Jump to content

mike_k

Uživatel
  • Content Count

    2,120
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    15

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

mike_k last won the day on October 2 2014

mike_k had the most liked content!

Community Reputation

440 Excellent

About mike_k

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

1,377 profile views
  1. mike_k

    CITIGOe iV

    No že to automaticky nesjede ani nevyjede a je třeba držet tlačítko celou dobu.
  2. mike_k

    CITIGOe iV

    Ještě mě napadlo a co stahování oken v iV? Za těch skoro půl mega je tam už normální nebo to "úsporné" jako dosud?
  3. mike_k

    CITIGOe iV

    Ja si to take myslim. Cena elektromobilu se casem vyrovna benzinovym autum. Ale ne tim, ze klesne jejich cena, ale tim ze cena benzinovych se zvedne nejakym nesmyslnym narizenim. Pokud nedojde k nejakemu necekanemu pokroku zejmena u baterii tak to porad nikdo moc chtit nebude, tak nam to soudruzi proste vnuti.
  4. Nám to píská téměř stále v podstatě od nového auta (před FL). Pozoruji to taktéž právě při zcela minimální rychlosti, ale nejspíš to píská trvale jen se to při větší rychlosti ztratí v ostatním hluku. Nepřestalo to ani po vyčištění brzd v servisu. Už to ani neřeším.
  5. mike_k

    CITIGOe iV

    To dosti pochybuju a na elektrické už vůbec ne. Doba, kdy na Škodovku dostal každý, kdo si trochu řekl, 10-20% slevu, což byl i můj případ, už je dávno pryč.
  6. mike_k

    CITIGOe iV

    Podle mě to smysl nedává za žádných okolností. Jako 2. auto do rodiny máme nyní citigo v max. výbavě, takže proti Citigo nemám vůbec nic. Ale stálo asi 230k, takže se jisté kompromisy ba i některé cost-cuttingové katastrofy dají s ohledem na pořizovací cenu tolerovat. Dát za to samé 2x tolik + dalších pár desítek tisíc za wallbox a úpravu elektroinstalace doma v garáži a pak s tím stejně nedojet ani na víkendový výlet, to mi moc jako dobrý kup nepřijde. A dopočítat se není moc k čemu. Na nulu se člověk dostane někde po 160000km, což s takovýmto autem najedou možná ti, co s tím rozváží pizzu. :) Btw. neví někdo jestli má tohle citigo na baterky už podsvícené ovladače oken a zrcátek. :)
  7. Bude Fabie ještě někdy vůbec opět s automatem? Pokud chce člověk malé auto s automatem tak nejmenší možnost je Scala, což je tedy docela úlet. Elektrické Citigo nepočítám jako auto (nic proti Citigo, pouze proti autům na baterky, s těmi si hrají děti).
  8. Mohu se zeptat jak se dá auto zamknout s odpojenou baterii?
  9. mike_k

    CITIGOe iV

    Koukám, že to má na rozdíl od normálních Citigo ploutev na střeše? Nějaký důvod, proč tomu tak je? Že by tam dali normální navigaci, tomu nevěřím, byť elektrické auto v našich podmínkách je bez ní v podstatě nesmysl, ale naděje umírá poslední.
  10. Mě to tedy přijde jako naprosto standardní zvuk tohoto motoru. Žádné větší než normální chrastění tam neslyším. :)
  11. O prehravani softu v ASG taky nic nevim. Mame ho skoro 4 roky v servisu bylo naposled pred par mesici a svolavacka na ASG urcite nebyla.
  12. mike_k

    Ruční brzda

    Je normální, že u Citigo zamrzá nebo zarezá ruční brzda. Nikdy se mi to u žádného auta nestávalo, včetně staré Felicie. Maximálně se to lehce chytlo ale uvolnilo se to lehkým popojetím. Ale u Citigo nám během zimy asi 3x regulerně zcela zamrzla, tak že to prostě nepovolilo ničím a muselo se čekat až se během dne oteplí :). Vyčištění v servisu nemělo žádný znatelný efekt a teď už to dokonce zarezne i po pár dnech stání během deště či ve vlhku a uvolnit to jde opravdu jen velmi těžce po opakovaném popojetí. Příjezdovou cestu máme v kopci a ASG nemá žádnou parkovací polohu, takže možnost parkování bez ručky není.
  13. A pak co? Nejmensi auto bude Fabie?
  14. Já teda jezdím s 1.8TSI výhradně 5km trasy do práce a olej mě tedy rozhodně nepřibývá (ani nijak výrazně neubývá).
  15. Jako je to hezké, ale kdo reálně najede s Citigo 200tis. km? A o 500tis. ani nemluvím, takoví lidi budou 2 na celém světě a to jsem možná ještě přehnal.
×
×
  • Create New...