Přejít na obsah

maximální rychlost na dálnici


Speedy20V

Doporučené příspěvky

tahle debata je nulovym prinosem...pokud u nas nebude poiradna infrastruktura jako jinde tak je to na nic..dva pruhy na hlavnich tazich malo...jel jsem tedko praha - toulouse a zpatky a vseude tri proudy krom urcitych useku a to se jede super kdyz kamiony jedou vpravo 90 ja v klidku 120 uprostred a vlevo at si jezdej ty co potrebujou rychleji v nemecku a nebo tech 130 ve francii

se dvema pruhama na D1 to prinese akorat vic nehod podle me...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By nesmela byt u nas narodnim sportem jizda veprostred, kdyz je pravej pruh volnej, ale to asi cesi berou jako poruchu erekce, neco out. V Nemecku to stoji stejne za hovno. Nejlepsi dalnice sou v Evrope dle myho ve Francii a v Portugalsku, ale je fakt, ze sem nebyl autem ve Skandinavii a v Pobalti, tak nemuzu soudit uplne objektivne ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

By nesmela byt u nas narodnim sportem jizda veprostred, kdyz je pravej pruh volnej, ale to asi cesi berou jako poruchu erekce, neco out. V Nemecku to stoji stejne za hovno. Nejlepsi dalnice sou v Evrope dle myho ve Francii a v Portugalsku, ale je fakt, ze sem nebyl autem ve Skandinavii a v Pobalti, tak nemuzu soudit uplne objektivne ;)

ve francii jsou dobry jen proto ze jsou ukrutne drahy a ne jak v nemecku kde sou zadac

ja ve francii jezdil porad veprosted ale i v pravym a dostal jsem se vsude ve 120 normalne v pohode

u nas jsou tri proudy jen nekde a ne vsude a nase infrastruktura stylu 30 km dalnice a pak okreska a pak to samy a konci to pokud mozno ostrou zatackou to bych nekomu rozbil hubu...a jeste je to z panelu takze si pokurvis auto, naladu a jeste z toho boli hlava

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve francii jsou dobry jen proto ze jsou ukrutne drahy a ne jak v nemecku kde sou zadac

ja ve francii jezdil porad veprosted ale i v pravym a dostal jsem se vsude ve 120 normalne v pohode

u nas jsou tri proudy jen nekde a ne vsude a nase infrastruktura stylu 30 km dalnice a pak okreska a pak to samy a konci to pokud mozno ostrou zatackou to bych nekomu rozbil hubu...a jeste je to z panelu takze si pokurvis auto, naladu a jeste z toho boli hlava

Jj, to je pravda, drahy sou, ale milerad si priplatim, kdyz se mi dobre a plynule jede, zas takova raketa to taky neni. Jinde jsou drahy podobne a jsou o dost horsi. U nas ostatne budou za rok placeny taky vic nez ted a v pomeru k platum to myslim bude jestli ne drazsi, tak prinejmensim vyrovnany, ale kvalita bude sto let za francouzakama. Zvlast v Jizni Francii, kdes asi jezdil, se jezdi paradne, pac je tam mensi provoz. Zazil sem tam jednu jedinou kolonu predloni v Toulouse, kdyz sme se nachomejtli do odpoledni spicky ;)

K poslednimu odstavci nemam nic jinyho nez souhlas :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ve francii jsou dobry jen proto ze jsou ukrutne drahy a ne jak v nemecku kde sou zadac

ja ve francii jezdil porad veprosted ale i v pravym a dostal jsem se vsude ve 120 normalne v pohode

u nas jsou tri proudy jen nekde a ne vsude a nase infrastruktura stylu 30 km dalnice a pak okreska a pak to samy a konci to pokud mozno ostrou zatackou to bych nekomu rozbil hubu...a jeste je to z panelu takze si pokurvis auto, naladu a jeste z toho boli hlava

Jj, to je pravda, drahy sou, ale milerad si priplatim, kdyz se mi dobre a plynule jede, zas takova raketa to taky neni. Jinde jsou drahy podobne a jsou o dost horsi. U nas ostatne budou za rok placeny taky vic nez ted a v pomeru k platum to myslim bude jestli ne drazsi, tak prinejmensim vyrovnany, ale kvalita bude sto let za francouzakama. Zvlast v Jizni Francii, kdes asi jezdil, se jezdi paradne, pac je tam mensi provoz. Zazil sem tam jednu jedinou kolonu predloni v Toulouse, kdyz sme se nachomejtli do odpoledni spicky ;)

K poslednimu odstavci nemam nic jinyho nez souhlas :)

tak to jo no na peripherique v toulouse to je jasny, 4 nejvetsi mesto tak tam jsou strudly jako v praglu

jinak v jizni francii dalnice parada, ja stal jen pred kasou v montpellier jinak ne..

francouzi jezdej vetsinou podle predpisu ale jak dobytci, je jim jedno jestli te stouchnou nebo ne

ale u nas to je hazard

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tak to jo no na peripherique v toulouse to je jasny, 4 nejvetsi mesto tak tam jsou strudly jako v praglu

jinak v jizni francii dalnice parada, ja stal jen pred kasou v montpellier jinak ne..

francouzi jezdej vetsinou podle predpisu ale jak dobytci, je jim jedno jestli te stouchnou nebo ne

ale u nas to je hazard

Jj, strudlik to byl peknej, ale zase se dobre cumelo na Airbusy :)

Jo, tam sem kdysi stal taky, a nejednou, je to sice veliky, ale tak nejak to v lete nestaci. Na podzim uz sme to projizdeli v pohode. Proti Chorvatskejm cekackam u Zahrebu je to ale porad hadr :)

Na dalnici to tam odsejpa, ve meste jezdej proti nam mi prijde hrozne pomalu, az na tak 15% lidi, ktery zas jezdej jak magori. Ale taky tam maj natahanyho kde koho, a to sou pak pani ridici, jak u nas nektery za volantem, uz se to dle spz nepozna :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pral bych Vam zazit Svedsko. Byl jsem tam nedavno na sluzebce a meli jsme pujcene uplne nove Volvo F40. Zabloudili jsme a uletelo by nam letadlo, tak jsem musel jet 140km/h. Problem byl ale v tom, ze tam maji maximalku na dalnici 70km/h a skoro vsichni to dodrzujou. Pak mijis ty A6, Passaty a Volva a nechapes, jak muzou jet tak pomalu. Prijde ti, ze delas neco, co se nema, protoze jses jediny, kdo tak jede.

To je proste naturel toho naroda. Jim nevadi jet pomalu a nechat se predjet.

Prijde mi, ze cesi jsou casto zamindrakovani a musi si dokazat, ze jsou rychlejsi nez ten Escort prede mnou. Nedovedu si u nas predstavit neomezenou rychlost. Prijde mi, ze by tu byly mraky mrtvych.

130km/h se mi zda sice malo a osobne bych to take zvedl na 160Km/h, ale ma dojem, ze zavedenim bodoveho systemu ty neustale divoke honicky na dalnici ustaly a lide jezdi klidneji a pomaleji. Takze ja ten zakon tak negativne nevidim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak ted jsi me dostal :unsure:

Podel dalnice tam byly porad kulate zakazove znacky se sedmdesatkou, ale v jakych to bylo jednotkach si ted nejsem jisty.

Svedi jsou v EU, takze by meli pouzivat metrickou soustavu, ale na druhou stranu vim, ze kdysi pouzivali mile.

Ted jsem hledal na jednom jejich statnim webu a meli tam informaci, ze na dalnici je maximalka 110km/h.

Takze podle me ty znacky byly fakt v km/h a na mnoha (ale opravdu na mnoha) mistech to maji stazeno ze 110 na 70km/h. Dalo by se rict, ze vetsina dalnice je poseta tema znackama se sedmdesatkou. Pak je par mist, kde jsme videli 90 no a na neoznacenych mistech je asi tech 110, ale tech moc nebylo.

Navic, podle toho, jak rychle jsem je predjizdel, tak bych si tipnul, ze vsichni jeli pod 100km/h.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky pridam neco malo :

Osobne si myslim, ze 130 je trosku malo. Klidne bych to zvedl na tech 160 a kde by rychlost bylo potreba snizit dal bych tam dopravni znaceni. To uz vlastne tak je jen to je snizeni z te 130ky.

Jinak automaticky bych udelal to co je treba ve Francii, ze jakmile nebo spis je vlhkej povrch tak max. 110 km/h. Nad dalnicema by mely byt informacni cedule tak jako je to v nemecku, ktere s dostatecnou casovou rezervou informujou o tom co se deje nekde v dali pred tebou, stejne tak dokazdou zobrazit max rychlost kterou smis jet.

Myslim, ze ten silnicni zakon co momentalne prijali a zacal platit je opravdu spis buzeraci ridicu, a ze by se dalo jiste pridat mnoho uzitecnejsich opatreni. Bohuzel ja to vidim jako sikanu !

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja bych naopak zaved mytny, jako to maj treba chorvati, nikdo jim bez placeni neujede a kdo po dalnici nejede, neplati. jenze to je zase investice, na kterou nas stat nema

No to je prave to, co jsem psal, ze bude u nas zdrazeni, protoze bude mytny. Nejsou sice stanoveny ceny, ale schvaleny to uz je. A bude to hodne rychly, protoze tim utikaj statu prachy.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ja po svych zkusenostech z letosni zimy souhlasim s tim,nechat to tak,jak to je. Cim se bude jezdit pomaleji,tim bude mit mrtvol a hotovo. Tak to je a nikdo mi to nemuze vyvratit. Do tech 130 je to akorat a zbytecne to nezere. Kdo pospicha,at to bud porusi a riskne to,ze uz si nezajezdi,nebo at jede driv. A ted se do me muzete pustit :D.

Muj naraz v 50-ti si teda radsi ani nechci predstavovat v trojnasobny rychlosti. to radsi pojedu pomalu a at vsichni troubi,ze jsem debil

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...