Přejít na obsah

zdenci22

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1787 zobrazení profilu

Oznámení zdenci22

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Ahoj, ma niekto odkaz kde sa daju stiahnut mapy v10 pre RNS315. Skusal som to stiahnut zo stranky gpsarchive ale tam treba cakat po kazdom stiahnuti 2h.dakujem EDIT: uz som nasiel. https://mega.nz/#F!A1Uy1ZgJ!0ObvcXJ9eNdHMpHbvuLrEw
  2. Po vymene 3 vstreku za novy original su hodnoty za studena taketo. 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.500 ° 080 Řízení energie válce 1; integrální podíl-I_CTL_EGY[0] 0.195 % 081 Řízení energie válce 2; integrální podíl-I_CTL_EGY[1] 0.742 % 082 Řízení energie válce 3; integrální podíl-I_CTL_EGY[2] -0.275 % 083 Řízení energie válce 4; integrální podíl-I_CTL_EGY[3] -0.256 % 171 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.8886 mg/stroke 172 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 1.4449 mg/stroke 173 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -2.0484 mg/stroke 174 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 0.3331 mg/stroke
  3. Ďakujem konečne niekto s normálnou odpoveďou. Určite skúsim to aditivum. A tie repas vstreky s Nemecka sa dajú kde zohnať.diky
  4. Tu su hodnoty vstrekov ked je studeny motor ak by sa vedel niekto na to pozret Středa,20,Září,2017,10:13:31:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:13:28 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 080 Řízení energie válce 1; integrální podíl-I_CTL_EGY[0] 0.201 % 081 Řízení energie válce 2; integrální podíl-I_CTL_EGY[1] 0.479 % 082 Řízení energie válce 3; integrální podíl-I_CTL_EGY[2] -0.018 % 083 Řízení energie válce 4; integrální podíl-I_CTL_EGY[3] 0.101 % 084 Řízení energie injektoru 1; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[0] 43.993 mJ 085 Řízení energie injektoru 2; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[1] 43.993 mJ 086 Řízení energie injektoru 3; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[2] 43.993 mJ 087 Řízení energie injektoru 4; požadovaná hodnota-EGY_INJ_SP[3] 43.993 mJ Středa,20,Září,2017,10:15:02:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:15:01 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 092 Otáčky motoru 783 /min 171 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.5839 mg/stroke 172 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 1.0776 mg/stroke 173 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -1.7170 mg/stroke 174 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 -0.1848 mg/stroke 176 Vstřikovací ventil 1; napětí-V_INJ_MAIN[0] 125.78 V 177 Vstřikovací ventil 2; napětí-V_INJ_MAIN[1] 123.59 V 178 Vstřikovací ventil 3; napětí-V_INJ_MAIN[2] 129.22 V 179 Vstřikovací ventil 4; napětí-V_INJ_MAIN[3] 126.82 V Středa,20,Září,2017,10:16:03:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:16:02 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 092 Otáčky motoru 777 /min 180 Vstřikovací ventil 1; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[0] 5.5955 µF 181 Vstřikovací ventil 2; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[1] 5.6944 µF 182 Vstřikovací ventil 3; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[2] 5.4637 µF 183 Vstřikovací ventil 4; kapacita-CAPA_INJ_MAIN[3] 5.4554 µF Středa,20,Září,2017,10:16:34:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:16:33 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 092 Otáčky motoru 782 /min 201 Naměřená energie hlavního vstřikování válce 1-EGY_INJ_MAIN[0] 43.052 mJ 202 Naměřená energie hlavního vstřikování válce 2-EGY_INJ_MAIN[1] 43.403 mJ 203 Naměřená energie hlavního vstřikování válce 3-EGY_INJ_MAIN[2] 44.528 mJ 204 Naměřená energie hlavního vstřikování válce 4-EGY_INJ_MAIN[3] 44.496 mJ Středa,20,Září,2017,10:17:35:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:17:33 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 1.125 ° 092 Otáčky motoru 776 /min 263 Dovstřikování 1; trvání buzení-TI_POST_BAS[0] 0.0000 ms 264 Dovstřikování 1; počátek buzení-SOI_POST_SP[0] 1.99 ° 265 Dovstřikování 2; trvání buzení-TI_POST_BAS[1] 0.0000 ms 266 Dovstřikování 2; počátek buzení-SOI_POST_SP[1] 1.97 ° 267 Dovstřikování 3; trvání buzení-TI_POST_BAS[2] 0.0000 ms 268 Dovstřikování 3; počátek buzení-SOI_POST_SP[2] 1.99 ° 269 Předběžná kontrola regulačního ventilu tlaku paliva-PCV_PCTL 14.328 % Středa,20,Září,2017,10:18:08:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:18:07 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 0.750 ° 092 Otáčky motoru 778 /min 271 Předvstřikování 1; trvání buzení-TI_PREV_BAS[0] 0.0000 ms 272 Předvstřikování 1; počátek buzení-SOI_PREV_SP[0] -28.03 ° 273 Předvstřikování 2; trvání buzení-TI_PREV_BAS[1] 0.2840 ms 274 Předvstřikování 2; počátek buzení-SOI_PREV_SP[1] -10.59 ° 275 Předvstřikování 3; trvání buzení-TI_PREV_BAS[2] 0.3032 ms 276 Předvstřikování 3; počátek buzení-SOI_PREV_SP[2] -5.02 ° Středa,20,Září,2017,10:18:58:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:18:56 033 Adaptace vačkových hřídelů sacích ventilů; řada 1; poloha fáze-Přest.vačk.hřídele sac.ventilů; řada válců 1; fázová poloha 0.750 ° 092 Otáčky motoru 779 /min 350 Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 1-CHR_INJ_MAIN[0] 705.4 µAs 351 Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 2-CHR_INJ_MAIN[1] 710.7 µAs 352 Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 3-CHR_INJ_MAIN[2] 691.9 µAs 353 Napěťové plnění hlavního vstřikování válce 4-CHR_INJ_MAIN[3] 700.0 µAs 354 Napětí sondy lambda řady válců 1; sonda 1 (širokopásmová sonda) 0.503 Lambda / 0.000 V Středa,20,Září,2017,10:23:52:59064 VCDS -- Windows VAG/VAS Emulator VCDS verze: SVO 12.12.2.0 Verze dat: 20131014 Addresa 01: Motor (03L 906 023 JJ) 10:23:51 171 Odchylka vstřikovaného množství 1-FAC_CYL_BAL1 0.4799 mg/stroke 172 Odchylka vstřikovaného množství 2-FAC_CYL_BAL2 0.7337 mg/stroke 173 Odchylka vstřikovaného množství 3-FAC_CYL_BAL3 -1.3285 mg/stroke 174 Odchylka vstřikovaného množství 4-FAC_CYL_BAL4 0.3287 mg/stroke
  5. Ahoj chcel by som poradiť mám Superb combi 2011 1.6 TDI CR motor CAYC. Mám problém pri studenom motore mám na volnobeh spotrebu od 1,0 - 1,3 l/h a motorom aj autom strasne sklbe. Spotreba je bez klímy a svetiel otáčky sú 780 ot/min. Po zohriaty je spotreba na volnobeh 0,6l/h autom na volnobeh už nesklbe. Pozorujem aj vyššiu priemernú spotrebu ako pred dvomi tromi mesiacmi. Rozvody som menil 2 mesiace dozadu a raz mi vyhodilo chybu EGR ventilu priblizne v rovnakom čase ktorú som resetol a od vtedy to nevyhodilo. Chcem sa opýtať či to môže byť zle nastavenymi rozvodmi alebo skôr EGR ventilom. Ďakujem za každú odpoveď.
  6. Mohol by mi niekto pomoct s kodovanim. Adresa 19: CAN Gateway (J533) Labely: SVO\7N0-907-530-V2.clb Řídící jednotka SW: 7N0 907 530 J HW: 1K0 907 951 Díl: J533 Gateway H43 1620 Revize: H43 Seriové číslo: 080711F6000359 Kódování: 359302 Dílna #: WSC 33361 790 00999 VCID: 37791F0386AB3CA66AD-8062 1 nalezena chyba: 01044 - ridici jednotka chybne kodovana 000 - - info o závadě: Stav závad: 01100000 Priorita závad: 1 Frekvence závad: 3 Počítadlo resetů: 255 Kilometry: 111935 km
  7. Zdravim prestala mi chladit klima. Robil som som si vypis hlasok a mal som tam toto. Adresa 08: Klima/topení (J255) Labely: SVO\5K0-907-044.clb Řídící jednotka SW: 3T0 907 044 BK HW: 3T0 907 044 BK Díl: Climatronic H18 0506 Revize: 00001007 Kódování: 0000000003 Dílna #: WSC 33361 790 00101 ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 ROD: EV_ClimaAutoBasis_SE36.rod VCID: 7CF3C02FF70DDFFEC7F-8029 1 nalezena chyba: 9480469 - Buzení kompresoru klimatizace B10A9 15 [008] - preruseni nebo zkrat na plus Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 2 Frekvence závad: 244 Počítadlo resetů: 61 Chcel sa opytat ci mam ist skusit dat naplnit klimu alebo mam ist rovno po tom regulacnom ventile N280 a po kabelazi. EDIT: Pozeral som tak pri zapnuti klimy sa vobec neroztoci ventilator.
  8. Problem vyrieseny Musel som cez kluc stiahnut okna upne dole a hore a uz to funguje. Mozete lock
  9. Mam taky problem nesklapaju sa mi spatne zrkadla cez dialkovy kluc (pred tym to fungovalo) ale sklapanie cez packu funguje. Ked drzim klucik na zamknutie tak po 3 sekundach kedy by sa mali sklopit spataky len nieco cvakne vo dverach ale spataky sa nesklopia a akonahle odomknem tak sa otvoria okna asi o 3cm. Dakujem za pomoc Mam Superb combi 2011
  10. Zdravím potreboval by som zistiť aké HF budú pasovat do môjho Superb II 2011 mám Amundsen + (3T0 035 192B) a maxidot. Telefón mám HTC One M7. Ďakujem
×
×
  • Vytvořit nový...