Přejít na obsah

TomášP

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení TomášP

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Zřejmě to tedy dělá každé Citigo. Kámoš má Citigo ale na CNG a řikal, že mu to nedělá. V servisu Škoda mi technik řikal, že ten zvuk dělá palivo. Jelikož to má kámoš na CNG tak asi nic takového nezaznamenal. Díky všem za reakci.
  2. Na jiných rychlostech ne. Jen na pětku do 95-100 km/h, pak to ustane.
  3. Zdravím, Citigo sem si koupil na začátku měsíce a zatím jsem spokojený, jediné co se mi asi po 200 km začalo ozývat je, že při rychlosti mezi 60-95 km/h , když mám zařazenou pětku, tak při sešlápnutí více plynového pedálu se ozývá takový kovový zvuk, chrčení, nevím jak to více popsat. Při rychlosti nad 95 km/h ten to zvuk ustane. Olej tam mám. Vím, že na pětku takhle se rozjíždět ze 60 neni ideální ale ten zvuk se ozve, když zařadím pětku i třeba v 80 km/h a přidám více plynu. Přitom auto neztrácí výkon a jede normálně. Zatím sem neměl čas se někde s tím zastavit v servisu. Auto kupované jako ojeté, rok výroby 2/2015, 55 kW, najeto 58 tisíc při koupi, momentálně jen o 1 tisíc víc najeto. Jinak žádný jiný problém nemám. Na dojíždění do města ideální, úsporný auto. Tak než si najdu čas to vzít do servisu, zajímalo by mě, jestli měl někdo podobný problém. Děkuji všem za odpověď.
  4. Takže vyměnil sem čidlo, od výměny čidla najeto asi 150-200 km, kontrolka se nerozblikala. Takže to bylo čidlem tlaku oleje.
  5. Takže ted se mi znovu rozblikala kontrolka tlaku oleje. Stejně jako předtím po ujetí asi 100km, od výměny sem ujel 100km a rozblikalo se to. Poté sem ujel dalších cca 100km a rozblikalo se to znovu. Sundal sem konektor z olejového čidla a vyteklo trošku oleje, takže mám velký podezření na čidlo. Jinak sem zkusil i otevřít víčko a čerstvě dopravený olej tam podle mě je určitě. Jinak u výpustného šroubu už olej neni. Zkusím to ještě zítra dát na diagnostiku, ale tipuji na 99% čidlo.
  6. Ekkar_z_Bastlírny: To mě vůbec nenapadlo, ale nejspíš máš úplnou pravdu.
  7. Takže ráno v nádobce ani kapka oleje, kolem šroubu sem to utřel pořádně od oleje (tedy jen těch pár kapek), nechal běžet chvilku motor, přidával otáčky a kolem šroubu pořád sucho. Ještě to budu sledovat. Jinak kontrolka se od té doby nerozblikala. Je možné, že byl problém v kabeláži od čidla a výsledek byl, že si ta řídící jednotka myslela, že to nemaže.
  8. Zdravím, měl bych dotaz, který se netýká úplně přímo výměny oleje ale s výměnou je spojený. Dnes sem měnil olej na Fabii I 1.4 MPi 50kW. Olejový filtr, výpustný šroub sem koupil nový, těsnící podložka mi byla prodána na TDi, že prý je stejná jako na MPi, opravdu neni, tak sem použil tu co tam byla. Vše sem utáhnul odhadovanou silou podle návodů, nalil nový olej a jel sem pryč. Asi po ujetých 90km se mi rozblikala a rozpípala kontrolka tlaku oleje. Naštěstí sem byl u cíle, tak sem zastavil a asi po 45minutách se vrátil, zkontroloval olej, bylo ho tam cca 3/4 na risce, zkusil sem se podívat i jestli neteče olej u olejového filtr ale u výpustnýho šroubu sem po hmatu cítil olej. Nevím proč ale dolil sem tam olej, asi jen 0,05l, dojel sem domu a kontrolka se nerozsvítila ani po ujetých cca 30km. Ještě sem zkontroloval večer olej a pod výpustný šroub umístil nádobku abych mohl ráno zkontrolovat zda to tam teče nějak výrazně. zkusil sem i rovnou nastartovat a dát trošku otáčky ale v nádobě ani kapka. Ještě uvidím jestli tam bude ráno. Dočetl sem, že by to mohlo být čidlem tlaku oleje nebo čerpadlem oleje. Ještě sem otevřel víčko od nalévacího hrdla a bylo vidět, že tam olej je. Tipuji špatné čidlo tlaku. Připadá mi, že i to kolem čidla je ted víc oblemcaný olejem což podle mě nikdy předtím nebylo. Máte podobnou zkušenost? Připadá mi trošku velká náhoda abych vyměnil olej a zároven odešlo čidlo a zároven mě zaváděla nepatrná netěsnost u výpustného šroubu. Ještě mě napadlo, že třeba ten šroub neni dotažený správně a možná tam neni dostatečný tlak na mazání. Budu rád za jakékoliv rady, tipy, zkušenosti.
×
×
  • Vytvořit nový...