grey Vloženo 24. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2011 A přiznávám, že jsem trochu zmatenej z toho množství nafty v nádrži.Co nejmíň , nebo skoro plnou Viděl bych to na anketu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Určitě plnou věř mi jsem v kontaktu s ropou X let a vím o čem mluvím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Rozhodnutí bude na tobě. Já osobně jsem ti psal co bych udělal já. Po přečtení dalších příspěvků bych usuzoval, že by více lidí udělalo to samé. Ale jak jsem psal rozhodnutí bude na tobě. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marios Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 (editace) Ahojte. Co se týče zazimovani auta, tak dávat auto na špalky je zbytečné, stačí když ho někdo jednou za 10 dnů postrčí o půl metra dopředu a za dalších 10 dnů zas s ním cukne dozadu a pneu budou naprosto v pohodě, navíc se i ložiska kol trochu otočí. Já své auto také mám zazimované přes zimu, budou to cca. 4 měsíce (prosinec, leden, únor, březen) a na konci listopadu jsem v autě vyjel benzín tak, že mi maxidot ukazuje dojezd 0 km. Prostě je určitě lepší v nádrží mít jen úplné minimum a pak nalít plnou nového benzínu. Jinak baterku mám na udržovačce napětí... je nasvorkovaná rovnou na kontakty baterie a není potřeba jí odpojovat, tudíž je auto stále pod proudem a baterka je naprosto super. Už takhle stojí dva měsíce a baterka je jak nová. Jinak teda ještě kromě těchto věcí doporučuji auto komplet umýt, odmastit, navoskovat tvrdým voskem, ošetřit plasty a gumy silikonem, ošteřit motor. Já kromě těchto kroků jsem ještě kompletně umyl podvozek, ramena náprav, tlumiče...vyleštil a navoskoval vše. Hlinikova kola, brzdové třmeny také. Podběhy ošetřil sprejem na podvozek. Vyluxoval v autě, utŘel palubku a interier hadrem, podložil stěrače aby se gumičky nemačkali, otevřel kryt palivové nadrže aby nebyl ten čudlik stále zamáčknutý. A to že je auto odbržděné a vyřazené je samozřejmost. Pneu nafoukané na 3,2 atmosféry. No a jednou za cca. 5 dnů auto v garáži popostrčím, promáčknu spojku, zakvedlám šaltrpákou, pustím větráky na pul minuty na plno, rádio na chvilku, otevřu a zas zavřu všechny dveře a trochu pohoupu auto na tlumičích ať nezatuhnou. Nicméně už se těším až bude krásně a suché a čisté silnice ať mužu vyrazit!!!!! btw. 220 000 Kč za neFL octavii se 100 000 km na hrbu mi přijde dost. Editováno: 24. leden 2011, autor: Marios Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 24. leden 2011 Sdílet Vloženo 24. leden 2011 Teda mariosi, takhle se starat o auto Tímhle způsobem bych pečoval o 80 let starého veterána, aby se mi nerozpadl :-) Já momentálně nepřečtu ani zadní SPZ, jak mam auto zasviněné Ne že bych se o auto nestaral, ale musí sloužit ono mně a ne já jemu. Pár let vydrží a pak stejně přijde další, není potřeba ho mít 30 let. No a těch 220 000 za dva a něco roky staré auto 2,0TDI Elegance mi přijde jako velice slušná cena, důležité je že zná jeho historii a ví, jak s ním bylo zacházen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grey Vloženo 24. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2011 (editace) Ahojte. Co se týče zazimovani auta, tak dávat auto na špalky je zbytečné, stačí když ho někdo jednou za 10 dnů postrčí o půl metra dopředu a za dalších 10 dnů zas s ním cukne dozadu a pneu budou naprosto v pohodě, navíc se i ložiska kol trochu otočí. Já své auto také mám zazimované přes zimu, budou to cca. 4 měsíce (prosinec, leden, únor, březen) a na konci listopadu jsem v autě vyjel benzín tak, že mi maxidot ukazuje dojezd 0 km. Prostě je určitě lepší v nádrží mít jen úplné minimum a pak nalít plnou nového benzínu. Jinak baterku mám na udržovačce napětí... je nasvorkovaná rovnou na kontakty baterie a není potřeba jí odpojovat, tudíž je auto stále pod proudem a baterka je naprosto super. Už takhle stojí dva měsíce a baterka je jak nová. Jinak teda ještě kromě těchto věcí doporučuji auto komplet umýt, odmastit, navoskovat tvrdým voskem, ošetřit plasty a gumy silikonem, ošteřit motor. Já kromě těchto kroků jsem ještě kompletně umyl podvozek, ramena náprav, tlumiče...vyleštil a navoskoval vše. Hlinikova kola, brzdové třmeny také. Podběhy ošetřil sprejem na podvozek. Vyluxoval v autě, utŘel palubku a interier hadrem, podložil stěrače aby se gumičky nemačkali, otevřel kryt palivové nadrže aby nebyl ten čudlik stále zamáčknutý. A to že je auto odbržděné a vyřazené je samozřejmost. Pneu nafoukané na 3,2 atmosféry. No a jednou za cca. 5 dnů auto v garáži popostrčím, promáčknu spojku, zakvedlám šaltrpákou, pustím větráky na pul minuty na plno, rádio na chvilku, otevřu a zas zavřu všechny dveře a trochu pohoupu auto na tlumičích ať nezatuhnou. Nicméně už se těším až bude krásně a suché a čisté silnice ať mužu vyrazit!!!!! btw. 220 000 Kč za neFL octavii se 100 000 km na hrbu mi přijde dost. Sakra to teda smekám.Já ,než bych se dokopal k tomu všemu co tady popisuješ, tak bych to asi radši zase obratem prodal Jinak sem číhnul po netu a řekl bych že se ceny takhle starých , ojetých aut s touto výbavou pohybují o 40-50 tisíc výše Editováno: 24. leden 2011, autor: grey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grey Vloženo 24. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 24. leden 2011 (editace) to marios:jinak díky za rady a co je prosím tě to neFL grey Editováno: 24. leden 2011, autor: grey Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 FL= face lift, tedy novější Octavia (od modelového roku 2009? ) s těmi předními světly, co jsou protažené dozadu a dalšíma úpravama vzhledu. Ne FL= mariosův termín pro starší Octavie II než prošly tou úpravou. Mě se původní vzhled líbí mnohem víc, a to nejsem sám. Je to ale otázka idividuální Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
grey Vloženo 25. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 25. leden 2011 FL= face lift, tedy novější Octavia (od modelového roku 2009? ) s těmi předními světly, co jsou protažené dozadu a dalšíma úpravama vzhledu. Ne FL= mariosův termín pro starší Octavie II než prošly tou úpravou. Mě se původní vzhled líbí mnohem víc, a to nejsem sám. Je to ale otázka idividuální Aha, díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Ja som jednoznačne za minimum paliva v nádrži. Určite je lepšie tam nechať len trochu a pred používaním auta tam doliať plnú nádrž čerstvého paliva, ktoré tú trochu starého, zvetraného a čo ja viem ako zdegradovaného paliva spoľahlivo rozriedi. Aj v plnej nádrži je na vrchu nejaký ten vzduch a keby sa s tým palivom niečo stalo, tak už nieto kam doliať čerstvé palivo. Navyše z veľa paliva sa môže usadiť viacej čohosi, než len z trochy na spodku. A ako som už spomínal, mám 4-taktnú snežnú frézu a hoci sa to nezdá, je mimoriadne citlivá na kvalitu paliva. Ak nechám v nádrži benzín rok, tak už je štart temer nemožný. A po dvoch rokoch je nemožný úplne (stalo sa mi to hneď po kúpe, volal som servis, lebo som myslel, že je fréza pokazená). Ale ak nechám v nádrži iba trochu a z karburátora spotrebujem všetko palivo, tak mi stačí naliať pred použitím do nádrže čerstvé palivo a štartuje jedna radosť. Toľko vlastná skúsenosť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 25. leden 2011 Sdílet Vloženo 25. leden 2011 Ono je totiž rozdíl benzín a nafta.Benzín zvodnatí proto to pak nejde natočit ale u nafty je to právě naopak pokud bude velký množství vzduchu v nádrži tak dochází k rosení vzdušné vlhkosti na stěnách nádrže a bude problém proto jedině plnou a pokud použije vif tak se nemá čeho bát nafta bezproblémů vydrží mnohem déle než půl roku.Ale motorkáři kteří zazimovávají své stroje tak mají nádrže plný a to z toho důvodu aby nerezla nádrž díky vdušný vlhkosti.A já to mám taky tak na zimu plnou a na jaře bezproblémů na první start už sedum let. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 (editace) Ahojte. Co se týče zazimovani auta, tak dávat auto na špalky je zbytečné, stačí když ho někdo jednou za 10 dnů postrčí o půl metra dopředu a za dalších 10 dnů zas s ním cukne dozadu a pneu budou naprosto v pohodě, navíc se i ložiska kol trochu otočí. Já své auto také mám zazimované přes zimu, budou to cca. 4 měsíce (prosinec, leden, únor, březen) a na konci listopadu jsem v autě vyjel benzín tak, že mi maxidot ukazuje dojezd 0 km. Prostě je určitě lepší v nádrží mít jen úplné minimum a pak nalít plnou nového benzínu. Jinak baterku mám na udržovačce napětí... je nasvorkovaná rovnou na kontakty baterie a není potřeba jí odpojovat, tudíž je auto stále pod proudem a baterka je naprosto super. Už takhle stojí dva měsíce a baterka je jak nová. Jinak teda ještě kromě těchto věcí doporučuji auto komplet umýt, odmastit, navoskovat tvrdým voskem, ošetřit plasty a gumy silikonem, ošteřit motor. Já kromě těchto kroků jsem ještě kompletně umyl podvozek, ramena náprav, tlumiče...vyleštil a navoskoval vše. Hlinikova kola, brzdové třmeny také. Podběhy ošetřil sprejem na podvozek. Vyluxoval v autě, utŘel palubku a interier hadrem, podložil stěrače aby se gumičky nemačkali, otevřel kryt palivové nadrže aby nebyl ten čudlik stále zamáčknutý. A to že je auto odbržděné a vyřazené je samozřejmost. Pneu nafoukané na 3,2 atmosféry. No a jednou za cca. 5 dnů auto v garáži popostrčím, promáčknu spojku, zakvedlám šaltrpákou, pustím větráky na pul minuty na plno, rádio na chvilku, otevřu a zas zavřu všechny dveře a trochu pohoupu auto na tlumičích ať nezatuhnou. Nicméně už se těším až bude krásně a suché a čisté silnice ať mužu vyrazit!!!!! btw. 220 000 Kč za neFL octavii se 100 000 km na hrbu mi přijde dost. Tak takhle by mi stačilo, kdyby se někdo staral o mě. :_icon_smich2: Editováno: 26. leden 2011, autor: Sniper_2003 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Ono je totiž rozdíl benzín a nafta.Benzín zvodnatí proto to pak nejde natočit ale u nafty je to právě naopak pokud bude velký množství vzduchu v nádrži tak dochází k rosení vzdušné vlhkosti na stěnách nádrže a bude problém proto jedině plnou a pokud použije vif tak se nemá čeho bát nafta bezproblémů vydrží mnohem déle než půl roku.Ale motorkáři kteří zazimovávají své stroje tak mají nádrže plný a to z toho důvodu aby nerezla nádrž díky vdušný vlhkosti.A já to mám taky tak na zimu plnou a na jaře bezproblémů na první start už sedum let. Souhlasím, že je podstatný rozdíl mezi naftou a benzínem. Ap-ropo dnes prémiové benzíny mají aditiva též na eliminování vodnatění paliva (alespoň to uvádějí). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
acek Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 A pro bezín je taktéž aditivum vif http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?shop=MTc5Mw==&akce=detail&id=88113&digi_menu=3495&digi_detail= Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 Vzhľadom na to, že v autách je nádrž plastová (u Škody od dôb Favoritu), tak hrdzavenie nie je argument. Ohľadom vzduchu, v nádrži je len isté množstvo vzduchu, navyše nasýteného benzínovými výparmi. Takže ak tam nejaká vlhkosť je a benzín ho má tendenciu pohlitiť, tak sa tá vlhkosť pohltí a je po nej. Palivová sústava je predsa dostatočne tesná, aby z nej neunikali výpary. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 18. Únor 2011 Sdílet Vloženo 18. Únor 2011 Ahojte. Co se týče zazimovani auta, tak dávat auto na špalky je zbytečné, stačí když ho někdo jednou za 10 dnů postrčí o půl metra dopředu a za dalších 10 dnů zas s ním cukne dozadu a pneu budou naprosto v pohodě, navíc se i ložiska kol trochu otočí. Já své auto také mám zazimované přes zimu, budou to cca. 4 měsíce (prosinec, leden, únor, březen) a na konci listopadu jsem v autě vyjel benzín tak, že mi maxidot ukazuje dojezd 0 km. Prostě je určitě lepší v nádrží mít jen úplné minimum a pak nalít plnou nového benzínu. Jinak baterku mám na udržovačce napětí... je nasvorkovaná rovnou na kontakty baterie a není potřeba jí odpojovat, tudíž je auto stále pod proudem a baterka je naprosto super. Už takhle stojí dva měsíce a baterka je jak nová. Jinak teda ještě kromě těchto věcí doporučuji auto komplet umýt, odmastit, navoskovat tvrdým voskem, ošetřit plasty a gumy silikonem, ošteřit motor. Já kromě těchto kroků jsem ještě kompletně umyl podvozek, ramena náprav, tlumiče...vyleštil a navoskoval vše. Hlinikova kola, brzdové třmeny také. Podběhy ošetřil sprejem na podvozek. Vyluxoval v autě, utŘel palubku a interier hadrem, podložil stěrače aby se gumičky nemačkali, otevřel kryt palivové nadrže aby nebyl ten čudlik stále zamáčknutý. A to že je auto odbržděné a vyřazené je samozřejmost. Pneu nafoukané na 3,2 atmosféry. No a jednou za cca. 5 dnů auto v garáži popostrčím, promáčknu spojku, zakvedlám šaltrpákou, pustím větráky na pul minuty na plno, rádio na chvilku, otevřu a zas zavřu všechny dveře a trochu pohoupu auto na tlumičích ať nezatuhnou. Nicméně už se těším až bude krásně a suché a čisté silnice ať mužu vyrazit!!!!! btw. 220 000 Kč za neFL octavii se 100 000 km na hrbu mi přijde dost. Člověče Marios,taky bych se chtěl mít jako tvoje autíčko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.