Přejít na obsah

Hapka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Hapka

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, mám také Fábii II motor 1,4 63kW. Mám rok výroby 2008 a letos v květnu 2015 jsem začal mít problém se studeným startem jako vy. Jak se začalo oteplovat, tak fábie nahodile nechtěla napoprvé nastartovat. No říkal jsem si mám najetých 67 000 km, tak to bude chtít větší prohlídku (podle servisní knihy). Nicméně jakmile mi na kapotu začalo svítit slunce, tak jsem někdy nemohl nastartovat ani na 5x až 7x. Když auto chytlo, tak brblalo jako na 3 válce. Při přidání plynu se otáčky zhouply a pak se teprve ustálily. To už je o baterii, to ji vytlouká až mi jednou někde na parkovišti klekne. Tak jsem si řekl musím to řešit. 1) vyměnil jsem olej + olejový filtr + vzduchový filtr (klasika) 2) vyměnil jsem svíčky, ale závada trvala dále 3) zajel jsem do autorizovaného servisu a tam mi řekli, že se jim to neprojevilo 4) sednu do auta ještě před servisem (bylo po dešti a ochladilo se) a chytlo to na potřetí a zase brblalo 5) zavolal jsem technika a startuji a auto chytlo normálně na drb 6) auto jsem nechal v servisu 3 dny, až mi řekli, že už se jim to projevilo také (hurá nevymýšlím si) 7) obchoďák mě obalamutil, že to je starým softwarem, že to škodovka řeší přednostně přeinstalem L nechápavě jsem na něj koukal. 6 let mi to jezdí bez problémů a najednou nám starej SW ? Co to je za blbost? A už mě mají 509 Kč za přeinstal (vydřiduši). 8) Auto jsem odvezl, ale byl jsem na bazéně. Teploty dosahovaly i 35 °C a já myslel, že ani z parkoviště neodjedu. A znova do servisu. Tohle ne. Další 3 dny v servisu. Hrabali se v něm a každý den mi říkali, že neví co s tím je. Třetí den mi řekli,že to dělá těsnění na čerpadle (zpětná klapa). Ale tlak, že je dobrej. Pak, že vznikne bublina a ta udělá tu paseku s nastartováním. Z tuto diagnózu si vzali 1000 Kč. 9) Vyměnil jsem palivové čerpadlo 3300 Kč+ palivový filtr 600 Kč. Závada se projevovala nadále a navíc se mi zdá, že s novým SW je to ještě horší. 10) Známý mi poradil, že to mohu dělat vstřikovací trysky na vstřikovací liště. Takže jsem ji rozebral a opravdu je hodně zašpiněná od karbonu. Očistil jsem je. Auto už chytá ráno na drb a odpoledne na 3x. Toto už je podle tohoto klíče 4 dny po sobě. Ovšem musím dodat, že se již rapidně ochladilo. Tak nevím, jestli jsem nějak pokročil. Už mi chybí jen zkontrolovat NTC senzor G71 a G72 pro měření teploty chlad. kapaliny a nasávaného vzduchu. Už nevím co dále.
×
×
  • Vytvořit nový...