Přejít na obsah

Ľuboš z LV

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Ľuboš z LV

  • Narozeniny 02/10/1983

Oznámení Ľuboš z LV

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. daj sem prosím ťa link na ten článok alebo vlákno nech som múdrejší
  2. Niekde som čítal že filtrom možeš získať par koní naviac čo sa mi zdá biť blbosť pretože pomer vzduchu a benzínu je vždy rovnaký. Čo sa tíka zrýchlenia tam mi dáva logiku rychlejší prietok vzduchu = väčšie zrýchlenie
  3. Viem že budúci agregát bude minimálne 1,8 T a viac
  4. až tri krát viac vzduchu? Zdá sa mi to byt nereálne
  5. Možno to má zmysel pri 200 koňoch a vyššie . Bolo cítiť že to je v spodných otáčkach silnejšie ale to je asi tak všetko. Hm neviem ako je to s terajšími mladými či už Slovákmi alebo Čechmi s našími jazykmi. Dôležite je že na budúce musím myslieť na to že ak si kúpim slabý motor tak pôjdem hlavou proti múru !
  6. ja som tiež na CZ fore. Hlavne preto že SK fórum je o ničom. Hlavne netreba zabudnúť že mam benzín bez turba. Nemám skúsenosti s turbo benzínom lebo som ho rozbil skôr ako som ho načipoval Možno že s turbáčmi to vedia.
  7. Tebe to síce bude na dve veci ale je to Pán od Profituning
  8. Zdravím . Chcel by som sa s vami podeliť o poznatky s Chipom atmosférického motora. Mám Oll 1,6 Mpi . Chcel som si trochu zlepšiť akceleráciu čo sa mi v podstate aj podarilo až na to že po troch mesiacoch sa mi začala rozsvecovať kontrolka motora . Prvý krát mi ju vymazali . Diagnostika našla závadu ako chudobnú zmes . O asi týždeň sa rozsvietila druhy krát ale po dvoch dňoch zhasla . O ďalší týždeň sa rozsvietila asi na týždeň a po ďalšom rozsvietení už svietila tri týždne až kým som nenavštívil servis. Pred tým som ale zašiel za pánom ktorí mi ten Chip robil zo známej slovenskej firmy. Porozprával som mu svoj príbeh o kontrolke a po napichnutí diagnostika vypísala tu istú závadu zvanú chudobná zmes . Opýtal som sa ho či to nemôže byť tým Chipom . Odpoveď znela " v žiadnom prípade " . Poslal ma do autorizovaného servisu kde je elektrikárom aby tu chybu lepšie z diagnostikoval lebo to bude určite lambda . Tak som sa teda objednal. Po dvoch hodinách mi servisný technik povedal že to bola lambda sonda . Spravili na nej nejaký test alebo čo (nerozumel som tomu slovu ) . že vraj ta lambda dochádza a potom sa mám zastaviť . Hneď ako som sadol do auta som cítil že tak neide ako predtým . Pochopil som že pán od Chipu mi nahral pôvodné mapy a auto funguje už viac ako 5000 km bez rozsvietenia kontrolky.
  9. s tvojmi typujem R 18 to musí žrať 9
  10. priemerka v lete rovinky+ kopce 6 - 6,5 l priemerka v zime rovinky+kopce 7,5 - 8 l dialnica v lete tempomat 130 6,5 - 7,5 l dialnica v zime tempomat 130 8 - 8,5 l mesto hocikedy 10 l Zaujímavosťi dialnica 160 km/h cca 30 km 9,6 l mimo mesta max 90km/h rovina (zrýchlenie na 90 asi 60 sekund ) 5,3 l Po CHIPE to pod 6 litrov neviem dostať Určiťe by spotrebe pomohol 6 kvalt pretože na dialnici pri 130 točí okolo 4000 rpm
  11. Ja som špekuloval nad kompresorom ale nič som nenašiel na nete.Dávať turbo na 1,6 MPI by ťa vyšlo na cca 3000 - 4000 euro. Oplaťí sa ťi to? Kompresor by bol lacnejší pretože by stačilo upraviť sanie a poháňa ho klinoví remeň (ak sa nemýlim). Turbo poháňajú spaliny takže tam sa musí prerobiť aj výfuk. Proste na to rovno zabudni ,Predaj svoju 1,6ku a kúp si niečo silnejšie. Je dosť možne že ťa to bude lacnejšie
  12. Dobre že píšete o tom čidle tlaku vzduchu. Mne sa rozsvecuje a zhasína kontrolka motora a si mesiac a pol a napadlo ma že som nechal na vzduchovom filtri taký valec z neviem akého materiálu.Diagnostika vypisuje chudobnú zmes. Od výmeny prešlo skoro 7000 tisíc a je dosť možne že mu to robí zlotu. Zajtra to odstránim a uvidím. K tomu chveniu motora za tepla. Brat ma OC1 tiež 1,6 MPI a ten motor to tiež robí len to tak nieje cítiť. Zrejme sú silentbloky inak riešené
×
×
  • Vytvořit nový...