RanT Vloženo 26. Duben 2011 Sdílet Vloženo 26. Duben 2011 (editace) Cauky, pratele prosim o pomoc... Mam Octavia II. 1.9 TDI, 77kW... Po stisku klima (manualni) nesepne kompresor..V servisu sem si nechal doplnit medium (chybela pulka) a technik rekl, ze mam spatnou spojku kompresoru, ze do konektoru jde napeti, ale spojka nesepne. Zaver byl, ze musim sehnat cely kompresor, nebot se tato spojka jako nahrada neprodava. Pro jistotu jsem to dal kamaradovi na diagnostiku. Ukazala chybu senzoru tlaku klima - G65. Koukal jsem na net a bylo k dostani pod stejnym kodem vyrobku (cislo 1KO..... a na konci pismeno A,B...E). Volal jsem do 3 prodejen a protoze jsem nevedel presne oznaceni (nemel jsem cidlo demontovane) tak mi objednali pro me vozidlo. Dnes mi kamarad vymontoval stare cidlo, ktere konci pismenem B (evidentne bylo i ponicene, bylo videt misto, kudy lehce unikala napln) a dal tam nove, ktere je oznacene jinak, dle prodejce jako alternativni zanceni a to 1J0959126 (je i fyzicky malinko odlisne, v delce tela dilu).. Po namontovani, smazani chyby se bohuzel stejna chyba vratila a klima nejde... Myslite, ze se musi pouzit presne oznaceni senzoru? I presto, ze mi rekli ve 2 ze 3 prodejen, ze tento sensor ma nekolik alternativnich ozanceni? Jako je napr: 1J0959126, 1K0959126A, 1K0959126B, 8Z0959126... A nebo spise minite, ze jde skutecne o chybu spojky kompresoru? Pripadne, jak mohu se ujistit nejakym testem, postupem, ze cidlo nebo spojka? Samozrejme se mi nechce davat cca 9tis za kompresor.. Moc Vám všem díky!!!!! Editováno: 26. Duben 2011, autor: RanT Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Tak senzor tlaku by měl být správně, je kompatibilní a záměnný s těmito čísly 1K0959126A 1J0959126 1K0959126B Co se kompresoru týče, kompresor v OII nemá žádnou elektromagnetickou spojku, tento kompresor je řešen trochu jinak a točí se pořád, regulace výkonu je prováděna za pomoci elektromagnetického ventilu. (Dá se koupit jako náhradní díl mimo Škodovku, ale moc ti to nedoporučuju stojí cca to co 1/2 kompresoru a výsledek nejistý) To je jediný místo, kde mohl měřit to napětí. Ty kompresory občas odejdou to je fakt. Jinak nový kompresor umím sehnat okolo 7300,-Kč (diesel) i benzín cenu teď přesně nevím, kdyžtak SZ s dokladem od plátce DPH. Nicméně prvotně bych to dal do servisu kde aspoň trochu ví, jak funguje klima na OII a netvrdí takový blbosti, že je na kompresoru elektromagnetická spojka. Ale asi bude death ten kompresor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RanT Vloženo 27. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Cauky, diky za rady...Jen se ještě optám: myslíš, že skutečně kompresor i přesto, že diag VAG píše tuto chybu senzoru? Po demontáži byl skutečně fyzicky po svém obvodu narušen (koroze, část kovu chyběla), zkrátka evidentně poškozen? Tudíž jsem "doufal", že fyzické poškození + chyba VAG = výměnou je hotovo... Ale fakt je, že bohužel.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Jj, domnívám se, že je to kompresor. Nicméně ten senzor chtlěl určitě vyměnit taky o tom nepochybuju..... Následně jsi chybu vymazal samozřejmě, zapnul klimatizaci a od té doby tam žádná další nová chyba není? předpokládám, pak zbývá ten kompresor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HTP 12V Vloženo 27. Duben 2011 Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Já to měl taky tak, dal jsem auto do servisu, diagnostika hlásila proražený tlakový ventil, dali nový ventil a chybu smazali, pak už to žádnou chybu nehlásilo ale klima stejně nechladila a musel se dát i kompresor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RanT Vloženo 27. Duben 2011 Autor Sdílet Vloženo 27. Duben 2011 Cauky, tak bohuzel jinak.... 1) diagnostika hlasila cidlo G65 (senzor tlaku klima) 2) chyba nesla smazat 3) abych se ujistil, ze je to cidlo, tak jsem ho fyzicvky odpojil a znovu nacetl chyby - opet setjna chyba (zadna nova), tudiz jsem se utvrdil v tom, ze je to cidlo 4) zakoupil jsem a vymenil (zde jsem se prave dotazoval, protoze mi dali v prodejne s jinym cislem, udajne zamenitaelna varianta, coz jste mi zde potvrdili take) 5) smazal jsem pamet chyb 6) znovu zapnul auto, zapnul klima a CHYBA TAM JE PORAD a klima stejne nechladi.... (pripominam, ze ji mam v servisu doplnenou) a nikde udajne neuchazi A ted Vam moc prosim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 proměřit vedení Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 28. Duben 2011 Sdílet Vloženo 28. Duben 2011 Jj, jak píše Váša. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RanT Vloženo 4. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 4. Květen 2011 Zdarec, chlapy tak jsem vzal kluka elektrikare a vrhly jsme se na to promereni, ale moudry z toho nejsme.... Merili jsme konektor co je na kompresoru: tam jsme namerili 10,2 V a to at je klimatizace On nebo OFF, proste porad. Pak jsme merili ten 3 dratovej konektor co jde k senzoru tlaku (G65), tak tam jsou 3 draty. hnedy-ten povazuju za kostru (nic namereno), pak cerno-zluty tam jsme namerili 12V a to opet at je klima ON nebo OFF, pak je tam posledni fialovo-zluty a tam jsme namerili opet 0 V.... Takze vlastne at je klima ON/OFF porad jsou mereny stejne hodnoty. Vedeni jsme promerili u konektoru na senzoru, tam je OK. Ale samozrejme kabely dal jsme nemerili, NEVIM kde najit protistranu, vede to samozrejme do utrob auta. POradite nekdo jak dal, co kde zkusit???? Uz jsem z toho na palici.... :help: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jan155 Vloženo 5. Květen 2011 Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 Já osobně bych to řešil následovně, schéma a změřit druhou stranu kam to vede, zda-li jsou dráty průchozí, co tam má cca být, co tam je, eventuelně není vadnej ten díl kam to vede? Asi panel klimatroniku bych tak tipnul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RanT Vloženo 5. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Květen 2011 No dobře, ale nemám schéma jak píšeš, tak nemám co proměřovat... Neumite nekdo pomoc se schematem a hodnotama ktere bych mel namerit ???? A climatronic nemam, jen manualni obyc... Prosim, prosim..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RanT Vloženo 7. Květen 2011 Autor Sdílet Vloženo 7. Květen 2011 Zdravím, pomůžete někdo? Nemám to elektrické schéma, nevím kam vedou kabely, kde co měřit.... Moc Vám díky... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 5. Květen 2012 Sdílet Vloženo 5. Květen 2012 Hoši taky mám problém s klimou,nefunguje(párkrát se mi stalo že se klima tak na minutu zapnula).Diagnostika hlásí slabý tlak chladiva jenomže je klima naplněná dost a tlak je tam dobrý. přikládám foto z VAGu, číslo závady mi VIS nerozluštil tak kdyby někdo veděl nebo měl podobnou zkušenost s tímto problémém tak by mi to docela pomohlo. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ADLERos Vloženo 11. Květen 2012 Sdílet Vloženo 11. Květen 2012 Tak jsem dneska vyměnil čodlo tlaku klimatizace a bohužel to nepomohlo,diagnostika stále hlásí nízký tlak a klima nejede Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
peter2774 Vloženo 3. Červenec 2012 Sdílet Vloženo 3. Červenec 2012 Zdravím. Mám přesne ten stejný problém. Čidlo vyměnený, dráty promeřený, dokonce jsem natáhl úplne nový - žádna změna. Kompresor na přímo běží, ale ne na plný výkon - asi ještě nějaká ochrana. I ŘJ skoušená jiná - tady jsem asi udělal chybu - v diagnostice jsem neudělal základní nastavení jak jsem zistil tady na fóru. Mužeš poradiť, pokud už to máš opravený co tomu bylo, kde ještě hledat? Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.