od klapky , 4x0,5cm . Klapku budu čistit až zítra , ale už spravení té díry mírně zlepšilo to škubání jenom autu pořád chybí výkon , ale možná že ta 1.4 s 50kw víc nedokáže nevím , když sem jel felicí 1.6 tak mě dokázala přitlačit aspon mírně do sedačky , tady mám o několik let mladší auto a nic podobnýho se neděje , auto se vyškrábe na rychlost a to je vše .
  9. stačilo zadat číslo závady a na foru už je to někde řešeno , je to ta druhá sonda . První se proměřovala a všecko ok a vag napsal B1 S2 - řada 1 sonda 2 , takže ze mě v servisu udělali vola . Sondu vyřeším jen co se oteplí zatím budu řešit proč to auto nechce jet jak má a samozřejmě proč to tak žere , auto ujede na půl nádrže 200 kilometrů
  10. všechny naměřené hodnoty jsou vpořádku takže problém jde od jinud . Přidávám výpis z vagu : 17526 - Oxygen (Lambda) Senzor heating : B1 S2 : Open Circuit P1118 - 35 - 00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Senzor B1 S2 : No Activity P0140 - 35 - 10 -
  11. svíčky jsem neměnil ale byly venku a vypadají vpořádku , k těm kilometrům na tachometru je 169tisíc ale počítam tak 280 že to může mít , auto mám měsíc . Rok výroby je 2002 a typ motoru je AQW
  12. nic víc to nenapíše , mám shareware verzi ale v servisu mi řekli že to hlásí tu první , má to vyhřívání lambdy nějaké svoje relé ? Nemůžu o tom nikde nic najít
  13. screen nemám , ale píše "oxygen (lambdasonda) heating , smažu a kontrolka vydrží zhasnutá 10 kilometrů 15 nebo se prostě rožne ani nevyjedu . Sonda je nová original ale podle toho co to dělá sem ji kupoval zbytečně . Ale to jestli je zhasnutá nebo svítí nemá na chování motoru vliv , ten se chová pořád jak sem popsal .
  14. ještě přidám po dnešní jízdě , auto neni schopno na 4ku jet rychleji než 90 prostě to nevytočím . Takže klapka a zapalovací lišta , jde ta lišta nějak proměřit než koupím novou ? A ještě mě vrtá hlavou ta kontrolka emisí , vag hlásí vyhřívání sondy ale ta je nová , může otravovat ta za katalyzátorem ?
  15. Zdravím mám problém ohledně motoru , auto chytá nadrc i v současném počasí za studena ale chod motoru není čistý , chvilku běží klidně a v pravidelných intervalech sebou trhne a problublá do výfuku za jízdy je to slyšet a cítit taky . Auto má otáčky ale výkon asi jen do 2500ot/min , jinak motor točí na max ale nic extra se neděje musím podražovat i v mírném stoupání . Dojíždění a brždění motorem nedělá problém auto doklouzává ale motor sebou poškubává , na otáčkoměru to znát není . Svíčky vypadají vpořádku , vzduchový filtr skoro nový , 1000km po rozvodech , auto hlásilo chybu emisí podle vagu lambda ale 10km po výměně se rožla znovu a vag hlásí znovu vyhřívání lambdy takže zbytečná investice . Palivo je 100 od omv . Plánuju výměnu palivového filtru , zadní lambdy a čidla klepání , je to zbytečný boj nebo může být problém jinde ? Ještě přidám že auto neúnosně žere , jezdil jsem vectrou 1.6i a ta si nebrala ani polovic. Děkuji a omlouvám se za slohovou práci ) pokusím se případně přidat video chování motoru na volnoběh bude-li zájem.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.