Publikováno Duben 15, 201114 r Zajímá mně které auto rv.cca 2005+ má vyšší vnitřní hlučnost, nejlépe přímo od majitelů kteří měli možnost srovnat jízdu. V testu na auto.cz se jim zdá 2.0 tdi kultivovanější a na autorevue.cz zase 1.9tdi něž 2.0tdi tak kde je pravda ? Upraveno Duben 15, 201114 r od luttor
Duben 15, 201114 r Zajímá mně které auto má vyšší vnitřní hlučnost, nejlépe přímo od majitelů kteří měli možnost srovnat jízdu. V testu na auto.cz se jim zdá 2.0 tdi kultivovanější a na autorevue.cz zase 1.9tdi něž 2.0tdi tak kde je pravda ? ja viem porovnat len z vonku 2l ma taky dunivejsi zvuk 1,9 taky ostrejsi... v 2l som isiel iba v yety atam sa mi zda ten rozbeh asi tihsi ako 1,9 ale je pravda ze tento motor je novsi a zase ked uz ides cc100kmh je to uz jedno vnimas viac airodynamiku ci ako sa to pise... hukot vzduchu
Duben 15, 201114 r Nemyslím si, že jde porovnávat 1,9 a 2,0 TDI PD. Jsou to proste starý diesely a studený jsou oba jak traktor. Po zahřátí alespoň podle mého byly oba skoro stejný.
Duben 16, 201114 r Oba PD su vnutri hlukom velmi podobne, rozdiel zacina byt pri 140km/h a vyssie, V mrazoch je to velmi podobne, traktor jak traktor. Nema zmysel porovnavat ich hlucnost a rozdiel brat ako faktor pri rozhodovani o kupe, toto naozaj nie.
Duben 18, 201114 r 2 lazaruslong : Nemůžeš srovnávat systém čerpadlo tryska a common rail. To prostě nejde - jsou to odlišné systémy!!!!
Duben 22, 201114 r mám 2.0 TDi PD a včera jsem jel služebním 1.9Tdi PD O2 a musím říct že ta 1,9 je taková míň kultivovaná ale za studena i v nižších rychlostech trošku tišší. Od ca 130+ je pak (logicky, bo 6ti kvalt) tišší ta 2,0. Celkově ten zvuk není ale úplně srovnatelnej, oba duní jinak. Ta 1,9 má pro mě nepříjemnější zvuk.
Duben 23, 201114 r by ma zaujimalo ako duni motor ked su zle trysky ze vraj je motor hlucnejsi ale kedy??? pri pridavani ci pri drzani otacok... mne sa prave zda ze to zaduni ked uberem plyn alebo pridam...v tedy zacut taky dunivy zvuk a uz pak len traktoring.... Upraveno Duben 23, 201114 r od Relic
Duben 24, 201114 r Mal som 2,0 TDI 16V PD typ.BKD a teraz mám 1,9 TDI PD BXE a v mojom prípade je 1,9 TDI o poznanie tichší ako za studena tak aj po zohriatí.A to nehovorím o príjemnejšej jazde hlavne v meste.2.0 TDI bola v meste vyslovene nepríjemná pre nedostatočnú pružnosť a kopance.K 2.0 TDI PD by som sa aj napriek vyššiemu výkonu už nevrátil .2.0TDI CR so ale ešte neskúsil.
Duben 25, 201114 r tak co nikto nic...??? ako huci motor 1,9 tdi pd ked su zle trysky je to poznat vo zvuku je hlucnejsi??? ci len nepravidelne vrciii????
Duben 26, 201114 r no ja mam 2,0 tdi bkd a keby mi nehukalo turbo tak proti hlucnosti nemam nic...pruznost sa mi tiez paci a kopance nemam ziadne...jedine kedy mi auto neprijemen chrochtalo bolo pred vymenov rozvodov..potom uplne v pohode...nie je to CR ale nie je to ani stara avia...v pohode sa s tym jazdit da
Duben 26, 201114 r tak co nikto nic...??? ako huci motor 1,9 tdi pd ked su zle trysky je to poznat vo zvuku je hlucnejsi??? ci len nepravidelne vrciii???? Ve zvuku bych řekl, že ne. Spíš se to projeví na kouřivosti a spotřebě.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.