Přejít na obsah

miros13

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení miros13

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No spínač na brzdovou kapalinu to nebude, ten jsem již vyměnil. Vše co bylo možné vyměnit, tak jsem vyměnil. Asi nezbude nic jiného, než na tu diagnostiku zajet. Ale i tak to vidím na nějaký ten zkrat na plusovém vodiči, jak se dotkne kovové části, tak by mohla kontrolka začít blikat.
  2. No tak jsem o víkendu vyměnil spínač ruční brzdy. Stejně to nepomohlo a připadá mě, že kontrolka blíká ještě více, jak před výměnou. Vážně nevím co s tím. A myslím si, že pokud bych jel na diagnostiku, tak nic nezjistí. Jelikož je to jen kontrolka ruční brzdy ne ? Nemáte s tím už někdo zkušenost ? Jediné co mě napadá, tak že by mohla být někdě prodřená kabeláž. Ale netusím kam kabeláž vede. Myslím, že od nádobky z kapaliny vede do svorkovnice někde u pojistek nebo v přístojovce a totéž platí od ruční brzdy. Díky za nějaký typ.
  3. Vypadá to, že to bude spínačem na ruční brzdě. Včera jsem si znovu hrál s ruční brzdou a poprvé za tu dobu co to dělá, tak při nějakém úhlu ruční brzdy začala kontrolka problikávat. Tak ještě zkusím vyměnit spínač a uvidíme.
  4. Dobrý den, mám takový problém, že začala blikat kontrolka ruční brzdy na OII r.v 2004. Myslel jsem, že to bude nedostatek brzdové kapaliny, ale bylo ji dost. Následně mě přišlo, že ten konektror, který je nacvaknutý v čidle u nádobky s kapalinou, že tam dobře nedrží, tak jsem provedl jeho výměnu. Problém nadále trval, tak jsem sehnal na vrakáči nové čidlo do nádobky, ale probém nezmizel. Ale myslím, že kontrolka v této chvíli začne blikat, když točím volantem na pravou stranu. Již nevím co by to mohlo být. Ještě by to mohl být spínač na ruční brzdě, ale tomu se mi nehce věřit. Nebo další možnost je, že by to mohla být přodřená izolace na kabelu, který vede od nádržky s brzdovou kapalinou, ale nevím kam tento kabel vede. Nemáte někdo s tímto zkušenost ? Děkuji.
  5. Takže opraveno. Udělán nový závit pomocí opravné sady na závity. Brzdové kotouče jsou origo a již 2 brzdové destičky. Najeto cca 135.000 km. Kotouče jsem nechal za pár korun stáhnout na soustruhu a měly by minimálně tyto destičky ještě vydržet. Na zadní nápravě jsem měnil teprve destičky cca při 100.000 km, nejhorší bylo povolit ten torx šroub. Sundat kolo zjistit, že tam je torx, takže koupit klíč atd. Na přední straně jsem měl zase problém tento (první destičky byly měněny ve Škodovce).
  6. Prvně jsem také nevěřil, že existuje 9, ale jak říkám očko na závity jsem měl v ruce M9 i M11. Neuvěřitelné
  7. Ne rozhodně to je M9, 8 šroub jsem zkoušel a měl vůli, 10 byla zase moc. Více foto šroubu. Mluvil jsem s člověkem, který dělal ve Škodovce a že to dělali tak, že se jim pár těchto šroubů utrhlo a museli platit celou těhlici. Tak koupili opravnou sadu na závity. Zkráceně: udělali nový závit. Takže, možnosti jsou takové: zkusím tam šroub narvat a buď tam půjde nebo přijede příbuzný, který se živí soustružinou a má doma několik šroubů vyrobených, ale se závitem M10. Takže, že by převrtal těhlici na tento šroub a bude hotovo. Prý většinou se tyto šrouby utrhnou.
  8. Ne, rozhodne je to 9x1,25. Očko na ten šroub jsem sehnal, ale nikdo nemá závitník 9. Sehnal jsem i 11 očko, ale nikdo nemá 9 závitník . 8 šroub jsem zkoušel, ten tam jde, ale na ten imbus 8 matka nejde natočit.
  9. Tak jsem zjistil, že tam je potřeba závitník 9 se stoupáním 1,25.
  10. Zdravím, pří výměně předních brzdových destiček na O2 1,9TDI jsem narazil na problém. Když jsem se snažil dát zpět čelist, tak ty 2 šrouby co drží tuto čelist (jedná se o šrouby typu imbus 7), tak právě jeden ten otvor v těhlici má stržený zavít. Nevím, jak je to možně, ale ten závit je stržený někde ve 3 - 4 závitu. Při demontáži šel normálně vyšroubovat. Takže kousek ten šroub tam natočím a pak už nejde dál. Tak se chci zeptat co je to za typ závitu ? Potřebuji koupit závitník, abych ten závit mohl opravil. Přikládám pro jistotu foto. Předem děkuji.
×
×
  • Vytvořit nový...