Zdravím, měl bych dotaz, který se netýká úplně přímo výměny oleje ale s výměnou je spojený. Dnes sem měnil olej na Fabii I 1.4 MPi 50kW. Olejový filtr, výpustný šroub sem koupil nový, těsnící podložka mi byla prodána na TDi, že prý je stejná jako na MPi, opravdu neni, tak sem použil tu co tam byla. Vše sem utáhnul odhadovanou silou podle návodů, nalil nový olej a jel sem pryč. Asi po ujetých 90km se mi rozblikala a rozpípala kontrolka tlaku oleje. Naštěstí sem byl u cíle, tak sem zastavil a asi po 45minutách se vrátil, zkontroloval olej, bylo ho tam cca 3/4 na risce, zkusil sem se podívat i jestli neteče olej u olejového filtr ale u výpustnýho šroubu sem po hmatu cítil olej. Nevím proč ale dolil sem tam olej, asi jen 0,05l, dojel sem domu a kontrolka se nerozsvítila ani po ujetých cca 30km. Ještě sem zkontroloval večer olej a pod výpustný šroub umístil nádobku abych mohl ráno zkontrolovat zda to tam teče nějak výrazně. zkusil sem i rovnou nastartovat a dát trošku otáčky ale v nádobě ani kapka. Ještě uvidím jestli tam bude ráno. Dočetl sem, že by to mohlo být čidlem tlaku oleje nebo čerpadlem oleje. Ještě sem otevřel víčko od nalévacího hrdla a bylo vidět, že tam olej je. Tipuji špatné čidlo tlaku. Připadá mi, že i to kolem čidla je ted víc oblemcaný olejem což podle mě nikdy předtím nebylo. Máte podobnou zkušenost? Připadá mi trošku velká náhoda abych vyměnil olej a zároven odešlo čidlo a zároven mě zaváděla nepatrná netěsnost u výpustného šroubu. Ještě mě napadlo, že třeba ten šroub neni dotažený správně a možná tam neni dostatečný tlak na mazání. Budu rád za jakékoliv rady, tipy, zkušenosti.