Přejít na obsah

Dym s pod kapoty.

michael9

Doporučené příspěvky

Zdravim vsetkych chlapakov.

Mam taky problemek.

Mam Octaviu ll 2.0 TDI PDF r.v 2007 mam ju pol roka nabehal sok tak 12 000 km od kupi. Teraz ma uz 151 000 km. Vcera som zastavil na benzinke a s pod kapoty mi vychadzal z lavej strany taky slabunky dym skoro to nebolo ani vidiet , smrdelo to ako plast, este sam mi to nikedy pred tym nestalo. Potom som presiel este tak cc 100 m a auto sem vypel. 2X sem natocil a zase to smrdelo. Po treti krat sem to natocil a uz nic nesmrdelo nedymilo. Vychadzalo to z lavej strany ako od hadice čo nasava vzducho do motora a je pripevnena k motoru. Pytal som sa aj mechanika a este sa s tym nestretol, ale že pri je tam nejaky ventil a možno ostal pootvoreny (zaseknuty), že sa uplne nezavrel a preto to zasmradlo.Hned stres ze mi neco hori na aute. Tak za 1 hod sem sa isel este povoziť ci to nahodou nezacne zase dymit a nic aj sem mu nakladal a nic vsetko OK.

Stretol sa s tim niekto.

Dikes za odpovede.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• o 1 měsíc později...

no ja mam ten isty motor a aj ten isty rok vyroby a uz som zistil prečo mi to dymi. (iba niekedy). Mechanik povedal ze ten dym ide z toho DPF filtru, on je blizsie k motoru a vypaluje sa preto to dymi a ten dym ide preto lebo je tam nejaka gumicka ,alebo tesnenie a to uz asi netesni akoby malo a preto ten dym vychadza z pod kapoty, keby ta guma (tesnenie) tesnila ako ma tak sa ti nedymi s kapoty a ani by si si nevsimol ze sa ten filter vypaluje. Ked sa mi to stalo prvý raz tak som myslel ze mi hora nejake kabliky alebo nejak guma sa chytila od tepla, ale nie vypaloval sa ten DPF filter. On sa vypaluje skoro kazdych cca 800 km. Že pri je to normalne u tychto motorov s DPF filtrom.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

• o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace