Přejít na obsah
  • Vytvořit účet

    17 témat v tomto fóru

      • 7 odpovědí
      • 1 876 zobrazení
      • 38 odpovědí
      • 3 640 zobrazení
      • 4 odpovědi
      • 1 050 zobrazení
      • 2 odpovědi
      • 5 348 zobrazení
      • 73 odpovědí
      • 4 568 zobrazení
      • 16 odpovědí
      • 1 421 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 527 zobrazení
      • 22 odpovědí
      • 6 287 zobrazení
      • 122 odpovědí
      • 13 252 zobrazení
    1. Vzduchový filtr K&N

      • 3 odpovědi
      • 677 zobrazení
      • 19 odpovědí
      • 1 345 zobrazení
      • 1 odpověď
      • 778 zobrazení
      • 11 odpovědí
      • 3 412 zobrazení
    2. Vibrace motoru

      • 20 odpovědí
      • 3 711 zobrazení
      • 42 odpovědí
      • 20 901 zobrazení
      • 5 odpovědí
      • 1 924 zobrazení
      • 21 odpovědí
      • 8 728 zobrazení


    • Aktuální příspěvky

      • Ahojte jen, pro upresneni co jsem myslel ochranou narazniku ktera pocinaje F2 ohrozovala rentabilitu vyroby celeho auta.
      • Měl jsem už 3 Citiga (v letech 2012-14) půjčené vždy na 9 měsíců (zaměstnanec) a pod kapotou bylo v zimě plno nafoukaného sněhu a ledu - jezdím do práce jen 12km a motorový prostor se asi nestíhal ohřát natolik, aby sníh a led roztál. Proto zkusím ten kryt pod motor. Loketku prodával pán z Liberce dlooouho na bazoši za 2500,- a když jí slevil na 2000,- tak jsem si pro ní zajel. Chodím pravidelně koukat co mají nového na 8.bráně ve škodovce (prodej nepotřebných zásob) a mrknu jestli je tam nemají (minule jsem tam koukal na loketku do fabie za 1600,-) a teď tam mají kola Apus 14" na zimákach za 5300,- . Kdyby někdo něco sháněl tak pište, mrknu se tam...
      • Já přešel z Jeepu XJ Cherokee (řadový šestiválec, 4.0i, 143 kW) a vlastně také z O1 1.6MPi 74kW. Jeepovi už táhne na třetí křížek a už to není na daily driving, Oktávka je MR 2000, takže už taky není žádná mladice, byť se stále statečně drží. Takže vyvstala nutnost převést Jeepa na hobby režim a místo Jeepem uvolněné zaplnit nějakým novým nebo zánovním autem, aby bylo aspoň na několik let pokoj od neustálého řešení drobných závad. Vybíralo se mezi Dacií Logan MCV v plné palbě v provedení Stepway, ročním Rapidem Ambition+ a roční Fabií ScoutLine, oboje se čtyřválcem EA211 1.2 TSI 81 kW. Dacii jsem vyloučil hned, protože laciný vzhled a slabý benzínový motor mi silně vadil, i když jízdní vlastnosti a pohodlí uvnitř bylo na hodně slušné úrovni. Fabia měla super lak, ale vnitřní prostor nebyl tak velkorysý jako u Rapida. Rapid byl skoro o šedesát litrů levnější než Fabie a přestože nemá tak bohatou výbavu jako Fabie, vyhrál to. Octavia je nyní druhým autem v rodině a Jeep se postupně zrenovuje a bude jen na hobby ježdění po srazech, občasné výlety a tak podobné.
      • Bohužel je jich už hodně na trhu. Ideální (dle mého názoru) bylo prodat auto koupené v 2013 cca po třech letech. Teď mám na mysli průměrnou ztrátu za každý rok vlastnictví.
        Jednak se ještě tak dlouho nevyráběl, a za druhé ještě nebylo na trhu mraky aut z leasingů, operáků a firemních flotil.
      • Hmm, tak ze kvalita Skoda se zase projevila. No prinejhorsim budu cihat nekde na srnku. No mozna by bylo lepsi to strcit ze skaly a koupit nove, ale to jsem mel udelat hned po zaruce kdyz to jeste melo dobrou zustatkovou hodnotu.
    ×