Njn, já to bohužel nemohl moc řešit - jedu na dovolenou a auto muselo být funkční do pátku
Koukal jsem že repase o tolik levnější nejsou, tohle je s dvouletou zárukou, tak to neřeším.
BTW co znamená kód X? že je to výměnný díl?
Tak už mě potkalo taky turbo :-( Začalo pískat jak zubní vrtačka, a motor padal do nouzáku. Výměna ve značkovém servisu - 23k i s prací.
MR2007, mám najeto 90kkm, znám historii auta, není čiplý, olej LL. Čekal jsem, že se vysype ale že to bude mnohem později, chjo.
Ptal jsem se v servisu co dělám špatně. Prý nic, tak to prostě u těhle motorů chodí. Kura!
mám 2.0 TDi PD a včera jsem jel služebním 1.9Tdi PD O2 a musím říct že ta 1,9 je taková míň kultivovaná ale za studena i v nižších rychlostech trošku tišší. Od ca 130+ je pak (logicky, bo 6ti kvalt) tišší ta 2,0. Celkově ten zvuk není ale úplně srovnatelnej, oba duní jinak. Ta 1,9 má pro mě nepříjemnější zvuk.