SpeedPhil Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 mám felicii a nechce mu to startovat, zjistil, že to bude někde kolem čerpadla. Eletrika do něho ide ale při startování nechce stříkat, ale když na něho dal samotnou baterku tak mu to nakoplo. Nevíte čím by to mohlo být? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Pravděpodobně imobilizér - překontroluj stav "odpovídače" v klíčku a snímací cívky kolem spínačky. Jestli to vždycky při startu jen blafne a vzápětí zdechne, je to skoro na 100% immo = velice častou příčinou je poškozený "čip" v klíčku, stačí aby s ním někdo praštil a je to. V takovém případě se musí VAGem nakódovat nový klíč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeedPhil Vloženo 5. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 (editace) díky za reakci, ale jak sem psal když zapojil zvlášt baterku na to čerpadlo tak to nastartovalo takže by to imobilizérem byt nemělo né ? Editováno: 5. Únor 2011, autor: Malta citace předchozího příspěvku. Citace smazána. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Mluvíš o čerpadlu v nádrži, tzv. PODÁVACÍM, nebo o vstřikovači přímo u motoru? A máš to jednobod, nebo MPi? Imobilizér blokuje právě to vstřikování přímo na motoru, benzín jde z nádrže až dopředu do vstřikovače, ale ten má blokované napájení (+12V) imobilizérem = neotevírá se. Když připojíš baterku přímo na vstřikovač, bude to samozřejmě pracovat, protože vstřikovače jsou spojené s + pólem a aktivují se ukostřením druhého konce spínacím tranzistorem v ŘJ motoru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 tak pak by mohl být problém v relé, ale jak psal Ekkar, dej vědět zda je to BMM či MPI, páč v případě BMM nebudeme řešit imo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeedPhil Vloženo 5. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 no mám jednobod a čerpadlo je u nádrže, ale vlastně já mám starší typ r.95 a na ni neni eště imobilizer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 @beton, teda back, malta - i BMM měly immo, záleželo na variantě výbavy. Ale přesnější info už máme, tak pokračujme ve výslechu svědka... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 no máme GLX 1995 a immo je tam dodělávané, musím takový plochý klíček strčit do štěrbiny a teprve pak musím startovat normálním klíčem v zapalování, takže žádná seriovka. SpeedPhill prověř tedy to relátko, když vyklopíš pojistkový box je to v té vrchní řadě, druhé zleva, zda při zapnutí klíčku cvaká a zda zabzučí čerpadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 Já se zase setkal s Feli jednobod, která měla immo v klíči a protože majitel se na jakési pařbě zlomil jak vzduchovka a s klíčem praštil, druhý den mu auto nechytlo - vždycky jen blaflo a zase zdechlo. Vyšťavil baterku v domnění, že má v (_!_) zapalování a další věci. Baterku jsem mu nabil, ale furt nic. Pomohlo až dovezení náhradního klíče z domu - 40km. Poradil to mechanik z autoservisu, který byl k autu povolán jako poslední možnost. Dovezl jsem milého post-ožralku domů, vyslechl kázání jeho staré o tom, že určitě byl jako dělo, když nechal auto jinde a musí být vezen pro náhradní klíč (to, že původní klíček dotyčný třímal v ruce ji nezajímalo), odvezl ho zase z5 - a Felina na první škrtnutí chytla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeedPhil Vloženo 5. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 dobře zkusím to relátko a napíšu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SpeedPhil Vloženo 10. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2011 tak bylo to tím relítkem a ještě bylo špatně ukostřené čerpadlo, díky všem co mi radili Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Malta Vloženo 11. Únor 2011 Sdílet Vloženo 11. Únor 2011 tak ať zase jezdí bez problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.