Jump to content

Motor 1.0 MPI

17 topics in this forum

    • 68 replies
    • 8,104 views
    • 7 replies
    • 2,709 views
    • 4 replies
    • 1,712 views
    • 2 replies
    • 6,078 views
    • 154 replies
    • 19,095 views
  1. Problém s emisemi 1 2 3

    • 74 replies
    • 6,805 views
    • 16 replies
    • 2,358 views
    • 11 replies
    • 993 views
    • 22 replies
    • 7,623 views
  2. Vzduchový filtr K&N

    • 3 replies
    • 1,033 views
    • 19 replies
    • 2,220 views
    • 1 reply
    • 1,252 views
    • 11 replies
    • 4,289 views
  3. Vibrace motoru

    • 20 replies
    • 4,266 views
    • 42 replies
    • 23,925 views
    • 5 replies
    • 2,251 views
    • 21 replies
    • 9,651 views


  • Aktuální příspěvky

    • Tak  jsem to zkusil vyčistit škoda čističem a nemá to na tu skvrnu žádný vliv, je pořád stejná. Navíc když jsem to otiral tak mi ta palubní deska přišla taková nerovná, ale nemám možnost to porovnat s jinou octavkou. 
    • Já tam budu mít progresivní podvozek, comfort, sport, normal, indi nastavení. maximálně tak tedy pružiny nižší přijdou. Ale uvidíme. Už takhle to je schopné. Uvidíme casem. 
    • Dobry den, zacala mi svitit kontrolka ABS a brzd na felicii 1.3 mpi 50kw rok 2000, po spojeni s ridici jednotkou ABS přes VAG se nacte chyba  00668 - palubni napeti svorka 30 16-10 - signal mimo toleranci   Chyba nejde vymazat,zkusil jsem uz vse co pise VIS a dilenska příručka pro felicii,a potrebuji poradit co dal vyzkoušet.   Zkontroloval jsem zapojeni baterie,pojistky,snad všechny konektory a ukostreni v motorovem prostoru,vsechny cidla ABS +jsem je ocistil,alternator.   Dále jsem vyzkousel v akcnich clenech ridici jednotky motoru  kontrolu rele palivového cerpadla ,rele cvakalo takze je nejspis v poradku ale magneticky ventil 1 pro nadobu s aktivnim uhlim (n80) necvakal,mohlo by to myt vliv na zavadu 00668?  
    • Z mojí zkušeností bych to vážně nedoporučoval. Za prvé, plynové vzpěry na citigo takové nekoupiš které mají cca 4 cm prostor při zavření kufru a za druhé poničí ti to plynové vzpěry plus čepy tam kde se zacvakne ta plynová vzpěra. 
    • Měli by to udělat jako Suzuki se současnými modely Swift a Ignis, pokud by to ovšem motor 1.0 Mpi a prostor kolem něj umožnil: https://www.suzuki.cz/auto/swift/design_a_technologie.aspx. Ty se nyní dodávají jen jako mild-hybrid za skoro stejné ceny jako dříve se spalovacím atmosférickým  motorem 1.2.  Třeba by ušetřily nějaké ty gramy CO 2.   
×
×
  • Create New...