Přejít na obsah

jh_sm1th

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jh_sm1th

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim, takze pokud to jeste nekoho po tech letech zajima, tak problem po dukladnem promereni spociva v rozdilnem ulozeni benzinoveho a dieseloveho cerpadla, potazmo plovaku v nadrzi pro predokolky predevsim s vlecenou napravou. PP ma v koncernu 'zamlcenou' rezervu merenych 3l (tzn. pri dojezdu 0 ma PP jistotu, ze jsou v nadrzi tyto 3l). U dieselu je ale problem s prilis velkym zbytkovym mnozstvim paliva pod touto urovni. Toto palivo pak oproti benzinove nadrzi 'chybi' pri jezdeni podle hlaseneho dojezdu. Takze hlavne benzinaci, nespolehejte na nejake velke dojezdy s lezici rucickou! Co se tyka pocitani dojezdu, tak se opravdu pocita ze stylu jizdy poslednich 50km. Takze pri spotrebe A natankuji, podle teto spotreby se vypocita novy dojezd. Pokud jsem ale nadrz pretankoval, tak prvnich treba 80km nezaznamena PP pohyb plovaku (ubytek paliva). No a kdyz jsem tyto kilometry ujel se spotrebou nizsi nez spotreba A, tak na mnozstvi mereneho paliva samozrejme najedu vic (proto ten skok z 650 na 690km)
×
×
  • Vytvořit nový...