Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

kimmi

Uživatel
  • Počet příspěvků

    603
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Statistiky prodejce

  • 0
  • 0
  • 0

Popularita

7 Neutrální

1 Sledující

O uživateli kimmi

  • Hodnost
    Profesional
  • Narozeniny 19.8.1967

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

  1. kimmi

    1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

    Ja som písal do x servisov a nič v jednom nevedia v inom nemajú a také blbosti mi písali,jeden v GA mi to chceli spraviť no potom cukli že sa môže pokaziť ECU,další keď zistil že mám LPG zasa cukol atď,neochota keď na tebe nemôžu zarobiť.
  2. Zdravím Vás pán Karel,

    mám malinkatú otázočku,keďže mi nechcú v autorizovaných servisoch preflešovať RJ motora (z 2491 na 8555)lebo mám LPG,tak budem musieť dať odpojiť kabeláž RJ LPG od RJ motora v servise LPG.

    Chcem sa spýtať na či je to možné a nedojde demontážou a montážou spojov k poničeniu ,

    vďaka za odopoveď,

    "kimmi" p.Ladislav

     

    1. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      "Mambo" to je teda zvláštne s tými otáčkami v zime a v lete a ohrievaním katu,zatiaľ každé auto čo som mal fungovalo opačne,čím studenší motor tým vyžšie otáčky a teplý nižšie,to nedáva logiku to je blbosť,jednoducho tieto 63kw motory majú problémový štart a škodovka sa oháňa všadečím,len aby sa vyhli riešeniu problému,ktorý nieje vinou zákazníka.Programátori urobili zlý program.
    2. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      Aj ja som už bol dohodnutý na aktualizíciu SW,sice staršie auto 2009,ale aktualizácia existuje č.v.8555,no po spomenutí LPG od toho cukli,aj keď som im vravel že som si overoval niekoľko dielni že stačí odpojiť vyradiť LPG ,alebo vytiahnuť poistku LPG (Karel LPG),vraj je to riziko,tak asi budem musieť dať v servise LPG odpojiť fizicky káble jednotky LPG od ECU a potom urobiť Flasch.
    3. kimmi

      Software 1.4 16V

      AK má niekto skúsenosti s flashom softwaeru RJ takej ako mám ja,niekoľko článkov vyžšie,fabia II 1.4 16V 63kw r.v. 5/2009 a je zo ZS kraja tak nech napíše skúsenosti,pretože som bol v autorizáku v GA a mali aktualizáciu na môj typ motora BXW a to verziu 8555,(jedná sa o zhasínanie klímy po zošliapnutí spojkového pedálu a horšie studené štarty).Dokonca mi to ukázal v PC že to existuje a nakoniec ma obdyl že technik to nebude robiť lebo sa odpáli RJ motora. Potrebujem vedieť kde v ZS kraji alebo aj dalej by to bez problémov preflešovali s LPG.
    4. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      So znižujúcimi sa rannými teplotani aj štarty začínajú byť OK,tento víkend som bol v Oščadnici,ranné teploty okolo 10°C a dva ranné štarty pri teplote 9 a 11.5°C OK,viď video.Tá rezonancia ide niekde spod kapoty,zatiaľ som nezistil kde,robí to iba z zime,ale so štartom nemá nič. Štart Oščadnica 18.9.2018 ráno 11.5°C.mp4
    5. kimmi

      Chyba čidla pozice vačkové hřídele

      Royvody sú z boku motora,olej na ne nemá vplyv,tzn.zostáva v motore.
    6. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      "jonsnih",keby si toto vlákno celé prečítal pozorne tak tu najdeš aj tie tvoje varianty a tie nefungujú,LPG ak dobre funguje a všetky komponenty sú ok nemá vplyv.Mám odskúšané. Dnes som šiel z práce 18:20 21.5°C štart na brnk,nevysvetliteľné,podľa praxe to malo zdochnúť a druhý štart
    7. kimmi

      Sviečky pre 1.2 HTP 51kW a výmena

      Aký je rozdiel medzi sviečkami: Škoda Economy (prvovýroba) a Škoda (prvovýroba),samozrejme okrem ceny a obrázku. https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/101905603b-zapalovacie-sviecka-1-2htp-1-4-16v-1-6-bosch-13607.html
    8. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      Skús štartovať priamo na LPG a potom napíš ako sa to chovalo.
    9. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      Uvidíš,že benzínom to nebude,keď si doteraz tankoval 95-ku tak odrazu treba 100-vku.Ja som to tiež skúšal,nalieval som aj aditíva VIF alebo STP,raz štartlo raz nie. Ako písal "Voice",benzínem to není.Pozor teraz sa ochladilo a môže sa stať že studené štarty sa budú zlepšovať až s tým nebudú problémy a z jari sa znovu ozvú,aspoň u mňa to doteraz tak fungovalo a nie iba u mňa.
    10. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      Takže lambda sondu tiež môžem vylúčiť,robí to aj po jej odpojení. Včera poobede a dnes ráno som nahral dve videá,ako som šiel na nočnú (12-tku),tak podvečerný štart bol na prvý pokus,ráno z roboty som už musel štartovať dva krát.Ak by ukapávaly vstreky ako si písal tak poobede (odstavené 20 hod)neukapávajú a ráno (13 hod) ano?Palivové čerpadlo poobede ok ráno nie? a takto by sa dalo vylučovať hocičo,sviečky,cievky,klapka,tesnosť sania,ELM ventil N80,snímač kľuky,vačky,teploty(bol menený dobrý za dobrý),rozvody,pal filter,vzduchový filter,tesnenie pod hlavou,kompresia,ventily,štart so silnejšou batériu,nábobka s aktívnym uhlím,palivo,orech v spínačke a čo ja viem ešte čo.RAZ FUNGUJE INOKEDY NIE. PODOTÝKAM ŹE SYSTÉM LPG JE ÚPLNE ODSTAVENÝ,NIE IBA PREPNUTÝ NA BENZÍN (VYBRATÁ POISTKA) a jaxda iba na benzín. Svietenie CHECK-u je vyvolané umelo odpojeným lambda sondy pred katom. Ešte taký malý poznatok,predtým ako sa to začalo prejavovať tak som menil sviečky,100% som si istý že tam boli originál so znakom VW,ja som dak NGK a hneď som si všimol že som musel dlhšie točiť aby chytilo pri studenom štarte,odvtedy som už zasa menil a dal som Bosch,to isté,asi kúpim tie originál a dám tie,toť úvaha. Chcel som flash RJ mám soft 2491 a je novší na BXW 8555,príjmací technik v nemenovanej značkovej predajni v GA ma dvakrát preobjednával a nakoniec mi povedal že servisák to neurobí lebo sa odpáli RJ a kto ju zaplatí,nechápal som o čom mele,asi by som mal napísať do ŠA akých majú dealerov. Flash RJ pojednáva o občasnom zhasnutí motora pri zošliapnutí spojky pri pustenej klíme,čo mi aj robí a obtiažny studený štart. Tu sú tie videá a ešte jedno z poslednej zimy, v zime ok. Štart prvý pokus 27°C.mp4 Štart druhý pokus 16°C.mp4 Štart_prvý_pokus_-1°C.mp4
    11. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      LPG mám momentálne vyradené z prevádzky,vybral som dokonca poistku LPG a robí to stále.Ak by prepúšťaly vstreky LPG tak už by bol ten plyn minutý ,to by museli netesniť oba LPG ventily,čo sa mi nezdá. Zaujímavé je že na LPG to štartuje super,žiadne zhasínanie,kolísanie otáčok ,trasenie a pod. Ak by ukapávaly vstreky benzínu,tak štart na LPG by bol predsa zmesou LPG a benzínu a to sa nemusí,alebo sa mýlim? Na felde keď sa mi miešal benzín s LPG tak sa to dusilo,bol zlý kontakt na nejakej krabičke.
    12. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      A čo tak prvá lambda sonda?Novším modelom pomohol update sw RJ,no u starších modeloch sa to doteraz nepodarilo vyriešiť.Mne do už dávnejšie vypísalo chybu 17520 ohľadom prvej lambdy a bohatosti zmesi,vtedy malo také príznaky ako sa tu riešia,chybu som zmazal a viac sa neobjavila a viac som tomu nevenoval pozornosť,no odvtedy ma začali trápiť studené štarty. Ktovie ako by to štartovalo ak by bola na istí čas odpojená.Svietil by check,vyžšia spotreba,možnosť KO katalyzator,pri dlhšom používaní,cítiť benzín po štarte. Ide o tie štarty.
    13. kimmi

      1,4 16V 63 kW, opakovaný studený start

      Dal som odmerať môjmu mechanikovi a povedal že je v poriadku,sám som osobne pri tom nebol.
    ×