jomo Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 Při hledání závady v naklápění levého světlometu jsem zjistil, že chybí pojistka č.7 deklarovaná v návodu výrobce pro n.s. Doplnění poj. 5A do pozice 7 nic nezměnilo, tj. pravý se hýbe, levý ne. V této souvislosti se ptám: 1) Zda je chyba v návodu, nebo zda to svědčí o neodborném zásahu do zapojení (kabeláž vypadá orig)? 2) Je zapojení konektoru levého a pravého světlometu shodné, tj. lze je (elektricky) zaměnit ? 3) Může prosím někdo poskytnout elektrické schema naklápění s barvou kabelů? Dík. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rolbař Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 pojistku náklonu halogen. světel hledej v eboxu vedle baterky pod kapotou, to, co ej v interiéru je na automatickou nivelaci pro xenony. Zapojení obou světle je shodné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jomo Vloženo 29. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2011 Snad volím ten správný postup, ale nejprve dík za radu, bylo tak jak napsáno. Ale "bohužel" to dopadlo jak jsem očekával : 1) Záměnou reflektorů zjištěno, že naklápění levého je OK a chyba je mimo světlomet, mělo to kladný efekt, že se podařilo "světlo zvednout" do nulové polohy. (Pravý samozřejmě vlevo pohyb nula) 2) To se potvrdilo i el.měřením, když pin 2, (v rohu vedle prázdného, modrosvětlehnědý kablík) má nulové napětí, kdežto vpravo je cca 10,2V. 3) Obával jsem se, že po připojení zpět levé světlo "klesne", ale zatím se tak nestalo. 4) Kabeláž jsem zatím neřešil, protože kablíky ústí do svazku v trubičce a ta do ještě větší trubičky. Také jsem zatím nepíchal do kablíku, abych event zjistil, že chyba je přímo v konektoru. Takže prosím o další info a to kam vede modrohnědý kablík z pinu 2 ??? - do nějaké rozbočky za pojistkou nebo za vypínačem (?) - k pojistce F38 (je jediná pro L i P stranu) - k vypínači (pokud je za pojistkou) víc mě nenapadá. Také mě nenapadá, jak se to mohlo stát. Auto je sice starší, ale málo jeté, cca 66000km a bouraně nevypadá. Dík. P.S. Bohužel píšu proto, že kdyby to byl motorek koupil bych, sice nerad, nový za 3-600Kč, a v cuku letu přehodil. Ale třeba to bude jen vypadlý kablík a bude to zadarmo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 30. leden 2011 Sdílet Vloženo 30. leden 2011 pin 2 vede v kabelovém svazku do interiéru kde je svorka (zalisovaný spoj který se sám jen tak nerozpojí) do ovladače sklonu světel na pin 2 ad proměřování: do káblíků se nepíchá, jeden píchanec a po dvouch zimách díky soli v káblíku nic nezůstane Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jomo Vloženo 30. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 30. leden 2011 (editace) Dík za odpovědi. Jen bych poprosil trochu konkrétnější odpověd (interier je opravdu široký pojem) a ještě raději ve smyslu, jak se dostat na tu "svorku". Mezitím jsem sehnal schema z Octavia I (1) (viz příloha), kde je umístění (C28) popsáno jako "vlevo za přístrojovou deskou".Jsou jiné barvy kabelů, ale ostatní bude pravděpodobně shodné. Není tam však zobrazeno, kde se v obvodu nachází pojistka F38 - před reostatem nebo za? Do kablíku jsem nepíchal právě z uvedeného důvodu, ale pokud nic jiného nezbude, jistě existují hmoty, které ho dostatečně zabezpečí. A nový dotaz: Na rozdíl od O1, kde naklápění funguje až při zapnutí potkávacích světel, zde u O2 stačí zapnout klíček - je to OK? Samozřejmě lze propojit oba světlomety "kusem drátu", ale to bych nerad, protože by to vypadalo přesně jak to zní. A také bych to nerad svěřil někomu, kdo prostě rozstříhá "bužírky"svazků a natáhne tam od svorky "k.d." Dík. Editováno: 30. leden 2011, autor: jomo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.