Publikováno Červenec 16, 200619 r Momentalne rozmyslam, ci dam na svoju oktu kombi kridlo alebo striesku. Chcel by som sa spytat hlavne tych co maju na svojom kombiku kridlo, ci ma nejaky vliv na jazdu. Hlavne teda aerodynamicky hluk, alebo znizenie maximalky, zvysenie spotreby a pod. Mne sa zda ze hlavne funkcnejsia je ta strieska. Ta by podla mna mala znizit odpor tym, ze vytvori dobru odtrhovu hranu. Kridlo vo vseobecnosti by malo byt na zvysenie pritlaku(s tym suviasiaceho odporu), ktory si myslim ze je na oktavke zbytocny. Alebo su tie kridla na oktaviu kombi robene cisto len na vzhlad a na maly odpor a teda nemaju vobec ziadnu pritlacnu funkciu? Zatial som nemal moznost si ho prehliadnut a z fotiek nie je zrejmy ani profil ani uhol nastavenia. Poopravte ma prosim ak pisem blbosti.
Červenec 16, 200619 r Podle mého názoru jedinou výhodou ruzných křídel na combika je že tim se změní odtrhová hrana tim se změni cirkulace kolem zadniho okna a nedocházi k takovému znečištění. mně se zmlouvá křidlo od Miloteku protože je rozděleno na dvě části a nedochází k ohnutí antény
Červenec 17, 200619 r Autor Nenapise niekto prosim nejake postrehy po namontovani kridla na kombika? Hlavne ma zaujima zmena hlucnosti, spotreby, maximalky.
Červenec 18, 200619 r Já mám toto křídlo. Myslím že je nejhezčí co se dá na combi sehnat celej zadek to zaoblí a jinak žadný hluk nebo snížený výkon jsem nezaznamenal jsem spokojen
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.