Přejít na obsah

Štorcik

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Štorcik

  • Narozeniny 10/31/1989

Návštěvy profilu

429 zobrazení profilu

Oznámení Štorcik

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Dobrý den, Chci se zeptat, mám v plánu dodělat osvětlení v zrcátkách a osvětlení ve dveřích. Je možnost nakódovat tuto funkci jako na karoqu a napojit se jen v jednotce dveří? Děkuji
  2. Mě to šuštění dělalo taky, doplňoval jsem klimatizaci bylo tam málo chladícího média.
  3. Jasan, to je mi samozřejmě jasné v tom není problém.
  4. Vrtule se točí, mám najeto 115000km. zkusím tam dát ten ventil. Pak kompresor. Všem dík.
  5. Mě tohle dělal na Octavii II ventil na kompresoru Ještě se zeptám, když to dělal tento ventil byla sepnutá elektromagnetická spojka na kompresoru? Protože já ji mám normálně sepnutou akorát to prostě nechladí.
  6. Děkuji všem To se chová přesně, jako když není dost chladiva. Tzn. chladí až za dlouho a po krátké zastávce (protože je ještě v systému tlak) chladí. Když si jí nedávno plnil, nemůže tam být někde netěsnost? Kdyby tam byla někde netěsnost tak předpokládám že by mi medium uniklo, ale já po 1/5 roce z toho vytáhl 500g chladícího média. A nechal znovu naplnit. Tak tam hold hodím nový kompresor
  7. Zdravím Mám problém s funkčností klimatizace, zejména v těchto dnech je to děs, závada se projevuje neustále stejně. Přijdu do rozpáleného vozidla, které stojí na slunci ovšem motor je studený. Nastartuji klimatizace je nastavena na režim AUTO, ale nechladí cca 15km nebo 15-20minut, prostě neustále fouká pouze teplý vzduch z venku. Po již zmíněných cca 15 kilometrech nebo 15 minutách začne klimatizace normálně chladit. Ale chladící výkon upadá v závislosti na používání vozidla pokud jedu po městě max 60km/h a nevytáčím motor do vyšších otáčkách, tak chladící výkon upadá, ovšem dá se říct že klimatizace chladí, prostě vzduch je chladný ale nedostatečný na vychlazení interiéru vozidla. Klimatizace se chová pokaždé stejně, je jedno jestli vypnu režim AUTO a nastavím teplotu na min a maximální výkon ventilátoru. Ovšem pokud vozidlo provozuji na dálnici, při vysokých otáčkách motoru nebo při konstantní jízdě okolo 90km/h je chladící výkon až extrémní, že musím klimatizaci občas i vypnout nebo nastavit stupně na 23° a výš. Jediná změna je pokud je motor ohřátý na provozní teplotu a začne chladit klimatizace, tak pokud motor zhasnu, vrátím se do vozidla do cca 30-40 minut tak chladící účinek nastává prakticky ihned po nastartování, Nesmí padnout teplota motoru zhruba pod polovinu, pokud teplota motoru spadne pod cca polovinu ukazatele teploty motoru, nastává chlazení zase až po již zmíněných 15 kilometrech nebo 15-20 minutách. Klimatizace byla před cca 1/5rokem plněna, proto jsem ji nechal pro jistotu opět naplnit. S tím že se odsálo 500g chladícího média. Nechci vypadat jako idiot co neumí používat klimatizaci, i když tento popis závady tomu nasvědčuje . Ale opravdu se závada takto projevuje. Diagnostika je čistá bez závad. Ještě před nějakou větší diagnostikou se chci zeptat zda-li se s touto závadou někdo nesetkal nebo nemá nějáký postřeh o jakou závadu by se mohlo jednat. Jedná se o klimatizaci climatronic. Děkuji za pomoc
×
×
  • Vytvořit nový...