vick Vloženo 5. Duben 2011 Sdílet Vloženo 5. Duben 2011 pokud bys chtěl bez podložek a bral bys rozměr ráfku 8x18´´ tak můžeš mít to ET 35 tak jak je originál.Ale to bys měl velké kolo schované pod podběhem.Pokud bys chtěl aby trošku vylezlo tak bys pod to musel dát podložky. A pokud bych chtěl aby ti kolo lezlo více ven a přitom jsi tam nechtěl dát podložky tak bys musel vybrat kolo s ET tak 20-25. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stivinek Vloženo 8. Duben 2011 Sdílet Vloženo 8. Duben 2011 (editace) No většinou je auto plně naložené...4-5 lidí, takže nevím jestli bych to vůbec vylezlé mít mohl. Aby to nedělalo paseku. Myslím, že nynější disky mam 7x16 ET 35 a nijak mi nevadí, že jsou zalezlé, pokud jsou, nějak jsem to nesledoval. * OK, neřešit už mam koupeno, přezuto, nasazeno... Editováno: 11. Duben 2011, autor: stivinek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asbscs Vloženo 23. Červen 2011 Sdílet Vloženo 23. Červen 2011 připojím svůj dotaz...v garáži mi leží origo A8 kola (byl jsem obdarován) - 8,5 X 19" ET 45...vleze se to na auto bez úprav (podložky,...) jaká pneu bude limitní? díky za odpověď...i ostatní vím že by neměl být problém to zkusit ale momentálně tam jsou 255/40 takže absolutně nesmyslný lívance, takže to nejdřív zkusím teoreticky :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 24. Červen 2011 Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 ET 45 je už dost.Z největší pravděpodobností ti to bude dřít o rameno.Maximum si myslím je ET40. Pneu bych tam mrsknul 235 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asbscs Vloženo 24. Červen 2011 Sdílet Vloženo 24. Červen 2011 (editace) 2X zkopčeno... Editováno: 26. Červen 2011, autor: asbscs Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 co bys ještě chtěl za odpověď?Komu jsem to asi psal co? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
asbscs Vloženo 26. Červen 2011 Sdílet Vloženo 26. Červen 2011 sry...omylem posláno dvakrát...díky za odpověď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sup01 Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Mam og. kola 17 225/45 17 ET 37 +2,5 cm podložku vzadu a 2cm na předku a žadný problém . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SuperB(lb) Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 vím, že píši mimo téma, ale příjde mi zbytečné zakládat nové... můj dotaz zní: jak máte někteří v předu ty podložky, neopotřebováva se Vám více přední náprava a její díly (ložiska, ramena atd.) nevzpomenu jsi teď kdo, ale už na felicii mě od podložek vpředu odrazovali, díky za odpověď :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 Samozřejmě, že ta náprava o trochu víc trpí ale každé PRO má i své PROTI. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 mám podložky na superbu už 4 roky a to ze začátku ocelové o šířce 25mm vpředu i vzadu a později duralové 15mm vpředu i vzadu.Nic neklepe,nic neodešlo a zatím najeto cca 50 000km.Snad jsem to nezakřikl teď.Klep klep klep Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SuperB(lb) Vloženo 30. Červen 2011 Sdílet Vloženo 30. Červen 2011 2žralok: jj to máš pravdu 2vick: a za tu dobu jsi nic neměnil jo?vše původní jo? já na svém mám dle mě vše od výroby zatím...čili to drží 8let tak právě uvažuji jestli by ty podložky tomu neuškodily...jinak asi je mít jen vzadu by vypadalo asi blbě co myslíte? a kolik tě stály ty duralové 15mm? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 5. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 5. Červenec 2011 no opravdu jsem nic neměnil.Vlastně ano jednou jsem měnil jeden čep,ale to jen proto,že na něm už byla špatná ta guma jinak nic.Opravdu to drží.Ale opět musím zaklepat abych to nezakřikl.Klep klep. Jinak duralové podložky mě stály všechny čtyři cca 1000kš a k tomu jsem koupil hned i dlouhé šrouby+ bezpečáky.To mě taky stálo asi litr.Ty podložky byly v akci na www.tuning-centrum.cz Mám je asi 3 měsíce zatím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JohanJFV Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 (editace) Vicku a co za šroub má origo superb? máme M14 x 1,5 mm a nevíš délku? Lepší se zeptat, než to vyndavat a přeměřovat :-D já si myslím, že 48mm Editováno: 7. Červenec 2011, autor: JohanJFV Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 7. Červenec 2011 Sdílet Vloženo 7. Červenec 2011 sakra to jsi mě zaskočil.Ale nějaké takové tušení mám že délka byla těch 47mm.V garáži mám těch šroubů plno ale nevzpomenu si teď Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.langmaier Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 Pánové, četl jsem všechny příspěvky, ale nikde jsem nenašel odpověď na můj dotaz:)) A jestli to tady už někde je, tak se omlouvám, ale nenašel jsem to. Mám zájem jedny z těchto kol: http://www.nejkola.cz/racing-line-707-7x17-5x112-et40.html http://www.nejkola.cz/bsc-230-7x17-5x112-et43-leskla-cerna-lestene-paprsky.html A tak se chci zeptat, jestli mohu koupit spíše ty s ET 40, abych mi to nedělalo nějaké problémy a jestli jsou zapotřebí podložky a o jakých rozměrech. Ve VT mám napsáno kde mám napsané 7J x 17 H2 ET 37 na pneu 225/45 R17 91Y, takže bych v příp. koupi musel zaject ještě je zapsat do VT ne? Děkuju moc:)) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 jak jsem ti psal už zde na fóru na jiném místě.Čím větší ET tím víc budou zapuštěné.Takže podložky budeš nakonec kupovat určitě.Protože se ti to nebude líbit.Změnu pneu měnit v techničáku nemusíš,ale musíš počítat stím,že v případě nehody nedostaneš nic zaplaceno pokud na to pojišťovna příjde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jan.langmaier Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 A když bych todle chtěl mít v pohodě ohledně pojišťovny, tak to v tom VT musím změnit jo? Já s tím nemám žádné zkušenosti, tak proto se ptám:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
žralok Vloženo 10. Březen 2012 Sdílet Vloženo 10. Březen 2012 (editace) Tak musíš mít typový list od kol, jít s tím na STK aby ti to posoudily a když to bude v pořádku tak ti to zapíší do VTP. Pak nebudeš mít problém s pojišťovnou. Jinak zkus příště trochu hledat i v jiných sekcích než jen u superbů. Řeší se to tu už dlouho. Editováno: 10. Březen 2012, autor: žralok Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 11. Březen 2012 Sdílet Vloženo 11. Březen 2012 i u nás je to hojně řešeno.Na téma typového listu tu je příspěvků dost.I já jsem zde psal jaké jsem měl problémy to zapsat ikdyž jsem typový list měl.Ale jiný kraj jiný mrav. Typový list je základ.Ten nemusíš mít pouze pokud měníš jiného výrobce kol ale máš zachovaný povolený rozměr v TP.Ikdybys kola nechal stejná a dal tam jiný rozměr pneu tak zase bys měl mít typový list.Protože i to by mělo být zaznamenáno v TP Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.