Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

mám felicii a nechce mu to startovat, zjistil, že to bude někde kolem čerpadla. Eletrika do něho ide ale při startování nechce stříkat, ale když na něho dal samotnou baterku tak mu to nakoplo. Nevíte čím by to mohlo být?

Pravděpodobně imobilizér - překontroluj stav "odpovídače" v klíčku a snímací cívky kolem spínačky. Jestli to vždycky při startu jen blafne a vzápětí zdechne, je to skoro na 100% immo = velice častou příčinou je poškozený "čip" v klíčku, stačí aby s ním někdo praštil a je to. V takovém případě se musí VAGem nakódovat nový klíč.

  • Autor

díky za reakci, ale jak sem psal když zapojil zvlášt baterku na to čerpadlo tak to nastartovalo takže by to imobilizérem byt nemělo né ?

Upraveno od Malta
citace předchozího příspěvku. Citace smazána.

Mluvíš o čerpadlu v nádrži, tzv. PODÁVACÍM, nebo o vstřikovači přímo u motoru? A máš to jednobod, nebo MPi? Imobilizér blokuje právě to vstřikování přímo na motoru, benzín jde z nádrže až dopředu do vstřikovače, ale ten má blokované napájení (+12V) imobilizérem = neotevírá se. Když připojíš baterku přímo na vstřikovač, bude to samozřejmě pracovat, protože vstřikovače jsou spojené s + pólem a aktivují se ukostřením druhého konce spínacím tranzistorem v ŘJ motoru.

tak pak by mohl být problém v relé, ale jak psal Ekkar, dej vědět zda je to BMM či MPI, páč v případě BMM nebudeme řešit imo

  • Autor

no mám jednobod a čerpadlo je u nádrže, ale vlastně já mám starší typ r.95 a na ni neni eště imobilizer

@beton, teda back, malta - i BMM měly immo, záleželo na variantě výbavy. Ale přesnější info už máme, tak pokračujme ve výslechu svědka...

no máme GLX 1995 a immo je tam dodělávané, musím takový plochý klíček strčit do štěrbiny a teprve pak musím startovat normálním klíčem v zapalování, takže žádná seriovka.

SpeedPhill prověř tedy to relátko, když vyklopíš pojistkový box je to v té vrchní řadě, druhé zleva, zda při zapnutí klíčku cvaká a zda zabzučí čerpadlo.

Já se zase setkal s Feli jednobod, která měla immo v klíči a protože majitel se na jakési pařbě zlomil jak vzduchovka a s klíčem praštil, druhý den mu auto nechytlo - vždycky jen blaflo a zase zdechlo. Vyšťavil baterku v domnění, že má v (_!_) zapalování a další věci. Baterku jsem mu nabil, ale furt nic. Pomohlo až dovezení náhradního klíče z domu - 40km. Poradil to mechanik z autoservisu, který byl k autu povolán jako poslední možnost. Dovezl jsem milého post-ožralku domů, vyslechl kázání jeho staré o tom, že určitě byl jako dělo, když nechal auto jinde a musí být vezen pro náhradní klíč (to, že původní klíček dotyčný třímal v ruce ji nezajímalo), odvezl ho zase z5 - a Felina na první škrtnutí chytla.

  • Autor

dobře zkusím to relátko a napíšu

  • Autor

tak bylo to tím relítkem a ještě bylo špatně ukostřené čerpadlo, díky všem co mi radili

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.