-
Content Count
680 -
Joined
-
Last visited
-
1.4 16V, chladicí kapalina - čechrání, bublinkování hladiny
kimmi replied to mr.coumess's topic in Motor 1.4 16V / 1.6 16V
Mne to robí tiež pozorujem to asi 1,5 roka,keďže som dal rozvody aj vodnú pumpu meniť v lete 2016,tak som nekontroloval okolie pumpy,inde keď som pozeral po hadiciach a to mám zapojené aj LPG,tak som nikde nič žiadny únik nevidel.Chladiaca zmes čistá s vičko oleja tiež.Zajtra idem jednému pánovi na test tesnenia pod hlavou, kvôli tomu bublaniu. VID_20191201_141537677.mp4 -
Ak by bola vybitá tak hádam by som o tom vedel,zatiaľ som vždy naštartoval a nikdy som ju nemal na nabýjačke.Ak by nefungovalo dobýjanie mala by svietiť ikona baterky,nesvieti,lepšie povedané svieti iba pri štarte.Tak ako VCDS ukazoval 11.6 V to isté ukazoval aj multimeter pri zapnutom zapaľovaní a multimetrom som to meral aj priamo na beterke pri vypnutom zapaľovaní a tak isto 11.6V.
-
Dnes som si robil Autoscan a vyhodilo mi chybu betérie,málo šťavy,neviem či to je originál,alebo predočlý majiteľ menil auto r.v.6/2009. VCDS okazovalo 11.6V!!!!! a to bude asi v najbližšej dobe KO,alebo žeby nejaký skrat. Friday,25,October,2019,14:27:35:62939 VCDS Version: Release 11.11.6 (x64) Data version: 20121223 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 6Qx-937-049-C.lbl Control Module Part Number: 6Q1 937 049 F Component and/or Version: 0000 BN-SG. 2S36 Software Coding: 25742 Work Shop Code: WSC 13765 VCID: 3E73D8733A826EE8127 1 Fault Found: 01598 - Drive Battery Voltage 07-10 - Signal too Low - Intermittent
-
o Dal som s takým istým číslom, keď je to v čerpadlo tak prečo cítiť benzín po štarte.To viac špinavé je pôvodné.
-
Ja som už čerpadlo vymenil,síce nie nové z druhej ruky a nič sa nezmenilo.
-
Dnes som si dal vyčistiť vstreky,síce nie Romster ale Fabia BXW s LPG.Či boli moc špinavé neviem posúdiť, posúďte fotky.
-
Nepomohlo ani vymeniť snímač chladiacej,dokonca som ho odpojil aby bolo -40,VCDS i Torgue to hneď hlásili,Torque mi to dokonca povedal, no štart bez zmeny.
-
Myslím že "Cimbu" sú veľký profíci,no to čo je napísané v tej jeho odpovedi nedáva žiadne logické vysvetlenie.Písal o predhreve katu,dobre môže byť,ale spomínal teplotu cca 0°C a bohatú zmes, v tom vidím rozpor,pretože za tejto teploty auto,respektíve autá štartujú na prvý-krát. Kúpil som auto v na prelome september/október 2015,prerobené na LPG o cca dva týždne.Bezproblémový chod do 7/2016,odvtedy sa začaly problémy sezónne jar-leto cca 10-26°C.A tie sa zhoršujú,najprv to bol štart na druhý pokus,teraz na tretí a stalo sa mi aj 4 a 5 krát som štartoval.Niekoľko článkov hore mám video za teploty 22°C. Určite tu GOLF10 napíše že je to tak jak píše Cimbu,dobre berem každý názor na vec,ale nech mi teda a nie iba mne niekto vysvetlí,prečo to predtým nerobilo. mám kolegu,ktorý má takú istú fábiu s tým istím motorom BXW a jemu to nerobí,ako je to možné.
-
A tí čo nemajú LPG,ha ako písal tomas-SK.Ja som to tu už písal,vyjazdil som LPG koľko sa dalo,vyradil LPG s prevádzky,vybral som aj poistku,tankoval 100 oktánový benzín,jazdil 2 mesiace iba na benzín a výsledok neuspokojivý,bezo zmeny. A sa to zhoršuje,niekedy som štartoval z rozmedzí tých teplôt u mňa 10-26 dvakrát max a teraz sa mi stalo aj 5x,takže sa niečo zhoršuje,neverím že by sa SW takto zbláznil a to mám update 8555.
-
Fabia II 1.4 16V 63kW zhasínání motoru při spuštěné klimatizaci
kimmi replied to FikoCZ's topic in Motor 1.4 16V / 1.6 16V
Keď ti to zhasne na križovatke tak sa usmievaj a vsugeruj si že máš systém start-stop,majú to aj iné fára tak prečo nie fábia II aj keď tak trochu nechcene. -
Na zhasnutie motora s klímou je tu téma.Nieco sa spomínalo s diodovym mostíkom.Ja mám r.v.2009 a mám aktualizáciu na moju RJ č.aktualizacie je 8555 a nepomohlo,to pomáha novším modelom po FL.
-
Tak to ani ja neviem ako to bolo myslené.Ja som čerpadlo menil a mal som dosť rozpadnuté to tesnenie čerpadla,ten veľký gumový O krúžok, keď som čerpadlo vybral a zachytil benzín čo v ňom zostal tak tam bolo dosť z rozpadnuté ho krúžku,no či bolo aj v nádrži to som neskúmal,asi chyba.Žeby to robilo takéto problémy?,ak áno prečo iba od jari do jesene.
-
Možné (vy)riešenie problému so štartami v linku. http://www.skoda-club.net/forum-tema/spatny-studeny-start-fabia-ii-1-4-16v-44385 vraj špatná plaváková sústava,rozleptané tesnenie.
-
No veď to ja veľmi dobre viem a rieši sa to roky,to len tak pre zaujímavosť,nikedy to chytí aj pri napr.23-tych stupňoch tak ako pri 37.To sú teploty vonkajšieho merania,no teplota vody bude o niečo nižšia v súvislosti so snímačom chl.kvapaliny. Len tak trocha oživiť tému videjkami.
-
Prvé video,auto odstavené 22 hodín, druhé video auto odstavené 12,5 hodiny. VID_20190701_164627601.mp4 VID_20190703_082643517.mp4