Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím všechny příznivce Yetiho. Mám dotaz. Dnes jsem vysával autíčko a na místě řidiče i spolujezdce je podlaha pod koberečky nějak "nepevná". V místě, kde mám nejvíce levou nohu, mám vytlačený dolík.. Jsem laik a tak se ptám je to běžné :aggressive: . Díky Banicek

Taky jsem si toho všimnul, kobereček už není pěkně rovný. A to mám najeto nějakých 9000km... :(

Upraveno od Sranki
prosim, necituj predchadzajuci prispevok ;)

Já myslím, že mám levačku většinu cesty opřenou na nášlapu na levém podběhu a tak jak mám lehkou pravou nohu na plynu tak mám i lehkou levou v místě došlapu patou na podlaze :p , ale po cca 20 tis.km to mírné prohloubení pozoruji taky, myslím si ale, že to je měkkým polstrováním podlahy pod koberečky, když na něj zatlačím uprostřed rukou, tak se protlačí o víc jak centimetr, prostě si tu časem trochu sedne ...

Z roznych konstrukcnych a pevnostnych dovodov je plech podlahy pod kobercom vselijako divne tvarovany, preto je pod nim na niektorych miestach medzera a ak sa to miesto zatazuje, vznikne priehlbina. Koberec ani nie je mozne vyrobit s takymi malymi zaobleniami ako plech.

• 1 měsíc později...

Já to zas mám od pravé nohy jak ji mám na plynu. Tempomat se využívá asi jen z 20% najeto 10tis

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah