Publikováno Únor 1, 201114 r Ahoj, chci se zeptat poslední dobou mi můj SUPERB 1.9TDI 96kW ukazuje spotřebu na volnoběh 1.6 - 1.7L, dříve normální hodnota 0.6 - 0.7. Nemáte s tím někdo zkušenost?? Je možné že by byli na vině rozvody? I spotřebu mi palubáku ukazuje teď 7,7 - 8,3l dříve 6,8 - 7,3l. Ale když spotřebu spočítám podle nádrže tak mi vychází průměrně min. o 1l méně než ukazuje palubák, čili palubní počítač ukazuje více. Díky za vaše poznatky a rady
Únor 2, 201114 r Ahoj zatim jsem se s timzo nesetkal mám tedy supa cca 2měsíce zkus vyčistit nebo vyměnit vzduchovej filtr + naftovej - pylovej (kabinovej filtr) na spotřebu nemá vliv nebo se pletu??? kolgové superbáci
Únor 2, 201114 r To je v zimě normální. Pokud máš k dispozici diagnostiku, tak se stačí jucknout, jaký kalkulovaný zatížení má motor ve studeným a zahřátým stavu. pro info - provozní teplota motoru - 27% Motor na teplotě - 10C - 40% plus nějaký ohřev okének, zrcátek, sedaček a seš v tom za bratru 50%. k tomu připočitej ztuhlej olej v převodovce a protože třecí odpor vzrůstá se čtvercem rychlosti tak i otáčky kolem 2500RPM už jsou kurevsky znát na spotřebě. jink mě zaráží tvoje spotřeba. Já mám v létě kolem 5,3 tekonc v zimě kolem 5,9...
Únor 3, 201114 r ked sa motor zohreje tak by mala byt ta spotreba na volnobeh 0,6 - 0,9 litra bez zapnutej klimy samozrejme ak to mas inac možeš mat zle nastavené rozvody, treba to napojit na VAG a potom rozvody správne nastavit
Únor 12, 201114 r Autor Právě že rozvody jsem kontroloval podle VAG, ale hodnoty jsou v pořádku, takže nevím. Jinak dříve sem měl normálně tu okamžitou převážně 0,6 - 0,7 l. Máte někdo nějáké jiné zkušenosti nebo rady co by mohlo být příčinnou....???? Upraveno Únor 12, 201114 r od Luďa necituj předchozí příspěvky
Leden 24, 201411 r Jen teorie: špatný přístup vzduchu - zasrané sání od EGR, tím pádem méně vzduchu ve válci se kompenzuje větším množstvím paliva.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.