Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

jh_sm1th

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. Zdravim, takze pokud to jeste nekoho po tech letech zajima, tak problem po dukladnem promereni spociva v rozdilnem ulozeni benzinoveho a dieseloveho cerpadla, potazmo plovaku v nadrzi pro predokolky predevsim s vlecenou napravou. PP ma v koncernu 'zamlcenou' rezervu merenych 3l (tzn. pri dojezdu 0 ma PP jistotu, ze jsou v nadrzi tyto 3l). U dieselu je ale problem s prilis velkym zbytkovym mnozstvim paliva pod touto urovni. Toto palivo pak oproti benzinove nadrzi 'chybi' pri jezdeni podle hlaseneho dojezdu. Takze hlavne benzinaci, nespolehejte na nejake velke dojezdy s lezici rucickou! Co se tyka pocitani dojezdu, tak se opravdu pocita ze stylu jizdy poslednich 50km. Takze pri spotrebe A natankuji, podle teto spotreby se vypocita novy dojezd. Pokud jsem ale nadrz pretankoval, tak prvnich treba 80km nezaznamena PP pohyb plovaku (ubytek paliva). No a kdyz jsem tyto kilometry ujel se spotrebou nizsi nez spotreba A, tak na mnozstvi mereneho paliva samozrejme najedu vic (proto ten skok z 650 na 690km)

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.