Jump to content

mike_k

Uživatel
  • Content Count

    2,112
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

mike_k last won the day on October 2 2014

mike_k had the most liked content!

Community Reputation

439 Excellent

About mike_k

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,267 profile views
  1. mike_k

    CITIGOe iV

    Koukám, že to má na rozdíl od normálních Citigo ploutev na střeše? Nějaký důvod, proč tomu tak je? Že by tam dali normální navigaci, tomu nevěřím, byť elektrické auto v našich podmínkách je bez ní v podstatě nesmysl, ale naděje umírá poslední.
  2. mike_k

    Chrastivý zvuk motoru

    Mě to tedy přijde jako naprosto standardní zvuk tohoto motoru. Žádné větší než normální chrastění tam neslyším. :)
  3. mike_k

    Chybový kód ASG

    O prehravani softu v ASG taky nic nevim. Mame ho skoro 4 roky v servisu bylo naposled pred par mesici a svolavacka na ASG urcite nebyla.
  4. mike_k

    Ruční brzda

    Je normální, že u Citigo zamrzá nebo zarezá ruční brzda. Nikdy se mi to u žádného auta nestávalo, včetně staré Felicie. Maximálně se to lehce chytlo ale uvolnilo se to lehkým popojetím. Ale u Citigo nám během zimy asi 3x regulerně zcela zamrzla, tak že to prostě nepovolilo ničím a muselo se čekat až se během dne oteplí :). Vyčištění v servisu nemělo žádný znatelný efekt a teď už to dokonce zarezne i po pár dnech stání během deště či ve vlhku a uvolnit to jde opravdu jen velmi těžce po opakovaném popojetí. Příjezdovou cestu máme v kopci a ASG nemá žádnou parkovací polohu, takže možnost parkování bez ručky není.
  5. mike_k

    Citigo - koupě vozu - jakou výbavu, atd.

    A pak co? Nejmensi auto bude Fabie?
  6. mike_k

    Cukání motoru 1.8 TSI mezi 1 500 - 2 000 ot.

    Já teda jezdím s 1.8TSI výhradně 5km trasy do práce a olej mě tedy rozhodně nepřibývá (ani nijak výrazně neubývá).
  7. mike_k

    Výměna oleje v převodovce NÁVOD

    Jako je to hezké, ale kdo reálně najede s Citigo 200tis. km? A o 500tis. ani nemluvím, takoví lidi budou 2 na celém světě a to jsem možná ještě přehnal.
  8. mike_k

    Zederlock

    Mě taky. Je to holt otázka preference každého. Šance, že ukradnou auto zrovna tobě je mizivá, šance že ti ho ukradnou i s normálním Contructem, který nikde nepřekáží, je už skoro nulová a dobrou pojistku potřebuješ tak jako tak. A i s tímto výmyslem se šance nesníží na nulu. Téměř jakýkoliv zámek na světě se dá i bez klíče odemknout, jen to může trvat dlouho a borci co to umí se obvykle nevěnují krádežím aut.
  9. mike_k

    Převodovka DSG

    Musis na ten plyn dupnout svizne, ne ho pomalu prislapnout. Ale zaroven opravdu netreba o moc, dulezita je rychlost seslapnuti ne o kolik. Sam nemam problem zaradit o jedno vis nebo niz aniz by se rychlost auta jakkoliv zmenila. Ale delam to tak 2x rocne. Opravdu je zbytecne se tim zabyvat. Ze to ma na neco vliv je spise urban legend nez realita. Normalni clovek se u automatu razenim nezabyva, tech aut je statisice, vsechny radi takto a nerozpadaji se.
  10. mike_k

    Převodovka DSG

    Když chceš podřadit tak prostě trošku přišlápneš plyn, stačí o pár milimetrů, takže rychlost auta se vůbec nezmění. Stejný postup platí i naopak s lehkým puštěním plynu. Ale obecně je zcela zbytečné to řešit. Člověk si nekupuje automat, aby pak řešil co tam je zrovna zařazené.
  11. Na dalnici to proste neni ono. Komfort jizdy je tam nulovy. Mame Citigo jako druhe auto a nemam problem s tim jet kamkoliv, treba i na vylet do hor, ale na delsi dalnicni cesty ho nikdy neberem. Byt nase hlavni auto ma dvojnasobnou spotrebu, tak trapit se s Citigo na dalnici je blbost. Na to to auto fakt navrzeno nebylo. Prilis velke otacky, hluk, vyhoda nizke spotreby tam taky neni az tak vyrazna jako ve meste... To auto bylo opravdu navrzeno na kratke jizdy po meste a na ne se vyborne hodi, ale dalnice ee.
  12. Já taky myslím, že to zbytečně hrotíte. Zrovna u auta jako je Citigo je to imho naprosto zbytečné řešit. S čimkoliv, co splňuje normy výrobce, ten motor dalece přežije běžný nájezd, na který se takové auto pořizuje. Nepředpokládám, že by si někdo kupoval Citigo a plánoval s tím najezdit 500 000km. Slušným zacházením myslím lze dosáhnout daleko větší životnosti než laborováním s olejem.
  13. Vyrábět auto se třemi různými variantami podvozku je prostě dražší než s jednou. A je zcela lhostejné, že všechny tři druhy pružin mají zcela totožné výrobní náklady, což je navíc jen domněnka, nikdo z nás toto neví, i když možna bojler ano . Už jen navrhnout a odzkoušet tři různé díly stojí více než, kdyby byl jeden, a pak se musí držet tři různé díly skladem navíc i mnoho let po skončení výroby, to vše stojí peníze a musí je někdo zaplatit.
  14. mike_k

    Zadní podběhy

    To snad bude nejaky hoax ne? Jak by se asi plastovym podbehem spravil nebo zakryl reznouci plech kolem nadrze?
  15. mike_k

    DSG zabezpeceni - construct

    Ty jsi teda vtipalek. Zamek bezpecnostni tridy 4 odemkne za 10 minut mozna par lidi na svete, co jsou v tom oboru opravdu spicka, a ti se tedy rozhodne nezivi kradenim aut. Bavime se o odemknuti bez poskozeni toho zamku, rozrezat to flexou nebo vyvrtat to za tech 10 minut jiste jde, ale to neni v realu moc pouzitelne. Btw. o vyssi bezpecnostni tride nez 4 teda nevim. Alespon ne v bezne komercni sfere.
×