Jump to content

kimmi

Uživatel
  • Content Count

    667
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

11 Good

1 Follower

About kimmi

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 08/19/1967

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na zhasnutie motora s klímou je tu téma.Nieco sa spomínalo s diodovym mostíkom.Ja mám r.v.2009 a mám aktualizáciu na moju RJ č.aktualizacie je 8555 a nepomohlo,to pomáha novším modelom po FL.
  2. Tak to ani ja neviem ako to bolo myslené.Ja som čerpadlo menil a mal som dosť rozpadnuté to tesnenie čerpadla,ten veľký gumový O krúžok, keď som čerpadlo vybral a zachytil benzín čo v ňom zostal tak tam bolo dosť z rozpadnuté ho krúžku,no či bolo aj v nádrži to som neskúmal,asi chyba.Žeby to robilo takéto problémy?,ak áno prečo iba od jari do jesene.
  3. Možné (vy)riešenie problému so štartami v linku. http://www.skoda-club.net/forum-tema/spatny-studeny-start-fabia-ii-1-4-16v-44385 vraj špatná plaváková sústava,rozleptané tesnenie.
  4. No veď to ja veľmi dobre viem a rieši sa to roky,to len tak pre zaujímavosť,nikedy to chytí aj pri napr.23-tych stupňoch tak ako pri 37.To sú teploty vonkajšieho merania,no teplota vody bude o niečo nižšia v súvislosti so snímačom chl.kvapaliny. Len tak trocha oživiť tému videjkami.
  5. Prvé video,auto odstavené 22 hodín, druhé video auto odstavené 12,5 hodiny. VID_20190701_164627601.mp4 VID_20190703_082643517.mp4
  6. Keď si si není istí tak vymeň,aj vodnú pumpu,ja som dával Contitech plus Kolbenstein pri cca 130 000.
  7. Ja asi upchatý katalizátor prvý či druhý alebo výfuk nemám,pred 4 dni som bol na STK a EK a všetko OK.
  8. Dnes som mal to cidlo vonku a bolo celkom čisté čo ma prekvapilo,no mechanik povedal že ak chcem tak ho aj tak vyčistí.
  9. Neboj,je nás dosť,len ostatný sa ešte neozvali.
  10. Myslím, že nehovoríme o Tom istom.Čidlo v saní je dvojité a sníma tlak a teplotu v sacom potrubí.Neviem o aké cidlo teploty ide ale naokolo žiadne neni to je na druhej strane motora.Pozri si video na YouTube Clean MAP senzor od autora Sorin.
  11. To je pravda,no asi môže byť rozdiel mať špinavé vnútorné potrubie sania a NTC prvok,ktorý musí presne snímať merané hodnoty.
  12. Dnes som pohľadal ten združený snímač MAP senzor ,dal som dole airbox a chcel som ho demontovať a poprípade ak bude špinavý tak vyčistič,no prístup k nemu takmer nemožný z vrchu a ja tam mám ešte nejaké káble od LPG.To budem musieť nechať na mechanika.
  13. Respektíve sa dá vymeniť motor zo zlej do dobrej aby komunukoval s RJ,alebo aj ten je iný.
  14. OK,ale ako sa mám z tohoto vymotať ak mi táto stránka ponúka iba toto pre F1 a čisla dielov podľa škoda 6Y2 837 462 6Y0 837 462 6Y0 837 462 A 6Y1 837 462 a na diely čo mi ponúkol predajca z bazáru je čislo viď foto,nikde nieje spomínané napr.pred FL a po ja mám F1 Joy 3/2001 1:2 12W 47kw https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/6y2837462-spustac-skla-predny-pravy-cn-6024.html
×
×
  • Create New...