Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ad 1. Oroginální určitě koupím, ale určitě ne ve škodovce, ceny mají přemrštěně vysoké.

Ad 2. Vyměnit si to zvládnu klidně sám, čímž opět ušetřím minimálně 500,-

Ad 3. dík za normu

  • o 4 měsíce později...
Vloženo

Tak k výměně oleje jsem se dostal až teď, ale člověk by nevěřil jaký problém s tím servisy mají :D autorizák to udělá, ale je zvědavý proč a na co, když je tam doživotní náplň, a ještě za to chtějí 1700,- Kč, jen mi opět potvrdili, že jsou s cenama úplně mimo místu, další servis kam chodím, taky vizvídal, proč to chci měnit, když je tam doživotní náplň, už mě s těma doživotníma náplněma ser....Ale aspoň to udělají,cena kolem 500kč, tak jsem zvědavý, snad to pomůže........

  • o 1 měsíc později...
Vloženo

Táááááááák, olej konečně vyměněný, teď můžu 1 vytočit jak chci, pak dát hned 2 a žádné zuby už nepočítám :) Jediné co přetrvává pořád, je že při řazení na 2 a 3 páka jakoby do něčeho narazí a musí se protlačit...

  • o 2 měsíce později...
Vloženo

Tak to je přesně to co mě ser...už delší dobu. Ve třech servisech mi tvrdí, že je to normální. tak jsem si seřídil táhla, vyměnil olej (castrol 75W-90 GL-4+) a...NIC!!!! pořád to zadrhává. jakoby úplně nevypnula spojka. Ale to je prý blbost a stejně seřídit nejde- tvrdí v servise.

  • o 2 týdny později...
  • o 2 týdny později...
  • o 1 měsíc později...
Vloženo

ahoj,

mam OII 1.9TDi, BJB, 2005, dnes jsem se rozhodl ze vymenim preventivne olej v prevodovce (nemam zadne problemy s razenim atd., ciste preventivni vymena). cekalo me nemile prekvapeni v podobe toho, ze z prevodovky vetekl cca jen litr oleje a jeste k tomu jsou v nem pilinky :-( pripada mi, ze jsou mosazne ci medene, to je ze synchronu ? ma s timto nekdo zkusenost ? jak mam postupovat dal ? rozebrat a vycistit nebo jen nalit olej ? nebo je to na novou prevodovku ? s autem celkem dost nalitam a doposud zadny problem, je to drzak, nerad bych nekde zustal stat na dalnici se zadrenou prevodovkou nebo bez nejakeho kvaltu.

diky za rady

michal

Vloženo (editace)

a preto ti vytieklo tak málo...musí sa zaistiť kulisa radenia a vyšróbovať zospodu zaisťovací kolík radenia..odtial vytečie taktiež ešte olej..je tu niekde na fóre celý popis výmeny aj s fotkami z DP

Editováno: , autor: libero1071
Vloženo

Naprosto stejný problém, jak vytočím 1 na víc jak 3 tis. a chci dát rychle 2. tak to jde přes zuby, obávám se, že to bude synchron.

Jaký důvod máš u TDI točit jedničku na 3 tis.? :kol-44:

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...