-
spojka
Tak vymenena lamela, zotrvacnik, a horny spojkovy valec a spojka vali ako nova : asi preto, ze je nova. Cele na slovensku a v obchode skladom aj s pracou 1000 eur. Viem presne, preco som zo slovenska odisiel, takto sa nechat okradat.... skoda, ze si porucha nevybera. Inak ta lemela sa po rozobrati jednoducho vysypala na zem, a zotrvacnik sa pohyboval v priecnej osi tak 3-4 cm. Novy do 0.5 cm. Teraz to kus vydrzi, snad. Vsetky dik za pomoc a prajem vela km bez poruchy...a hlavne bez nehody.
-
spojka
No veru veľmi smutne pozeram na zodratú lamelu, zo strany od zotrvačníka je úplne na prach, teda jasná výmena. Navyše okolo zotrváku je plno nadrbaného sajrajtu, asi to chce výmenu aj jeho, alebo to mam risknúť? Z tohoto roku mám neskutočnú radosť, nečakané výdaje od začiatku, asi sa
- spojka
- spojka
- spojka
-
spojka
Ahoj, tak som pred chvilkou prehnal svoju 1.8T r.99 na jednicku a pri preradovani na dvojku ostal spadnuty spojkovy pedal a uz nezaradim ziaden kvalt, pedal som vratil nahor rucne, ale ziadny efekt. Neviete niekto co s tym moze byt? V nadobke na spojkovu kvapalinu je naplne na MAX. Zeby valec, hlavny alebo pomocny? Diky za radu. Podobny problem som nasiel tu ale ziadne riesenie. Zeby garny vedel?
-
Diagnostika poruchy vahy
Narastla mi spotreba, pri rozbehu (teda mesto) idem na 12 - 15 litrov, mimo mesta do 8 l, elektrikar mi tvrdi, ze ked odpoji vahu, tak musi motor zhasnut, co ten moj neurobi....no a vo VAGu je nejaka krivka, ktora zobrazuje funkciu vahy a ta je pri roznych otackach motoru rovnaka...
-
Diagnostika poruchy vahy
Urcite sa to tu uz preberalo, ale ako sa da zdiagnostikovat chyba vahy vzduchu, resp. kabla k RJ, ked VAG chybu nenahlasi? U mna len nesedia nejake grafy, a ked vahu odpojim, tak motor bezi dalej, ked ju znovu zapnem, chcipne. A zvysila sa mi spotreba, asi o 2 litre. Inak mam navrh pre Admina, chcelo by to v sekcii poruchy vytvorit temy, kde by boli popisane zakladne poruchy octavii, ako zapalovacie cievky, vzd. vaha, paliv.cerpadlo (teda nejakych 10 zaklad. poruch s popisom prejavu, diagnostikou a "terapiou"), skusal som sa predrat cez vsetok ten marast, ale nedokazal som najst potrebne. Diky vopred, za konstruktivne navrhy. A moj "exif": O1, 1.8T /110kw/ AGU, 2000
-
Váha vzduchu-originál, nebo stačí neoriginál
a nemas tu vahu na 1.8T AGU?
- zapalovaci civky
-
zapalovaci civky
Nejaky dobry shop/e-shop na zapalovaci civky na S. O1 1.8 T? Juzna Morava....diky
-
nepravidelny chod motoru 1.8T
ozaj, cez tie tesniace krúžky to ťahalo falošný vzduch.
-
nepravidelny chod motoru 1.8T
tak dve hodinky surfovania a odpoviem si sam 1. zapalovacia cievka 2. škrtiaca klapka 3. hadica od turba k chladičku stlač. vzduchu 4. sviečky 5. váha vzduchu 6. palivové čerpadlo 7. lamba 8. hadica: filter, skrt. klapka 9. snímač plniaceho tlaku 10. snímač otáčok 11. hadica odvetrávania motorového priestoru 12. snímač teploty Dalsie napady? Ja mam polovicu vylucenych, zbytok skotrolujem v priebehu tyzdna. shade, shade,...
-
nepravidelny chod motoru 1.8T
S.Octavia, 1.8 turbo, r.v.2000, 170tis km: Po dovoze z DE som vymenil komplet filtre i naplne (vcetne palivoveho filtra), asi po 500 km som spozoroval nepravidelny chod a klepanie motoru na volnobeh, pri rozbiehani i pri brzdeni motorom. VAG po zresetovani ohlasil chybu v elektroinstalacii, ktoru elektrikar odstranil (podrobnosti neviem, ani ja nemam rad, ked mi niekto cumi ponad rameno na pracu). Nepravidelny chod i klepanie na chvilu polavilo, ale po 2 tyzdnoch (1000 km) bolo nazad. Znovu navsteva, tentokrat to boli nejake tesniace kruzky, majú priemer asi 1 cm a menia sa naraz vsetky (nieco s ventilmi?). Zavady so zapalovacimi cievkami a palivovym cerpadlom mi nepotvrdil, nakolko islo o nepravidelnosti len 2-ho valca i pri zamenenni kablov. Motor slapal naozaj fajn, skoda ze asi po 1000 km je to nazad. Tentokrat som navstivil VistaCar Hodonin, kde VAG nahlasil vadny snimac teploty....dalsia vymena, bez nejakej debaty, preco prave snimac, skratka VAG nahlasil a hotovo . Dva dni a 50 km v norme, no momentalne pozorujem, ze na volnobeh otacky nezavisle od teploty motoru (podotykam, ze nepravidelne) kolisu od 400-900/min a mam paranoidny pocit, ze sa frekvencia zvysuje. Jeden krat sa stalo, ze zhasol. Pri zatahu nepravidelnosti nepozorujem. Ma niekto este nejaky typ na chyby? Diky, Jaro. BTW: dost dlho som hladal vsetky mozne varianty vhodne pre rodinny kombik, a pretoze som chcel benzin, volaba padla na udajne najspolahlivejsi motor v O1 teda 1.8T. Ani sa mi nechce verit, ze by bol najspolahlivejsi.