Chcem sa podeliť o podobný problém , nakoľko práve tu som taktiež hľadal pomoc, ktorú som aj našiel takže je fér opísať moje riešenie.
Môj problém začal asi mesiac po kúpe vozidla/ apríl 2014/ škoda roomster 1,4 16 V , motor BXW r.v.2007 , ktoré som dal hneď po kúpe prerobiť na LPG. Začalo to nestabilitou otáčok pri rannom studenom štarte, kolísali asi 30 sekúnd. stávalo sa to sporadicky . Asi po mesiaci začalo vozidlo po prvom štarte zdochýnať. Taktiež som sa nemohol pohnúť z miesta auto nemalo žiadny výkon. To všetko sa upravilo asi po jednej minúte a bolo to sprevádzané strieľaním do výfuku. Vtedy som pochopil že to bude ešte horšie a začal som hľadať kde je problém.
- diagnostika v škoda servise bez problému . Tam som vylúčil vstrekovače, ktoré boli v poriadku, tlaky benzínu v poriadku, vymenené teplotné čidlo , odišiel som bez zistenia závady.
5 mesiacov beznádeje , novú nádej som dostal tu po prečítaní príspevku jojoba71, ktorý mi dal novú nádej čím mu takto ďakujem . Ten pán v Poľsku bol mnou kontaktovaný ešte v ten deň. Po týždni som počul tieto slova " samochod pali spawne " čiže je to opravené.
moja závada bola trochu iná ako opisuje jojoba71 , vozidlo si ťahalo falošný vzduch na sacom porubí na spoji pri hlave , sú tam štyri gumené tesnenia , kde dve boli na dotykových častiach opálené na čierno . jednotka vozidla si vyrátala chudobnú zmes, preto automaticky pridávala benzín až sa vozidlo pri štarte presýtilo benzínom, čo som cítil aj na výfuku. Tiež mi bol vymený snímač kľuky , neviem či to malo s tým nejakú súvislosť, ale po výmenene štartujem vozidlo kľúčom kratšie.
možno každý z nás má inú závadu, problém nieje v motore, ale v dobrom mechanikovi, ktorý sa nespolieha iba na WAG.
jojoba71
ešte raz ĎAKUJEM na tip , zatrúb keď sa budeme v BJ stretávať 212 /evč/.